Praatgroep Sneeuwpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Hier sluit ik me helemaal bij aan en je hoeft niet die sieritems te halen als je dat niet wilt. Je
    kunt ze ook verkopen bij het ruilevent dat heb ik ook al heel vaak gedaan maar nu bewaar ik ze
    want ik heb gemerkt dat de laatste jaren we steeds meer events hebben dat je items kunt krijgen
    voor de bonenstaak en dat je soms een sieritem van jezelf erbij moet doen en als je dan niets hebt
    moet je die duur kopen en op deze manier hoeft dat niet.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik moet ook nog bijna 4000 eventplanten kweken en dan ook nog wantjes scoren. Die komen ook niet in grote getale uit de grond. Vooral omdat de Bahamarama's niet meetellen voor de e.p.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ja, dat was gisteren...nu nog 2 wantjes..:p

BoerAnnelies, farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nog 33 wanten nodig en dan ben ik helemaal ingeleverd.

Nog 7 uur wachten op me 3 velden rozen, dus daar krijg ik vast en zeker wel 33 rozen uit over 3 velden... hahaha! :D

Succes iedereen met de laatste wantjes!

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hier vanmorgen het gehele event afgerond. Jammer dat ik de wanten die ik over heb niet weg kan geven...het zijn er nu 55...
    Buurtjes jullie hoeven mij geen wanten meer te sturen, geef ze maar aan de boer(inne)tjes die ze hard nodig hebben!

DarkDevilDude, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Bij mij gaan de di ook zeer traag ondanks lange gewassen. Moet er nog een 220 halen, maar met lange gewassen heb ik maar 25à30 di's per veld...

7. -mikmak-

stuur maar een duifje, stuur ik vandaag en morgen een wantje..:)

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb zojuist het hele event kunnen afronden en dat terwijl ik dit weekend weg was. Ben erg blij met puffin :inlove:.

Zoals sommige mensen aangeven dat ze het geen leuk event vonden, zo vind ik het weer een erg leuk event. Doordat ik een aantal dingen al had en er dit keer geen staak mee te verdienen viel, was de drang om het hele event te halen er bij mij veel minder. Ik wilde erg graag het draakje hebben en als het kon de kerstboom 2011. Deze heb ik al wel, maar extra is nooit verkeerd. Nu heb ik nog wat extra sieritems gescoord en veel SV (waar je nooit genoeg van kunt hebben). Dus ik ben erg blij met een ouderwets event, mag van mij wel wat vaker gebeuren dat we weer dingen kunnen verdienen die er eerder in hebben gezeten.

9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dan ben je nu compleet MikMak en kun je de hele mikmak gaan inleverenxDxD

schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

ha ha...hi hi...hoho...hoho...dank buuf..:inlove:...ga vanavond de hele mikmak inleveren...xD

schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Nog 20 wantjes, gaat vast goedkomen, lekker relaxt event.

12. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

oef, nog 68 wanten te gaan... als iemand iets over heb, hou ik me aanbevolen.

13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Helaas de cadeau's vandaag al verstuurd maar 68 moet wel te halen zijn voor je.:)

14. joeyniks123

joeyniks123 Forumleerling

Dee,sorry voor de late reactie! Je hebt helemaal gelijk,ik had het anders moeten zeggen...zit hoger in het spel.....

Lady-Dee vindt dit leuk.
  15. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Hier vanmiddag het hele event afgerond op alle accounts.
    Alles opgespaard tot het einde, wist niet zeker of we het hele event zouden halen.
    Het was een leuk en ouderwets event en keuze genoeg als je niet alles zou kunnen halen.
    Nu weer even rust op de boerderij ..... op naar het volgende event.
    Succes voor degene die nog bezig zijn.

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

stuur maar een duifje

17. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Hallo medeboeren en boerinnetjes,

Nog 3000 ijsbloemen en 77 DI te gaan. Gaat wel lukken denk ik!
    Zoonlief heeft de ijsbloemen vanavond binnen, maar de DI blijft bij hem achter.
    Als iemand hem wil helpen met het sturen van Wantjes..., zijn spelersnaam is ndvdschee
    Alvast hartelijke dank!
    'de mama van ndvdschee'

18. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

De ijsbloemen had ik zondag al allemaal af. Maar ook bij mij blijven de di wat meer achter dan anders. Normaal gesproken zou ik daar nu ook al mee klaar zijn. Ik ben dan wel ongeveer een halve dag later dan anders begonnen, maar dat is volgens mij niet de enige reden dat ik nu nog wat di's nodig heb. Ik ga het beslist wel halen (nu nog maar 23 wanten), maar meestal haal ik wat relaxter de eindstreep!:sleepy:

19. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hier het event helemaal klaar.:inlove:
    Op het laatste moment vlogen de drop items me om de oren.
    @schaapje52 ik heb je nog een dropje gestuurd, ik hoop dat je ook nog wat
    sv binnen kunt halen. ;)
    Met het oog op het aanstaande breeding event is dat mooi meegenomen.
    Heel veel succes. :D

schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Jippie de IJs- el Angelo is binnen. :inlove:. Oh wat is die leuk. :music:
    Ik kreeg de laatste dagen en vandaag zoveel drops nog van buren en medefarmers dat ik zelfs nog fase 1 goud en diamant voor het supervoer kon binnen halen. :music:Dank jullie wel, super tof! Anders had ik Angelo waarschijnlijk ook net niet gehaald.
    Ik heb geprobeerd iedereen die nog een want nodig had eentje gestuurd, ik kan niets meer weggeven, helaas.

Ik vind het een leuk ouderwets event, waar je lekker zelf je prijs kan kiezen. Met ijsbloemen, en winterse cadeautjes. Ik ben eerlijk gezegd erg blij dat er dit keer geen staak te verdienen viel, anders was die bij mij grijs gebleven.
    Ik ben blij met het supervoer, het draakje, de wolf nr 13 :inlove:, heeft wel veel di en bloemen gekost maar ik heb mijn wolf wel binnen. Dan natuurlijk de mooie Angelo :inlove:.

Ik heb het hele event niet kunnen halen, maar wat ik wel gehaald heb ben ik reuze blij mee. :D

daisy17858, Borkie, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.