Praatgroep - Snake Eyes #6

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Misschien zou je anders praten als je al je partytickets had opgedraaid en 700% oogstbonus had lopen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan nog niet denk ik. Zo zit ik niet in elkaar.

    Maar die ene eventgewasbooster is wel erg sneu ja, die dekt nog niet eens mijn 'verlies' (stuk of 150 DI en een paar rijen die ik voorlopig niet meer kan oogsten en waar ik geen zak aan gehad heb). Ik hoop ook echt dat er nog iets beters op stapel staat.
     
  3. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Hier zijn ook mijn stermunten weg maar het zal wel weer goed komen ze hebben het de vorige keer ook hersteld
     
  4. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Bij het oogsten 70 di en in het scherm staan er 167 dus dat is nogal een verschil. Ben er wel blij mee

    edit: ik kreeg 43 geluksdobbelstenen uit het fokmotel
     
    Laatste bewerkt: 3 Maart 2021
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  6. Lieve

    Lieve Halfgod

  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    meer EP ???? wie zit daar nu op te wachten??? heel veel bonussen en KC zijn verlopen en extra's van de wolkenrijen zijn ook al niet meer actief... dit is echt geen bonus.... we verwachten echt meer !!!
    JA we weten dat we naar het klokje moeten kijken. dat heb ik ook gedaan. niet geoogst maar wel mijn bonussen die ik voor de middag ingezet had ben ik kwijt ik verwacht wel een betere bonus. zeker voor iedereen die heel veel gemist heeft
     
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik kwam niet meer in het spel gisteravond, ook niet via de klant.
    Nu net dus pas de eerste gewassen in kunnen zaaien.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik ben benieuwd of BP nog iets gaat ondernemen. Op het Duitse forum is het enthousiasme over de 'compensatie' ook al uiterst minimaal.
     
  10. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Hier hetzelfde probleem. Ik vind de vergoeding ook erg mager. Of laat het event iig een dag langer doorlopen, dat zou ook prettig zijn.
     
    boermars vindt dit leuk.
  11. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Het event langer laten doorlopen is inderdaad een oplossing en eentje die makkelijk te realiseren zou moeten zijn, misschien niet een dag langer maar wel tot 's avonds twaalf bijvoorbeeld.
    Hier weinig last gehad omdat ik door prive afspraken pas laat ben begonnen, maar ik weet hoe vervelend het is als je startklaar zit en dan begint het nog niet.

    EDIT: zie nu net pas dat het event loopt tot 18.00. dus de tijden zijn aangepast. maar had van mij wel iets ruimhartiger gemogen
     
    Roadrunner14 en boermars vinden dit leuk.
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    Dat zou wel lekker zijn idd.....hier ook narigheid bij de start, maar ga zo 38 keer dobbelen, door de bonussen en supermest die ik ingezet heb.
    Edit 18.00 uur is ook nou niet echt dat je zegt joepie............
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die 18.00 is bepaald op basis van de uitgestelde start van het event. De inlogproblemen begonnen daarna, dus die hadden ze nog niet voorzien. Op basis van wat we nu weten zou ik inderdaad denken om het event gewoon een dag langer te laten duren maar ja ik ben BP niet.
     
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Had het gelukkig goed in de gaten dat het fout ging dus ben op de juiste tijd begonnen.
    moest alleen me stol en witte onschuld bijzetten maar verder geen last gehad.
    Heb inmiddels 98 keer gedobbeld en van de stermunten al 2 wonderkisten gekocht.
    en ben met de punten op de 15000 beland. denk dat ik het helemaal ga halen.
    Had ook nog bonussen in het rad gedraait en had nog oogstbonus op voorraad
    dus ging erg snel en heb wat gefokt.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  15. ennybeer

    ennybeer Forumleerling

    Volgens de technische aankondigingen zouden de inlogproblemen om 23.00 uur opgelost zijn.....dit is mijns inziens niet waar want ik heb om 23.45 uur nog geprobeerd om in te loggen en dat lukte nog steeds niet.....hierdoor toch het oogsten gemist....
     
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Kijk, dat heb ik dus allemaal niet meegekregen , ik ben pas om negen uur 's avonds begonnen:music:

    en heb verder geen inlogprobemen gehad
     
    Dorette58 en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu 36 keer gedobbeld dus de eerste kist is in zicht. Dobbelen zelf gaat beroerd, ik gooi hoofdzakelijk pairs xD
     
    Dorette58 en janniekwak vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dankzij al die oogstbonussen 90 keer gedobbeld, dus 2 piccolo kisten uit de winkel zijn binnen.
    Het dobbelen gaat lekker, een gemiddelde van 153,7. Dat gaat vanaf nu alleen maar dalen omdat die bonussen voor de 1e keer er grotendeels uit zijn.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Moet alleen nog van de tweeen en de vieren een keer yathzee gooien dan heb
    ik alle bonussen van 100 punten gehaald.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  20. klakje

    klakje Oudgediende

    wow sommige gaan toch nog echt als een speer. Ik dacht ook een versnelling erin te gooien met supermest maar kon niet meer inloggen en verder 20 keer gedraaid met party tickets en 1 keer kans gehad op oogstbonus, toen ben ik er maar weer mee gestopt. Soms willen die oogstbonussen maar niet in mijn rad komen. Nu wacht ik effe af wat het fokken gaat doen. Hoop dat ik ook ongeveer 40 geluksdobbelstenen krijg. We gaan het zien
     
    Huhmmie38 en Dorette58 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.