Praatgroep - Snake Eyes #7

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook een stalletje Agger kunnen halen, had 100 muntjes. :music:
    Heel weinig gegooid, maar 5x maar wel mijn doel gehaald. Rechts ben ik bij nr 6 nu.
     
    Roadrunner14 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    He he, hier ook klaar, dank zij de gouden dobbelstenen.

    De piccolo's waren een beetje teleurstellend, maar ik heb wel mooi die roze octopus binnen en die haargelfabriek (die had ik ooit maar ik was iets te enthousiast met ruilen xD )
     
    Laatste bewerkt: 1 December 2021
    Roadrunner14, schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gestopt met 97 spelletjes en 14.320 punten. Ik vind het goed zo.
     
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Heb nog een aantal gouden dobbelstenen en moet nog 600 punten( bij broer nog 290 voor de 25000.
    dus straks oogsten en vannacht nog 1 keer eventgewas en dan morgenochtend wel klaar.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  5. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen, hier het dobbel event klaar. ik heb 187 spelletjes gespeeld. Met de gouden dobbelstenen gooi je echt
    veel beter. Leuk event.
    Succes nog voor diegene die aan het dobbelen zijn.
    Het duurt nog tot vanavond 22.00
     
    Roadrunner14 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. nog 6 spelletjes te spelen om de wolkenrij binnen te halen... ik hoop t te halen. over een uur kan ik weer gewas oogsten.. wat zal resulteren in 3 spelletjes.. of ik nog eens er 3 kan fixen blijft spannend! ik hoop het! het zou voor mij de eerste keer zijn dar ik een event uitspeel..... duimen jullie voor mij?
     
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Doe ik s66666
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  8. Lief! dankjewel!
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heel veel succes, als je direct weer inzaait met water en mest, dan zijn je gewassen op tijd klaar. Heb je nog een WAC? Anders kan je me een berichtje sturen, krijg je er nog een van mij.
     
  10. ik heb zojuist ineens genoeg kunnen oogsten om de wolkenrij binnen te halen! jihaaaaaa!
     
    Sanham, Roadrunner14, #Stoffie78# en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Uit de picollo kist een berenvriend gekregen.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  12. Gefeliciteerd!
    Die ga ik niet meer halen! Denk niet dat ik nog spelletjes kan maken! Gewas te laat klaar en geen SM meer
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Erg jammer volgende keer beter moet je maar denken.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  14. Ja, ik ben al blij dat ik de wolkenrij heb! Ik heb die nog nooit gehaald bij geen enkel event! Dus eigenlijk best een feestje waard!!!
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er staan ook piccolokisten in de eventwinkel. Vergeet niet je muntjes te besteden
     
    Roadrunner14 en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  16. Hartelijk bedankt! Heb even snel wat mooie dingen gekocht, waaronder een picolo kist.... een ja kist verassing ( boom of stal) en mistery stekjes heel erg bedankt anders had ik hier overheen gekeken!!! Nu even uitpakken! Dit was echt leuk "boodschappen doen":D
     
  17. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Tot level 64 rechts gekomen.
    2 Piccolo's, 2 Orinoco stallen en 1 Theems stal binnengehaald. Benieuwd wat er in zit. ;)
    Hoop op (eindelijk) 'n parkietennest en een (2e) secretarisvogel. #fingerscrossed
     
    Laatste bewerkt: 2 December 2021
    Roadrunner14, -matthias1952- en #Stoffie78# vinden dit leuk.
  18. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier tot en met 73 kunnen doen.
    5 orinocostallen kunnen kopen, maar helaas nergens een parkietje kunnen vinden.
    Wel de haargelfabriek kunnen bemachtigen :inlove:
     
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb heel wat stallen en bomen kunnen "kopen, helaas niets nieuws
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  20. ik heb helaas ook niets nieuws! picolokist viel erg tegen. klein bloem item die wat EP geeft... ach ja! op naar het volgende event!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.