Praatgroep Snake Eyes event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Even het tabje op alle of events zetten, dan moet het lukken.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Begonnen met 155 bekers uit 3 velden knolraap, 12- en 20 uurs bomen. Bomen haal ik er nooit af en een paar stallen ook niet zoals de wezel en de bizon. Nog veel van nodig voor de quests :) Veel plezier iedereen!
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Sorry Enk, maar als je hem op allen hebt staan, dan is het molenproduct voor dit event echt niet te zien, normaal was dat dus wel zo
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Kijk eens vooraan, daar is hij bij mij nu te zien
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Nee hoor ik heb er maar 2 howies
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik zie het al mijn 20 uurs bomen (36 in aantal) moeten nog 5 minuten misschien daardoor verschil wie weet ;)

    Nee dus raar kreeg maar 7 dobbelsteenbekers uit 36 20-uurs bomen. Toch vreemd dit verschil?????
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Hallo Enk, bij ons is hij nu ook daar zichtbaar. Bedankt
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    aaaaa wat is dit nu ik kijk meerdere x in de fao en ik zag nix staan en nu een evement grgrg die was goed verstopt tussen alle mini evementen waar ze geld mee verdienen dus ik had vanmorgen geoost en buren kadoo s gedaan vind het gemeen hoor sorry buurtjes morgen weer...
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Tja dat noemen ze random:cry:
     
    blackscorpion64, daisy17858 en pino460 vinden dit leuk.
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hoezo gemeen, waarom kijk je niet gewoon in de kalender daar zie je alle events staan ( via geruchten en speculaasjes en dan naar event kalender), bijna ruim een maand van te voren. Dit is sorry dat ik het zeg gewoon dikke bult.........eigen schuld, niks gemeen gewoon zelf niet goed opgelet, daar kan BP niks aan doen. :p
     
    riekje111, eevee60, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Om niks te missen kun je ook het onderdeel "Events" op "Volg forum" zetten.
     
    riekje111, eevee60, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nu 120 dobbelbekers uit rozenbottels, stallen en bomen en na de eerste oogst eventgewassen. Ben aan het proberen de eventgewassen supersnel klaar te hebben. Nu 2e keer grote velden met WAC, SM en SSM, daarbij de bewaarde prijs van de eventkalender gestart en de wolkenrij, stol en witte onschuld gegeten. Nu in ca. 3 kwartier 10 gewassen per veldje. Kan na mijn volgende oogst dus al over naar kwartakkers.
    Nu hopen dat de drops een beetje willen lopen, probeer voordat we zondag op vakantie gaan klaar te zijn :p
     
  13. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

  14. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ahhhh....ik ben met vakantie en heb de kalender niet meer in de gaten gehouden:oops: start nu maar met 84 DI.
    Ga straks even de faq en @miekje9 haar schema doorlezen en dan zie ik wel hoever ik kom.
    In ieder geval nu wel een betere wifi verbinding :)
     
    Laatste bewerkt: 27 Juli 2017
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik was vergeten om gewassen in te zaaien voor ik naar bed ging. Op de stallen en bomen die ik had staan heb ik 41 DI's gekregen. Net pas binnengehaald. Ik was vanmiddag weg. De wolkenrij zal ik vast wel halen. Hoever ik met de rest kom dat zie ik vanzelf wel.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    175 drops met 24 toverbomen en 2 velden vol 20 uurs bomen straks nog de OP oogsten dat zijn ook 38 drops van de mammoet bomen
     
  17. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Leuk spel :) Vraag (om niet onnodig punten mis te lopen of verkeerd te spelen) aan de hand van een voorbeeld: Wat betekenen de groene vinkjes?

    Als je bijvoorbeeld 1 compleet spelletje gespeeld hebt en er staat daarna een groen vinkje bij de uitkomst. Kun je dan bij het 2e spelletje weer deze uitkomst kiezen (mits je hem gooit natuurlijk)? Of is deze uitkomst dan niet meer mogelijk (zoals bij het echte spel yahtzee)?
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Ik heb geen idee, ik vroeg het me zelf ook al af
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier al 10x gespeeld. Leuk om te doen. Maar 5x 6 of 5x 4 kan dus niet zoals met Yatzee. Maar dat mag de pret niet drukken..
     
    eevee60, hildemarc, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik weet wat de vinkjes betekenen

    Stel je gooit 3 dezelfde
    en het zijn drieën
    dan komt daar een vinkje en 100 bonus punten

    Stel je gooit weer 3 dezelfde
    maar dan met 4
    dan komt er een vinkje bij de 4 en 100 bonus punten

    grote straat vanaf 2
    dan komt daar een vinkje en 100 bonus punten

    gooi je dan weer een grote straat vanaf 2 dan krijg je wel de gewone punten maar niet meer de 100 bonuspunten

    Ik hoop dat dit duidelijk is
     
    farmermikkie, riekje111, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.