Praatgroep Snake Eyes event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nog 6 spelletjes te gaan en dan is de staak binnen. Momenteel staan er nog 3 in de molen en ik kan mijn uien over 10min oogsten. Daar komen waarschijnlijk rond de 20DI uit en kan ik nog een keer de molen aan slingeren. Moet vandaag dus nog 2keer de molen laten draaien voor de staak.
    Sta voor hokje 25, wil 28 zeker halen voor een evt krokodil. Alle kleine prijzen zijn zeker mooi en de moeite waard, maar de DI komen slecht uit de grond en daardoor ga ik nooit alles uit spelen. Ben dit keer erg blij met alles wat ik krijg. Elke stap is zeker de moeite waard en ondanks dat ik SM heb, ga ik dat er niet tegen aan gooien. Dan is het jammer dan hoor.

2. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ja de Di komen zeker erg weinig
    Jammer dat je niet meer Di krijgt.
    Mogen wel wat hoger zetten BP
    Gr Tineke en s6

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb nu 20 x gespeeld en 0 komma 0 di over..........:wuerg:

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. sophie

sophie Forumleerling

ik ga het niet halen denk ik, moet nog 10 keer dobbelen voor de staak.
    Gewas is binnen, heb nu nog 15 drops.
    Zijn er nog teveel die ik moet binnenhalen.
    Jammer maar niets aan te doen

5. voesje

voesje Oudgediende

Ik moet nog 11x gooien voor de staak. Gewas is binnen maar de drops ver te zoeken. Met mijn lange gewas vanmorgen kon ik 3 bekers maken. Zet nog geen zoden aan de dijk. Vol goede moed verder dan maar met nog 50 uur op de klok

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb je wel sm-liefde bij de plantenveredeling van de anjers ? Want ging er eigenlijk vanuit dat iemand die de kastanjewolk zou gebruiken die ook dan al aan heeft staan.

Jij hebt toch afgelopen ruilevent de kastanjeboer gekregen zodat je je kastanjewolk kan gebruiken om di te maken met supermest of de sm-liefde van de anjers nog niet vrijgespeeld?

blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als jullie in 4 dagen 29 of 30 x kunnen dobbelen, moet het toch lukken om in de komende 2 dagen nog 10 x te dobbelen?
    Ik kan op het kleine account met lang gewas in de nacht ook maar 3 x dobbelen, soms zelfs maar 2 keer. Daarmee is de bonestaak prima te halen.

8. -mikmak-

wat is de sm-liefde van de anjers?

blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Netzo als van de rozen. Dat je rozen snel klaar zijn als je er SM op doet. Heeft met de veredeling te maken.

Denk dat iemand anders het je beter uit kan leggen en eh je hebt als het goed is nu 1 DI :)

10. theav71

Wat BoerAnnelies al zegt, deze moet je vrijspelen in de broeikas (via het woonhuis te bereiken) en als je hem vrij hebt gespeeld selecteren bij de plantveredeling. Als je die dus hebt , de wolkenrij van de kastanjeitems aan hebt, witte onschuld en een stol hebt gegeten dan kan je dus anjers op comfortvelden zaaien en daar dan supermest over gooien en dan zijn ze gelijk klaar. Daar krijg je meestal wel een di van en dus kan je op die manier makkelijk di bij elkaar verzamelen.

blackscorpion64, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. voesje

voesje Oudgediende

Ik zal het best halen hoor. Extra prijsjes zal niet zoveel worden aangezien ik net pas 20 te pakken heb gekregen maar dat maakt niet uit. Al het extra's is meegenomen

12. klakje

klakje Oudgediende

ik doe het met trosgierst en sm enz. Duur 4 uur en opbrengst ongeveer 5 keer gooien. Wel gebruik ik gewone velden anders kost het te veel supermest. gooien ging vandaag ineens wel goed zonder te duimen. vijf keer gegooid en 3 keer 4 dezelfde en 1 keer yatzee. Zo kom ik wel tot mijn streefnummer 46, heb de staak binnen

13. tineke150

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

IK moet nog 9x dobbelen

15. Annecarolina1991

Annecarolina1991 Forumbeginner

Hoi allemaal,
    Ik ben bang dat ik het event niet ga redden, ondanks dat ik hard aan het werk ben op de akkers, krijg ik niet voldoende dobbelbekers als ik oogst. In de nacht laat ik langere gewassen groeien en ik heb bijna al mijn bekers binnen (in de boom). Ik zou het erg jammer vinden als ik het niet zou gaan halen want ik besteed er wel heel veel tijd aan. Hebben jullie nog tips voor mij?

Groetjes een fanatieke boerin :)

blackscorpion64, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  16. theav71

SM-Liefde is de veredeling die 25% de effectiviteit van Supermest verhoogd. Op het plaatje zie je supermest staan met een klokje.

17. -mikmak-

ik moet me daar eens in verdiepen want snap van die kas geen jottum..........:oops:

18. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier de wolkenrij binnen, nu nog 600 punten verzamelen voor de titaniumstallen en dan hopen op een krokodil die heb ik nog als enige niet en dan ben ik dik tevreden

19. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nu 39 keer gespeeld (nog 1 tot wolkenrij) en sta voor hokje 29 te wachten.

Wil het liefst tot hokje 46 gaan voor de 8 mysteriestallen... anders op z'n minst hokje 38 voor de mysteriebomen.

Doe m'n best, heb de wolkenrij in ieder geval (bijna) binnen. :D Elke prijs is fijn meegenomen toch!

20. tineke150

Dank je wel heb nog niet tot 25 0/0 procent helaas
    Gr Tineke

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.