Praatgroep Snake Eyes event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Uit de bahama stallen kwam niets bijzonders . Uit de stekjes 2 x Mirre , 1 x Acacia en 1 chocowingerd. xxl .
    Die had ik nog niet of niet in xxl uitvoering
    Ik vond het een leuk event er was genoeg voor iedereen te halen . Zelf niet tot asn de fazant gekomen maar dat komt omdat ik op vakantie ben en overdag veel weg ben . Op naar het volgende event
     
    Sintra98, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ik geloof ook dat hij vals speelde stond op zijn snuit geschrevenxD
     
    Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    van de stallen niets bijzonders.
    Ik denk dat de krokodil mijn adres niet kan vinden.
    Ik heb al heel wat krokodil stallen gehad, maar het lukt hem niet
    om bij mijn brievenbus te komen. :cry::cry:
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier 55x gespeeld, ruim 9000 punten, dus tot 37. Van de flush heb ik er 2 gehaald en verder alle bonussen behalve fuulhouse 3. Ik heb eerst heel erg getwijfeld of ik het ging proberen, daardoor ruim een dag later begonnen. Blij dat ik zover gekomen ben. Voor mij is het event af, vanavond gauw even lange gewassen erop voor het event van morgen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je bent niet de enigste, hier wil die ook maar niet komen. Hoop er maar op dat ze aankomend ruilevent al te ruil zijn. Maar aan de andere kant hij komt van zelf wel eens een keer, over een tijdje zijn we aan het mopperen van alweer een krokodil uit de stallen ;)
     
    Farmer121965, Tuintje57 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.