Praatgroep Snake Eyes event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

111 x gegooid nog 10 in de molen en over 50 minuten nogmaals dobbelstenen oogsten ( 1580 bekers over ) en zit pas op prijsje 53 van de 74, vanaf de 12.000 punten ( prijsje 48 ) gaat het ook met 500 omhoog conclusie het einde 25.000 punten is niet te halen zonder bergen SM en Susi

2. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

nog iemand een dobbelbeker over? zou graag de wolkenrij willen hebben, alleen kom daar 23 van tekort

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier net zoiets als bij @copyshasta
    Nu 108 keer gegooid en prijsje 53 is binnen. Straks nog een stuk of 8 keer dobbelen, dan kom ik ongeveer uit bij 55 prijzen.
    Zonder gebruik van heel veel supermest is het event niet uit te spelen.
    Ik vind het helemaal niet erg. De bonestaak is de hoofdprijs, ik ben heel blij met de extra stekjes en stallen, die vandaag het land op gaan.

@arie32 Ik ga je sturen.
    Blijf vooral ook zelf oogsten en zaaien, want je kunt maar 20 kadootjes per dag ontvangen.

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

63 keer gespeeld en tot en met prijs 34 gekomen krokodil gescoord fazant had ik al dus ik ben zeer tevreden

blackscorpion64, Sintra98, lonnie57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. farmer(2011)

farmer(2011) Regelmatige auteur

Beker is verstuurd

6. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb er 1 gestuurd van een ander account.

Wie er nog 1 kan gebruiken kan een berichtje sturen naar ben_sonic 1985
    Er zijn daar nog 6 om weg te geven.

blackscorpion64, daisy17858 en farmer(2011) vinden dit leuk.
  7. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hiep hoi, wij zijn blij. Met dank aan bassiefarmer hebben wij ons doel bereikt, nl. nr 28 de tikistallen. Nu nog een krokodil als uitkomst, want die hebben we nog niet. We vonden dit een heel leuk event.

blackscorpion64, Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

ben ook blij met de prijzen extra wil eigenlijk nog verder dobbelen om de rest ook te halen maar het loopt tot einde maar ik ben te vrede

blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

Dan doe ik hierbij een oproepje voor een drop voor mosa8.
    Nog 12 drops nodig om de benodigde 140 punten voor de krokostallen te halen.
    Wie helpt mosa8?

Dank voor alle hulp.
    De laatste drop kwam binnen uit tuinkers haha.
    Maar helaas de benodigde 140 punten niet gehaald, dus alle moeite uiteindelijk voor niks.

Laatste bewerkt: 2 Augustus 2017
  10. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

pfft, nog 12 stuks. als iemand er 1 over heb, graag:)

11. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Jammer net niet genoeg di's voor de stallen:sleepy:, en dan moet ik ook nog 170 punten scoren anders nog geen stallen.

blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. imke2203

imke2203 Forumbeginner

Wie heeft er nog een drop over? Kom er nog een aantal tekort om de laatste punten te halen voor de stekjes. Alvast super bedankt.

13. fairie

Ik heb net in kunnen leveren voor de bonenstaakrij. Ik heb dit keer iets minder tijd gehad dus ben wel tevreden. Ik had alleen gehoopt tot de Tiki-mysteriestallen Titanium te komen maar daar kom ik net 500 punten voor te kort. Gelukkig ben ik al heel erg blij met wat ik wel heb kunnen halen. Ontbrekende stallen en bomen komen vroeg of laat toch wel aan op mijn boerderij. Ik heb geduld.

Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. Lieve

Lieve Halfgod

Sintra98, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. anjadj

anjadj Forumleerling

De drops waren alweer drama, kom er zelfs nog 28 tekort voor de bonenstaakrij. Balen!

16. fairie

Nog 4 in de aanbieding.

17. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Met moeite de bonenstaak op het nippertje gehaald. Had nog veel meer willen dobbelen, leuk spel, maar ja, de dropitems he, toch altijd weer een dingetje. En dan lees je hier, 108 keer gespeeld, nog ruim duizend bekers over en dan denk ik........zucht :wuerg:

18. farmermikkie

Ik vond het een leuk event, wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Edit: en nu is het feest helemaal kompleet, want er kwam een krokodil uit een mysterieuze stal.
    De andere stekjes en stallen moeten het land nog op, wie weet nog meer verrassingen.

19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Sluit mij hier volledig bij aan, ook mooi om naast de staak andere doelen te hebben en op zich erg mooie dat hij eigenlijk niet uit te spelen is. Zo is de staak op zich te doen en voor de mensen die meer tijd of middelen hebben of willen inzetten is het ook nog leuk om te spelen. Een oneindig doel klinkt niet leuk, maar in dit geval vond ik het erg leuk. Hou af en toe wel van wat uitdaging.
    Omdat ik zelf boodschappen ben wezen doen heb ik niet meer extra (na vanmorgen) kunnen dobbelen. Het is jammer maar vind het dit keer niet erg. En dat zijn vooral de fijne events.
    Op naar de volgende maar weer....

20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb als hoogste score 20.480 punten gehaald ben in 170 beurten t/m beloning 64 gekomen. 1x Flush 5 gehaald
    I.N.Halig beloofde niet vals te spelen maar deed dat zeker wel en constant >:(

blackscorpion64, simmeke54 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.