Praatgroep Snake Eyes II (November 2017)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 29 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu 19x gegooid en 2850 gehaald. Is niet echt hoog als ik zo andere berichtjes lees. xD
     
    Katinka1700, boermars en eevee60 vinden dit leuk.
  2. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Nu 46 keer gegooid en de staak is binnen nu de rest nog .xD
     
    BoerAnnelies, Katinka1700, boermars en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het jammere is wel dat je de bonussen maar 1 keer krijgt en dus op een gegeven moment je een stuk minder punten gaat krijgen. Ik ga event in ieder geval niet helemaal afmaken. Hoop met het gewas tot morgenvroeg nog genoeg punten bij elkaar de dobbelen voor de 8 mysterieuze giraf stallen en dan vind ik het wel weer genoeg.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind het wel weer een lekker tempo om 3x per dag eventgewas te doen en 1x lang. Nu 26x gegooid, ik moet dus nog even tot de wolkenrij. En verder blijf ik dan wel doorgaan voor de punten. Die giraffestallen trekken mij ook wel, al denk ik niet dat ik die ga halen.
    Het event uitspelen vind ik inderdaad niet de moeite. Ik was wel van plan om voor de giraffestallen eventueel wat supermest in te zetten voor de drops, maar ik heb gisteravond met de knechten per ongeluk mijn kastanjerij geactiveerd, dus dat gaat niet meer door.
     
    Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    hier nu 24 keer kunnen dobbelen en heb 4540 punten volgens mij net slecht. Over een uurtje of 3 weer dobbelbekers maken en rustig verder.

    De wolk haal ik wel,maar het event uitspelen gaat hem niet worden denk ik
     
    Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Nee he, gisteravond per ongeluk al mijn dobbelsteenplantjes ingeleverd in de molen. Nog 38 over vanochtend, en toen zaaide ik ze ook nog in op kleine veldjes!!:mad::wuerg:
     
    Katinka1700, -matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
  7. rikmark

    rikmark Forum freak

    13 keer gedobbeld en 2600 punten geen idee of dit goed of slecht is.
    Eerst maar weer een voorraadje event gewas maken.:p
     
  8. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    Een vraagje, waar komen de meeste dobbelbekers vanaf ???
    Als ik de 3 velden heb geleegd, kan ik maar 2 x dobbelen!

    Hoe doe je dit zo snel.

    Ik krijg het niet voor elkaar !
    Ik heb nu 24 x gegooid (en 4690 punten) , maar krijg heel weinig bekers binnen.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 2 December 2017
    Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik krijg op mijn kleine account misschien 30 drops binnen van 3 akkers eventgewas. Dus is 2 x dobbelen vrij normaal.
    Dus in de nacht een lang gewas zaaien, zodat je weer extra drops hebt.
    En als je op een gegeven moment duizenden gewas te veel hebt t.o.v. de drops, kan je overdag ook gewoon gewas inzaaien.
    Zeker als je wat langer niet kunt farmen dus geen eventgewas maar een langer gewas inzaaien.
     
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    De punten vallen erg tegen vindt ik..... er staat als je het in 1 keer hebt gegooid 100 punten extra krijgt ik gooide in 1 keer fluch maar geen honderd punten extra???
    Raar hoor en als je in 2 keer 3 of kind gooit wel ,,,,,,,,,,????
    Gr Tineke
     
    Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  11. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    41 keer gespeeld en ik ben bij nr. 31. Ik wil proberen om tot de gb van 40 te komen. Benvenieuwd of dat gaat lukken.
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Gaat er niet om dat je het in 1 keer gooit maar dat je het voor de 1e keer dus gooit. Als je dus al iets hebt gegooid komt er een groen vinkje bij te staan en dan krijg je als je het weer gooit geen bonus meer.
     
    Katinka1700, boermars, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Mijn gemiddelde zakt gestaag van 168 naar 150,7:cry:
     
    BoerAnnelies, rikmark, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zat op 145, 4 en ben een beetje geklommen naar 153,4. xD

    Dat dobbelen is niet mijn ding, vaak 40 gehaald. Ik zit nu op 4910.
     
    eevee60, Katinka1700, Geertrui59 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hey, schaapje, je zit wel goed hoor. flink gewerkt
     
    eevee60, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Na 29x dobbelen een gemiddelde van 185,5. Dit zal straks wel snel gaan zakken
     
    eevee60, rikmark, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik moet nog 7x gooien en dan heb ik de staak binnen. Gaat best snel. Straks nog een keer oogsten en dan maar kijken of ik genoeg DI heb om de molen te laten draaien. Anders morgen maar
     
    eevee60, rikmark, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Met een gemiddelte van 154 heb ik net de staak gekregen, ik ga nog even door voor de volgende cadeautjes ;)

    Ennuh schaapje, ik had ook regelmatig 40 hoor, maar als je dat weet af te wisselen met hoge ogen dan kom je er ook wel :music:
     
  19. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    48 x gespeeld gemiddeld 150 nog 3581 "gewas" die op maken dan gedaan de farm gisteren al omgebouwd.
     
    eevee60, Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. boermars

    boermars Forum-hertog

    Eens kijken heb 32 x gedobbeld, gooide 1x de flush met uiteindelijk 5130 punten.
    Ben er nog niet maar redt het wel.
    Gooitechniek was veel op straatjes mikken, met af en toe bij de eerste gooi 3 gelijken te proberen naar flush te gaan, wat wel misging en uitliep op carre of three of a kind. ook regelmatig 40 of minder punten gekregen omdat ik helemaal misging....-.-.
     
    eevee60, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.