Praatgroep Sneeuwpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

2. Rijanne

Rijanne Forumleerling

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    komt vaker voor

Laatst bewerkt door moderator: 5 December 2015
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het draakje is binnen en staat in de siertuin. :D 1e doel is gehaald. xD Fase 1 en 2 zilver en fase 3 helemaal ingeleverd. Nu eerst zorgen dat ik weer aan di kom en verder met de ijsbloempjes. :)
    Op naar het 2e doel. De di blijft echt giga achter. Kreeg zojuist uit een veld 3 en uit de andere 4 di. Als dat zo doorgaat dan haal ik niet eens de 80 voor vandaag. We gaan weer rustig verder met doel 2 voor IJs - el Angelo en wolvenhol. :music:

beereekhoorn, Borkie, owl. en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De drops gaan hier ook niet zo hard:music:.
    Als je de gewassen bijeen hebt krijg je vanzelf weer meer.En anders snachts maar aan de rozen:p

5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik moet nog 73 DI en de gewassen natuurlijk nog. Vanavond zet ik comfortvelden erop. Morgen heb ik goud wel af. Hoop diamant dan ook af te krijgen. Maar denk het niet. Heb alles laten staan. Maar we hebben nog even tijd. Gisteren en vandaag niet veel tijd gehad. 2x kunnen oogsten. Morgen wel de hele dag de tijd

6. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nu 12.350 eventgewas en 395 wanten.

Dus vanavond zet ik weer rozen en misschien als ik straks geoogst heb, heb ik alle eventgewas (15.000) en anders morgen wel. Dus dan moet ik nog 370 drops. Komt wel goed lijkt mijn.

daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

We krijgen natuurlijk geen di op Baha en geen di van Volle Maan. Dan is het opeens veel minder aan di. Ik moet even uitrekenen of ik het haal qua event gewas als ik rozen zet voor de nacht. Ik heb morgen en maandag nog en dinsdagavond nog 1x oogsten. Maar morgen en maandag niet zo heel veel tijd om veel te kunnen oogsten. Haal ik het niet is het ook prima. Ik heb al het draakje en die stond op 1, dus ik ben al zeer tevreden. :D

daisy17858, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

Het blijft lastig om bij tijdsgebrek de juiste mix van eventgewassen en drops te vinden. Gelukkig kun je bij dit event veel overslaan ,maar de leukste prijzen vragen wel veel gewas.

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Klopt. Ga je voor het gewas dan blijf je steken op de di. Ga je weer voor de di dan heb je weer gebrek aan gewas. Voor IJs - el Angelo heb ik nodig aan gewas 6335 en di 290. Ik wacht nu even met inleveren. Haal ik het niet, dan kan ik nog gaan voor de kerstboom met ballen of iets anders. Lever ik nu wel in naar fase 6 en ik haal dit niet, dan ben ik mijn gewas kwijt en mijn di en kan dan niet nog iets anders kiezen.

Daxter1966, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  10. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Hoihoi,

342 wanten en 4539 ijsbloemen.
    We ploegen voort, dan komen we er wel...

daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

De ultieme tip om meer DI te oogsten:

Om goed te presteren
    moet de boer laat in zijn bed
    en vroeg uit de veren.

Daxter1966, daisy17858, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nog 45 drops :music:, het eventgewas is klaar.
    Succes allemaal!

Edit: nu nog 19 :)

Laatste bewerkt: 6 December 2015
  13. schaapje52

1 drop per uur en dan haal je het nog. :music:Succes met de laatste 45. :)

Daxter1966, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier nog 3200 aan gewas en 3 DI. Dan klaar hier. DI haal ik vandaag wel. Gewas niet, denk ik. Maar morgen wel klaar.

daisy17858, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Zilver alles klaar, 1 en 6 goud en diamant ook. En al wat tussentijds ingeleverd bij de gouden levels van de andere. Nog 4800 ijsbloemen en 345 wanten te gaan. De ijsbloemen krijg ik vandaag wel af, de wanten zal pas tegen het einde van het event zijn denk ik.

farmermikkie vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Straks nog een paar eventgewas zaaien, en dan moet ik nog ongeveer alle drops voor de diamanten levels.

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier nog ong. 180 drops en nog wat event gewas dus we schieten lekker op.

daisy17858 vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

Alleen fase 6 nog .Ik moet nog 155 drops en ongeveer drie oogsten eventgewas. De gewassen gaan vandaag nog lukken .De drops waarschijnlijk niet

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier 5 en 6 nog, gewassen klaar dus wachten op de di, relaxed event zo.:inlove:

20. -kamanda-

-kamanda- Junior expert

Zou ik er ook ooit zo over gaan denken? :oops: De DI gaan echt mijn boerderijtje voorbij.

Borkie, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.