Praatgroep Snake Eyes II (November 2017)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 29 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier 35x gespeeld.
    Dat dobbelen wil niet echt.:wuerg:
    Vrij laag punten aantal de hele tijd.
    Net die laatste steen mis ik iedere keer.
    Geef mij maar liever die stenen echt in mijn hand.
     
    eevee60, boermars, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De di blijft nu voor het eerst achter. Ik heb nu 37 x gegooid en moet nog aan gewas 2900 en 160 di voor de wolk. Score punten opeens een stuk hoger en wel 6070. xD Mijn eerste flush gescoord. 8)
     
    Geertrui59, eevee60, BoerAnnelies en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    30 x gegooid en 4300 punten. Dropjes komen niet enthousiast naar beneden:( Ik denk dat ik vroeger moet opstaan, of later naar bed gaan om 4 keer stenen te kunnen oogsten en een lang gewas:eek: Hi hi stenen oogsten lijk wel een geoloog:wuerg:
     
    eevee60, daisy17858, Sanham en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    44 x gegooid en 6600 punten. Lijkt mij niet zo geweldig. De wolkenrij is bijna binnen. Ik wou gaan tot prijs 38 (griezelstekjes) maar ik denk niet dat dat gaat lukken zonder extra's.
     
    eevee60, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. katbla

    katbla Forum freak

    ik sta op een gemiddelde van 147, 42 keer gespeeld en nog geen één keer flush gegooid:sleepy:

    wat drops betreft, vandaag zijn ze echt op stand gierig ingesteld....>:( uit twee velden met kwartakkers eventgewas welgeteld 10! bekers gehad ...schiet niet op -.-

    dobbelze allemaal :p
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2017
    eevee60, daisy17858, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier is de wolkenrij binnen.
     
    -mikmak-, hildemarc, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    super mooie banner annigjen
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Momenteel heb ik 37x gespeeld, dus die staak ga ik zeker redden. Gezien ik niet zo heel goed ben in yatzee kijk ik wel waar ik uit kom aan de rechterkant en hoelang ik door ga met gewassen zaaien.
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    oei, jouw avatar is weg
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Nog 5 minuten wachten op de explosie van de droppies. Gentiaan op comfortvelden gezaaid. Supermest en Susi er op. Ga er voor.
    Tot zo, aftellen is gebeurd. 127 totaal en ook al weer in de molen aan het draaien.
    Nog een 15 stuks aan gewas over en nog 16 droppies.
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2017
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat je met gentiaan op gewone grote velden ook uit vrijwel ieder veld een drop had gekregen, en nu kun je niet meer dan 1 drop per veld krijgen. Veel plezier ermee.
     
    Katinka1700, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Zoals coco al zei, volgens mij heeft dat geen zin tov een veld gewone grote akkers. Je kan toch maar 1 drop max per veld krijgen.
    Ben wel benieuwd trouwens.;)
     
    daisy17858, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    eventplantjes heb ik nu compleet. Mis alleen nog 275 DI's
    weet niet of ik die ga redden.
    Straks maar eerst even de molen aanzetten
     
    daisy17858, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Had je kwartakkers gelegd dan was je opbrengst vermoedelijk hoger geweest .Er komt niet meer dan 1 drop van een akker .
    Als ikzelf gentiaan zet heb ik tussen de 50 en 70 drops per akker .Door het random pakt het niet altijd gelijk uit maar een gemiddelde van 180 drops met 3 akkers heb ik eigenlijk altijd wel
     
    daisy17858, Katinka1700, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier blijven de drops ook achter.
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Je doet het beter dan ik, 5940 voor 46x gooien, maar ...... de wolkenrij is binnen;)
     
    daisy17858, Katinka1700, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vandaag zeer weinig kunnen dobbelen vanwege erg weinig di. Sta nu op 40 en de laatste gewassen staan er op voor de wolk. Dan zien dat ik nog wat di kan verzamelen. Dan maar een lang gewas zaaien voor de di die ik dan morgen na de kaakchirurg kan oogsten. Ik heb nu aan punten 6320.

    Ik kreeg uit de 3 stallen uit dit event een hele mooie oranje zeehond. :D Die had ik nog niet.
     
    daisy17858, eevee60, herma1234 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is het weer verschrikkelijk met de drops. Een veld met kwartakkers eventgewas leverde welgeteld 2 DI's op. Nu alles volgeplempt met Speciale Tarwe (langer heb ik ze nog niet), dan zien we morgenochtend wel weer.
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier is het gooien niet alles, met 40x 5820 punten is echt slecht. DI zijn ook waardeloos.. Kortom, na de tweede keer dit event gespeeld te hebben: de volgende keer pas ik.
     
    daisy17858, eevee60 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb de gewassen binnen en nu 42x gegooid en sta op 6520 punten. Nu voor de laatste 4 de di nog bij elkaar halen en dan heb ik het net gered om de wolk te bemachtigen, meer zit er niet in. Ik hoop de 7000 punten nog te kunnen scoren, voor de 5 verblijven. :music:Denk dat dit erg lastig gaat worden met nog maar 4x dobbelen.

    Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben, is er iemand al dicht bij nr 75.
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.