Praatgroep Snake Eyes II (November 2017)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 29 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zijn er spelers die de kist op het eind hebben behaald? Ben wel benieuwd wat daar nu in zat...:music:
    Ben zelf tot en met de valkenstallen gekomen... zet vanavond wel op, dan kan ik morgenochtend uitpakken:p
     
    boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. klakje

    klakje Oudgediende

    blij dat ik nog op de valreep die 8 extra stallen heb gehaald. Pech dat er van de ongeveer 20 stallen ook allemaal in de schuur belanden omdat ik er daar al zo veel van heb. Volgende keer maar weer proberen. Maar toch weer elke keer spannend als er iets bijzonders bij zit.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    hey ik ook, toevallig!
    oranje zeehond.
    De staak heb ik gehaald en gestopt bij de tweede upgrade van het sieritem.
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daar zat een kist met waterdieren, en dat kun je in de FAQ van kisten vol nakijken. Kreeft, krab, haai en nog een paar die nooit in de mysterieuze stallen hebben gezeten maar via de trein en Doc te verkrijgen zijn geweest en via events.
    Dat zit bij het komende event weer op een moeilijk bereikbare plaats. Aangezien ik die meeste stallen via fokevents met rode upgrade heb, ga ik er geen moeite voor doen.

    Ik heb dit event heel veel geluk gehad. Niet alleen 2 valken op de gewone farm, ook nog een giraffen en 3 nieuwe bomen op Bahamarama.
     
    Borkie, hendrika73, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, ik heb in de FAQ gezien dat er een stal van waterdieren in zit... maar ben benieuwd of iemand die daadwerkelijk heeft behaald en welke stal ze hebben gekregen... gewoon nieuwsgierig, dusxD
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben ook wel benieuwd of iemand de eindstreep heeft gehaald. Maar ik heb op het forum niemand kunnen ontdekken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.