Praatgroep Sneeuwkristalbeker Race

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat een geploeter door de sneeuw. Kwam nog een kraampje tegen die Reibekuchen (die zijn zo lekker) verkoopt. Die horen toch wel bij het drankje.

    Heb maar even een bord geplaatst want wij zijn nog wel even bezig met eten en drinken.

    [​IMG]
     
    jolanda13, -mikmak-, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Dank je wel voor het advies!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Halverwege race 5 gestrand voor de nacht. Denk dat ik even door de sneeuw ga ploeteren en ook een glühwein halen. Morgen zal ik vast wel weer wat brandstof hebben.
     
    jolanda13, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, gezellig buuf Sanham. Er is genoeg te eten en te drinken. xD

    Ik zit ook vast in race 5, dus vannacht ook hier maar overnachten. Wachten op brandstof.

    Knechten op, dus alles maar weer verbouwd naar grote velden.
     
    jolanda13, -mikmak- en Sanham vinden dit leuk.
  5. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ondanks dat is gister niet op de farm kon toch event afgerond.
    Buuf... @schaapje52 flesje is onderweg.

    Iedereen die nog bezig is heel veel succes met de laatste vlieguren en verzamelen van de brandstof.
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    daar heb ik al teveel van op burpp...sorry....schaapje..dat was ik...heb geen controle meer maar bezempje probeert mij naar huis te brengen....:oops:.....wordt vervollgd....
     
  7. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Hier is ook ook glühwein te krijgen en ik zal aan jullie denken als ik vanavond op de Kerstmarkt in Keulen sta met een beker in mijn handen terwijl jullie nog door de sneeuw ploeteren;). Hier alleen race 5 nog te gaan en dank zij de (ondertussen onontbeerlijk geworden) tip van Mieke kan ik dat straks nog uitspelen omdat ik weet hoeveel brandstof ik nodig heb. Tot over een paar dagen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Geniet er maar lekker van en veel plezier in Keulen. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    event klaar hier
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    klaarrrr.......:music:
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hee buuf, zag je over de finish gaan. Ik zat vlak achter je. xD
     
    jolanda13 en -mikmak- vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dankjewel. Ik heb het zo geregeld dat die andere naar je toe komt. Gisteren maar wachten en wachten. Kwam hij nog niet. Ik zal je even laten zien welke ik had besteld. Die lijkt wel wat op die van jou trouwens die ik nu mag gaan gebruiken.


    [​IMG]




    Dit is wat ermee is gebeurd. Ze zijn nog steeds naar diegene op zoek. Blijkbaar hadden ze deze ook niet meer op voorraad.


    [​IMG]


    De volgende vond ik trouwens erg leuk met zijn vleugeltjes. Ik dacht ik heb ook vleugeltjes dus dan ben ik herkenbaar. Mocht het niet. Deze is voor maar 1 iemand bestemd en dat was ik niet.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zo, ook over de finish, vanavond maar een après scooter party houden voor iedereen die klaar is. Ik ga alvast wat glühwein en jägerthee klaarzetten. Natuurlijk ook wat te knabbelen erbij...
     
    jolanda13, rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Is er ook iemand die de varen heeft gebruikt voor de di.
    Ik ben best wel benieuwd wat die geeft aan di. Ik had deze willen gebruiken, maar ben het vergeten.
    Varen duurt 6 uur en geeft 240 ep.
    Volgende keer ga ik deze uitproberen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik was vanmorgen vroeg klaar, maar ik had niet eens meer tijd om het heuglijke feit hier te posten want ik moest meteen weg xD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Was ik nog vergeten om die mooie met die vleugels neer te zetten. Denk ik teveel haast gehad om aan de race te kunnen beginnen. Hier is dan de beloofde afbeelding:

    [​IMG]
     
    jolanda13, -matthias1952- en vinc05 vinden dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb ik wel eens geprobeerd, schaapje... :sleepy:had weinig resultaat. Volgens mij is de duur van het gewas belangrijker dan het aantal EP, dus bij voorkeur het langste gewas met het meest mogelijke aantal EP.:music:
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel voor het antwoord. Ik vroeg het juist als je bijv snel di moet hebben en je gooit er water en mest op dan duurt de varen niet erg lang en had gehoopt dat die dan wel veel drops zou geven.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  19. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    En gelukt, wolkenrij net binnengehaald, nogmaals dank voor je advies!
     
    farmermikkie, jolanda13, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik moet nog 145 drops nog een veld met mijn langste gewas ik ben bang dat ik het niet ga halen jammer,ik had in het weekend beter lang gewas op kunnen zetten was toch de hele dag weg in Dusseldorf
    nu nog 20 minuten te gaan en nog 43 drops
    zo toch nog gehaald en er nog 6 over
     
    Laatste bewerkt: 12 December 2018
    Margreeth vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.