Praatgroep - Sneeuw van vroeger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil zeggen of toevoegen.
    Wow, wat veel! Hoe kom je aan zoveel supervoer? Ik heb altijd maar een voorraadje van hooguit 50. Soms wat meer als ik mijn farmmunten inzet.

    Die kokoksnoten, flippers en metalen teilen, krijg je die alleen van de foks in het fokhotel? Dus niet van alle gewone dieren op je weilend/hoofdboerderij? Ik ga mijn best doen. En anders als ik de events niet ga halen kan ik mijn gefokte dieren misschien voor een leuke prijs verkopen op de markt.

    Oh, dat is balen... Mij is het ooit andersom overkomen. Tijdens een babyboom alles erin gezet en ze zouden ook nog binnen de tijd klaar zijn, maar vergeten dat je ze ook binnen de tijd eruit moet halen, anders geldt de babyboom alsnog niet...
     
    Laatst bewerkt door moderator: 3 Februari 2021
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Bij mij was de babyboom er wel om 14u15, na opnieuw in te loggen weliswaar. Ik zat er speciaal op te wachten dus deze keer was ik voorzichtig met oogsten (heb het ook al een paar keer meegemaakt dat ik te vroeg of te laat oogstte).
     
    boermars vindt dit leuk.
  3. 19oma47

    19oma47 Forumbeginner

    bij mij alles aan gezet krijg ik 0 ep meer las hier van
     
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Qeust hier weer afgerond heb nog 3500 supervoer over :D.
     
  5. 19om47

    19om47 Forum-commissaris

    hier ook 0 ep ook geen farm munt
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De kokosnoten etc. komen alleen uit het fokhotel, en alleen als je met de juiste categorie fokt. Dus niet van je stallen op de akker.

    Ik wacht af met fokken tot het weekend. Dan is er ongetwijfeld ook weer een babyboom en wie weet, ook weer fokken voor 1 supervoer.
    Mocht die actie van 1 sv er niet zijn, maakt het niet uit, ben ik alleen een paar dagen later klaar met het event.
     
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Staak is weer compleet, straks maar even het neon stal kistje openen. Prima event voor tussendoor, kostte alleen wel aardig wat supervoer.
     
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Fokevent weer klaar wolkenrij is weer binnen:)
    Neon stal kistje geopend, daar zat bij mij een neon-hond in
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dat is jarenlang sparen. Ik speel al bijna vanaf het begin en zonder geld erin te stoppen. Ik ben pas met fokevents mee gaan doen toen ik genoeg SV had om er iets leuks uit te halen. De fokquesten staan ook nog bijna allemaal open. Vooral het carnaval heeft in de loop der jaren veel SV geleverd. Buiten Babyboom om fok ik sowieso nooit. En dan nog het geluk hebben dat ik een paar buren heb, die regelmatig pakketjes kopen.
    Tegenwoordig lukjt het met alle kistjes waar SV uitkomt goed om mijn voorraad op pijl te houden.
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier ook klaar.
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    en weer klaar.:D
     
  12. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    weer klaar nog 4694 sv over:D
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  13. klakje

    klakje Oudgediende

    ook klaar, maar net op tijd gezien dat babyboom nog niet begonnen was dus eerst uit en toen weer inloggen.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook ongeveer klaar. Het was nog best een gedoe: ik moest van mijn laatste TG nog wat SV kopen en van de door het fokken verkregen muntjes kon ik ook nog wat SV kopen en ik kreeg per ongeluk nog wat SV van het rad, dus kortom het was een heel gesprokkel maar ik heb de rij én de mozïekstallen xD

    SV-stand nu: welgeteld negen stuks.

    Edit: ik vergeet nog helemaal te vermelden dat ik nu zomaar ineens vier gekko's heb in plaats van twee xD
     
    Laatste bewerkt: 3 Februari 2021
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  15. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Netjes!
    Ik voltooi zelf dus wel fokquesten, maar dat heeft dus invloed op de hoeveel SV die ik heb/kan sparen, want elke babyboom ga ik wel met een quest verder.

    Ik ga niet ver komen vrees ik... Als ik de kokosnoten alleen krijg voor zoogdieren in het fokhotel dan ben ik nu al door mijn SV heen. Ik koop zelf trouwens ook niets. Alleen de knechtenabonnementen, die wel.
     
  16. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Nou, ik ben al klaar met dit event xD:(
    Kan geen olifanten fokken. Gelukkig nog wel wat seizoenspunten binnengesleept.
    Succes allemaal!
     
  17. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    hier ook klaar en mijn eerste gekkostal staat op het land. Verder kwam er uit de neonkist
    een neonezelstal. succes diegene die nog bezig zijn.
     
  18. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Hier ook mijn volledige voorraad supervoer er door gedraaid, maar wel klaar. Ik kreeg een neon-geit.
    En twee disco-kameleons gefokt, dat is ook wel mooi.
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik fok eigenlijk alleen tijdens fokevents, omdat ik dan twee vliegen in een klap sla: ik krijg de beloningen van het event én fokdieren voor de quests. En aangezien er vaak een maand tussen de fokevents zit kan ik meestal tussendoor wel voldoende SV bij elkaar sparen voor de volgende keer. Dit keer is dat trouwens niet helemaal gelukt want er werd wel erg veel SV gevraagd, maar ik heb twee diamanten fases overgeslagen en alsnog de gekko, de mozaïekstallen en de rij bemachtigd dus ik vind het mooi zat zo.
     
  20. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik speel eigenlijk op dezelfde manier. Het is gewoon goed kijken hoe je slim de grote beloningen uit de events kan halen en tegelijkertijd ook voor de vaste queesten kan fokken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.