Praatgroep Snake Eyes event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Eventgewassen bijna compleet, dan lange gewassen voor de drops, eventueel een paar keer veredelde anjers. Hoop dat ik het ga halen voor zondag :oops:
     
    rikmark, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Zo dat is snel! Ben dit keer meer geïnteresseerd in de kleine prijsjes dan in de staak, maar ja ga er niet vanuit dat ik in 40 worpen door alle kleine prijsjes heen ben.
     
    FarmerJuline, rikmark, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    denk het ook niet heb nu 6 keer gedobbelt en dan nog geen 1500 punten als ik die keer 7 doe wat ik zou kunnen halen dan zit ik net 0p 10000 punten dan moet ik er nog 15000 dat word nogmaal 60 keer dobbelen denk ik
     
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Heb 12 x gedobbeld en 2350 punten binnengesleept, ben aanbelandt bij prijs 10 aan de rechterkant. Geen idee of dit nu goed of niet zo goed is xD maar vind het leuk om te doen en neem best flink risico. Leuk spelletje, hou normaal niet zo van die mini spelen erbij, kost soms zo veel tijd wat ik niet heb maar dit is zo klaar en lekker gokken zonder dat het me wat kost :)
     
  5. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik heb nu 17 spelletjes gespeeld, en heb 12 prijzen binnen. Gaat lekker volgens mij :)
     
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    de drop komen weer niet in evenredigheid met gewas
    @ jeanie ik ben nog niet bij 10 heb nog maar 7 gespeeld maar de dobbel stenen waren me beter gezind heb 1750 punten
    ik denk ook omdat ik misschien meer al de plus 100 bonus heb binnen gehaald maar die krijg je toch maar 1 keer per uitkomst van elks dus je haalt me zo terug in
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De drops komen eigenlijk nooit evenredig met eventgewas. Daarom in de nacht of als je langer van huis bent geen eventgewas, maar een langer gewoon gewas.
     
    rikmark, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Moet wel even goed nadenken hoe ik dit spel moet spelen. Het staat er anders aan de zijkant dan ik gewend bent, dus goed nadenken wat ik kies. Heb nu 5 spelletjes gespeeld en staat voor de kleine prijs bij vakje 5 met nu 1200 punten op zak.

    De staak moet denk ik wel haalbaar zijn, maar om al die 74 kleine beloningen binnen te halen zijn vraag ik mij af. We zullen zien.
    Morgen grotendeels van de dag weg, als het droog is in ieder geval. Anders alleen de avond. Er gaan dan lange gewassen voor de DI op.
     
    eevee60, Daxter1966, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Zo, heb zojuist mijn eerste oogst met kwart akkertjes en een wac binnengehaald, heb gelijk 6 dobbelbekers aangezet in de molen :)

    Misschien een domme vraag maar, als ik mijn hoogste gewas (artisjokken) plant op kwart akkers heb ik dan meer kans op bekers omdat ik er meer plant of krijg ik er dan net zoveel als op de grote akkers?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 29 Juli 2017
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Heb nu gewas om 10 keer te spelen, maar heb alleen 15 drops... Dus staat totaal niet in verhouding helaas. Ik heb nu weer een ronde eventgewas op, en als ik dan over 4 uur klaar is dan ga ik weer anjers zetten voor drops daar kwamen er zo'n 130 uit vorige keer. Maar verhouding drops is dus erg laag. Hoop dat dat snel bijgesteld wordt, op deze manier lastig om te halen zeker voor jonge spelers.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Ik met 17 keer 9 prijzen gehaald.
    Gaat mij niet zo goed af:(
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je zou dan inderdaad meer kans maken op DI's. Per veld geldt de dropkans. Sommige spelers beweren dat ze meer krijgen bij grote velden maar bij mij is het zo dat ik uit de kwart velden meer DI's krijg net als meerdere andere spelers.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zou ook eerder kwartakkers gebruiken.
    Bijkomend voordeel is dat je zo meteen je wac terugverdient, omdat je veel meer artisjokken van je akkers krijgt. Met de verkoop van die artisjokken kan je weer investeren in een wac, waar je de rest van de dag ook nog plezier van hebt.
     
    Laatste bewerkt: 28 Juli 2017
  14. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik wil 11.500 punten halen. Heb ik 8 keer kans op de Fazant. Moet dan wel ongeveer 70 keer spelen. Kijk over enkele dagen wel of ik extra supermest moet gaan gebruiken. Vindt dit een mooie uitdaging.
     
  15. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Inmiddels 15x kunnen spelen, 2 staan nu nog in de molen.
    Heb inmiddels 2520 punten bij elkaar gesprokkeld.
    Heb voor de nacht rozen neergezet, kijken wat dit aan drops gaat geven.
    Nog 2x en een beetje zaaien en oogsten,dan zijn de gewassen binnen voor de 40 worpen
     
    blackscorpion64, hildemarc, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Gelukkig dan hou ik de kwart akkers wel, beide bedankt voor jullie reactie :)
     
    blackscorpion64, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  17. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    de drops komen wel erg magertjes :oops:....dadelijk toch maar ff mijn kastanjerij aanspreken voor de drops....dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb...;)
     
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik dacht precies hetzelfde moet alleen nog 64 uur wachten:(
    Uit 3 velden rozen ook maar 1 beker kunnen maken, is inderdaad droef afgesteld die drops, waarschijnlijk willen ze zo die enorme bergen supermest kwijt van carnaval event xD
    Ben er lekker wel zuinig mee ;)
     
  19. rikmark

    rikmark Forum freak

    Nu eventgewas op 9254 en DI 414.
    Eerst maar even alle eventgewas bij elkaar telen en oogsten en daarna gaan we maar over op de lange gewassen voor de Drops.
    Iemand al uitgeprobeerd welk gewas de meeste drops geeft?????
    Nog 386 te gaan :wuerg:
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Heb nu 16 keer gespeeld. Heb 4700 gewas dat is voor 16 keer spelen, maar heb geen drops! Dus dat is 320 drops nodig om de 16 potjes te maken.

    Heb nu anjers op staan hopelijk komt daar beetje goede aantal drops uit!
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.