Praatgroep Snake Eyes event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Bij mij gaven die veredelde op comfort de meeste drops ik heb ze al bijeen gesprokkeld .
    Normaal gesproken den ik de langste die je hebt en dat is in jou geval rozenbottels buuf . Er zijn bij de alchemist drankjes die de tijd kunnen verkorten en dat is waarschijnlijk aantrekkelijk tenzij je heel weinig online bent
     
    blackscorpion64, rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Zo de staak is binnen na 40 keer dobbelen :inlove: en ga maar kijken wat ik nog binnen hark .xD
     
  3. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Hier ook de staak binnen :inlove: En maar weer planten + zaaien ,oogsten en weer een rondje dobbelen xD
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De kans op dropitems is op een kwartveld ook een kwart van de kans bij een heel veld.
    Vier kwartjes geven samen een even grote kans als een hele.

    Maar het blijft natuurlijk een kans, dus je kan dat alleen stellen op de lange termijn.
    Als je drie keer oogst op velden met kwartakkers kun je drie keer aan de bovenkant eindigen en op meer uitkomen als bij velden met hele akkers, of drie keer aan de onderkant en dus minder drops hebben dan met hele akkers.

    Pas als de droprate heel hoog staat ga je voordeel hebben van kwartakkers met de drops. Als je uit 40 hele akkers elke keer meer dan 20 drop-items haalt dan is het wijs om op kwartakkers over te gaan vanuit het oogpunt van drop-items.

    Voor de WAC en het aantal oogst zijn kwartakkers altijd voordelig. De WAC werkt namelijk wel per veld ongeacht de grootte van het veld (kwart, half of heel).
    Dus 2 extra op een heel veld, maar vier keer 2 extra op vier kwartjes.
     
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier vannacht rozen gezaaid op alledrie de akkers en op de woelige weide 26 akkerland 28 maar op openplek maar 7 drops wel een erg groot verschil vind ik
     
  6. theekopje2000

    theekopje2000 Gelegenheidsauteur

    Hoeveel soep moet er totaal gemaakt worden?
     
    blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je de wolkenrij met de items wilt halen moet je 40 keer spelen. (er worden volle bekers gemaakt in de molens) succes
     
    blackscorpion64, riekje111 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. theekopje2000

    theekopje2000 Gelegenheidsauteur

    Oke bedankt.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier vanmorgen de uitkomst van 3 velden rozen.
    18-23-21. kon er 3 bekers van maken. Niet echt om over na huis te schrijven.
    Echter als ik hierboven de uitkomsten lees is het zo slecht nog niet.:wuerg:
     
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je buuf de rozenbottels gaan het land op, hopelijk komen daar veel drops uit.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik had ook 3 velden met rozen en de di's waren hier 60 stuks:sleepy:ik had er ook meer verwacht.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    3 velden met honingklaver levert 160 bekers op, dus overdag dobbelstenen gewas en s'nachts langer gewas
     
    blackscorpion64, farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik kreeg er 42 uit 3 velden rozen :(. Ik houd niet van klagen, maar voor mijn gevoel zijn de drop rates nu wel echt veel te laag afgesteld.
    Misschien vanavond maar iets van prei proberen dan mis ik maar een oogst event gewas. Je heb er toch niks aan zonder bekers.
     
    blackscorpion64, farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik weet niet of en hoe je met je tijd zit maar het alruinpoeder 4% en het liefdesaroma 6% word de groeitijd vernsneld van de rozenbottels . Bij een vorig event dacht iemand dat net als met de bomen de gewassen meer naar tijd dan ep, dropppen . Ik weet wel dat er over de rozen meer geklaagd word dan voorheen en die hebben in verhouding tot hun groeitijd hogere ep waarde . Zelf zet ik altijd iets van knolraap , trosgierst of rozenbottels en die duren gewoon lang .Vandaar dat ik steeds meer met de alchemist doe .
    Hier 23 keer gespeeld en nog 5 in de molen . Met 23 keer spelen had ik 3520 punten , ik ben slecht in dobbelspelletjes dus ben ik wel teyreden met de uitslag
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier vannacht ook rozen gezet omdat ik een korte nacht dacht te gaan maken. Kreeg totaal 67DI. Gisteren had ik van 1 veld rozen met bomen 31DI en op het andere veld ook rozen met bomen 7DI. Dat verschil is wel mega groot.

    Wat is het beste en hoe kun je het snels de meeste punten krijgen? Het dobbelen gaat mij namelijk niet zo goed af. Heb inmiddels 21x gedobbeld en sta voor hokje 16 te wachten.
     
  16. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    YAHTZEE!! Hahaha, dat tikt lekker aan, yahtzee, met 6, voor het eerst, ik haalde meteen 2 prijzen binnen :D
     
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier 20x gedobbeld en kleine 3000 punten gehaald, punten gaan dus zeer moeizaam......
     
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dat is dan raar ik dobbel na 27x 5390 punten bij elkaar is gemiddeld zo'n 199 punten per worp.
    Ik kijk wel om zo veel mogelijk de extra bonus van 100 erbij te krijgen. (Let op deze krijg je dus maar 1x per getal/straat, enz)
    Dus dobbel ik 2 x 1 en deze zijn met alle bonussen waar de 1 inzit al klaar, dan dobbel ik door met wat anders. Misschien het proberen waard. ;)
     
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    dat is ook mijn strategie maar werkt helaas nog niet zo goed hier:oops:, als het mis gaat heb je maar 20-40 punten te pakken en dat waren de laatste 4 keer
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. .buster.

    .buster. Forumleerling

    dobbelen gaat hier dus goed als ik zie dat ik met 16 x dobbelen 3090 punten heb gaat dat goed . Alleen de di zijn een ramp. Drie velden met rozen en maar 60 di . Geen idee hoe ik dit omhoog kan krijgen,. Vannacht nog maar een keer proberen met iets heel langs .
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.