Praatgroep - Sneeuw van vroeger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

    john-j Forum-hertog

    vraagje
    kun je bij event ook delen overslaan.
    Ik heb namelijk niet veel supervoer en ik heb gezien dat de oude sneeuwbal bij op opdracht 1 in de 2de en de 3de fase zitten
    Als alles moet doen om event te halen dan red ik het niet vanwege sv.
    mvg john-j
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    nee volgens mij niet kom je sneeuwballen tekort
    nog even gekeken maar als je alleen voor wolkenrij gaat heb je 6 ballen minder nodig
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Ha, het is me toch gelukt om alle drie de fases van opdracht 1 af te ronden. Nu kijken hoe ver ik kom bij opdracht 2 :) Toch maar niet te snel dieren verkopen.
     
    kakelot69, miekje9 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb alles gekocht maar heb nu wel de wolk:music:
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende


    gekocht met TG

    of fokdieren op de markt gekocht.....
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je voor de rij gaat kun je drie diamanten fases overslaan, te weten 2, 4 en 6. Dat scheelt toch mooi 216 SV. Zelf heb ik 6 diamant wel gedaan omdat ik de stalletjes wilde hebben, maar 2 en 4 heb ik gelaten voor wat ze waren want mijn SV was op xD
     
    -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  7. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Hoe kom je aan die oude sneeuwballen?
    Weet het niet meer en vind het ook niet...
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Waardeloos weer hoor. Wilde toch mee doen met het fokken want ik heb nog wat dieren die ik wil fokken, dus dan is het een win-win. Fokhotel vol gezet, met de hand. Duurt wat lang, maar wel te doen. Maar het oogsten kan weer eens niet. De ooievaars blijven maar vliegen en er word niet daadwerkelijk geoogst. Dat terwijl ik al een aantal staken heb gedaan, huisdieren heb geoogst en het spel opnieuw heb opgestart.
    De pagina staat lang genoeg open dat alles is geladen (dit kreeg ik de vorige keer te horen toen ik niet bij bommel kon komen, dat ik de pagina lange moest laten laden of eerst van veld moest wisselen).

    Hoop dat die morgen wel kan oogsten. Moet zeggen dat dit het plezier van het spel er wel af haalt zeg....
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Op mijn oude computer had ik dit probleem ook regelmatig, het enige wat bij mij hielp was het hele spel "verversen", dus niet alleen F5
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.