Praatgroep - Snake Eyes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Kan ook nog steeds niet in het spel komen
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ze speelt vals ze heeft 6 stenen
    grrrrr
     
  3. jopie

    jopie Forumkenner

    we kunnen weer spelen:D
     
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Spel loopt goed op dit moment. Op beide accounts 202 DI van een veld Amaranth.
    Kakelot jij had/hebt je veld vol bomen staan las ik net.
    Wat voor bomen en wat is de opbrengst?
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2023
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zoiets heb ik al in een ander draadje gezegd. Ik denk dat het een intern probleem is. Een ex medewerker(s). Die weten alle ins en outs. Weten met welke software BP werkt. Maar dat is mijn gedachte. Het kan natuurlijk van buiten af komen. Maar dit is al vanaf begin julli aan de gang. Ze krijgen het niet opgelost. En enige communicatie vanuit BP is er niet.
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Lange bomen. De opbrengst: 25 gouden dobbelstenen en 25 dobbelbekers xD Maar met die gouden dobbelstenen ben ik wel blij hoor.

    Vannacht dus maar even iets langs erop en dan morgen met bonussen en SM smijten, want vrijdag ga ik op vakantie en dan speel ik wel, maar niet de hele dag dus het is wel handig als ik vast flink wat gewas heb voor die maanvis.
     
    vinc05 en janniekwak vinden dit leuk.
  7. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Heb voor stermuntjes mysterie stal spekkoek gekocht maar kan hem niet plaatsen. Meer mensen last van?
     
  8. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Probeer je het wel op Bahamarama?
     
  9. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Natuurlijk op de gewone farm staat hij ook niet in de inventaris. Andere stal kan ik gewoon plaatsen maar de mysterie stal wil niet.
    Niet op plantage en niet op regenwoud.

    Update na een paar keer opnieuw inloggen uiteindelijk toch gelukt. Nu maar afwachten of er een maanvis uit komt

    2de update geen maanvis uit de stallen gekregen.
     
    Laatste bewerkt: 21 September 2023
    vinc05 vindt dit leuk.
  10. cees.k

    cees.k Junior expert

    Doe ik iets verkeerd. of klopt het dat je bijna geen dobbelstenen krijgt bij het oogsten van de bomen ?
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier na 33 worpen de eerste Flush, verder meerdere keren al 4 op rij, 3 op een rij, meerdere lange- en korte straat en worpen van niks.
     
  12. harriejose

    harriejose Forum freak

    Klaar,maar we gaan door voor meer prijsjes.
     
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Gisteravond de wolkenrijen van de bomen bekeken of er ook waren die dan snellere groei voorspelden.
    Vervolgens op de HOOFDBOERDERIJ bomen van 20 uur met een hoogste waarde ,die ik had .erop gezet.
    Vervolgens suzi's turbomest erop. Vanmorgen op 1 account ,na oogsten van wolkenrijen enz ,
    30 geluksdobbelstenen op andere account 28.Ik ben tevree doe het vanavond nogmaals op deze manier.
     
    -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Welke wolkenrij geeft snellere bomen?
    Ik maak op dit moment met een inkomstenbonus en jack een partij eventgewas. En plan is als die verlopen is bomen te plaatsen.
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier heb ik zonet het event afgerond. Verder spelen vind ik met wat nog te krijgen is in de winkel niet interessant.

    S6 iedereen die er mee bezig is of gaat.
     
    Laatste bewerkt: 22 September 2023
    hendrika73 vindt dit leuk.
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wolkenrij staat, ik doe verder omdat ik geen "gewone" queesten meer open heb. de prijsjes zijn altijd welkom.
     
    hendrika73 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wolk is binnen. Heb genoeg gewas voor nog een flink portie dobbelen. Ik heb nu het veld vol met bomen. Om zo "goedkoop" mogelijk te kunnen dobbelen.
    Wil gaan proberen de rechterkant uit te spelen. Eens kijken hoever ik ga komen..:p
     
  18. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Event vanmorgen afgerond heb hiervoor 191X moeten dobbelen:p
     
  19. Ik had mijn schaarse supermest gebruikt... loopt t spel vast... weg supermest
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo visje is binnen
    volgense het gemiddelde nog 35 keer en dan is rechts klaar na 170 keer spelen nu bomen gezet
     
    janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.