Praatgroep Snake Eyes 4

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik gisteren in paniek :wuerg: Ik had een paar keer minder kunnen oogsten. Dacht dus dat ik het niet ging halen, de bonenstaakrij. Ik heb toen maar een oogstbonus voor eventgewassen ingezet en 2x maar Susi's SM ingezet op de veldjes met gewassen. Tot mijn verbazing heb ik nu al genoeg om de bonenstaakrij vrij te spelen. Alles wat ik nu extra heb zie ik als bonus. Wel heb ik erg veel DI's over. Ondanks dat ik al meerdere dingen heb weggehaald om veldjes neer te leggen blijven deze ver voorlopen op de gewassen.
     
    jolanda13, -mikmak- en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Erg blij met het events. Heb mijn stallen en bomen er op gehad en kreeg een zebra, oranje tijger, oranje miereneter, rode anaconda, kamerden XXL en een tulpenboom :inlove: Echt een super uitslag.
     
    Laatste bewerkt: 11 Februari 2019
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben er bijna, nog 710 punten. Dan kan ik eindelijk mijn gloedjenieuwe rooie kraanvogel, pad en zwarte band ding neerzetten :inlove:

    Ik heb er nu meer dan 60.000 eventgewassen tegenaan gegooid, dat is best wel veel xD
     
    hendrika73, jolanda13, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Dat is zeker best veel, wow:p ik heb die zwarte band net binnen en daar blijft het dan wel bij, maar echt heel blij mee:D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    ik wil vragen wat we nu met die punten doen? krijg je daar nog iets voor of os het alleen een weten wat je gedraaid hebt? wat hebben die punten dan voor zin? als iemand het weet, hoor ik het graag! Paulien64.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Het puntenaantal geeft alleen het totaal aan wat je tot nu toe bij elkaar hebt gespeeld met dobbelen. Bij elke stap (rechter gedeelte) moet je een bepaald aantal punten hebben om die prijs vrij te spelen. Verder dan dit heeft het geen betekenis en wordt er niets mee gedaan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Al weer jaren geleden dat ik een event pas op de morgen voor sluiting in zijn geheel heb kunnen afronden
    192x moeten dobbelen dat is met een gemiddelde van 130,63 punten per spelletje,
     
    farmermikkie, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 88 x gespeeld en ga nog proberen de knechtencoupon van 3 uur te halen....470 punten....:oops:
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik was gisteravond laat klaar, en net als Reggaefeeks heb ik nu een hele zooi eventgewas over xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    Goh, ik had alles ingezet om de stallen te winnen omdat ik ze niet had. Draaien met de molen, supermest is op en alle suzi mest is op. o_Ok alle farmmunten besteed aan molen draaien. Geen echt geld er in gestoken.
    Nu heb ik alle prijzen van het event gewonnen tot de laatste 20 tg aan toe!! :D - heel erg blij -
     
  11. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Bendur klaar mee. Op twee vinkies na (1 en 4 yatzee) en alles is gevinkt, maar dat ga ik toch niet redden.
    Het ging wel lekker zelfs 1x nogal bizar - ik kreeg 5 stenen allemaal verschillend maar niet voor welke straat dan ook.
    Ik kies de 3 en ja hoor, hatsikidee een yatzee of Flush zoals dat hier geloof ik heet, Yeh ging wel lekker.
    Blijft een leuk spel. :D
     
    -matthias1952- en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier net 10 puntjes tekort voor de knechtencoupon.........:oops:
     
  13. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    haha ik mocht nog 6x gooien op de valreep en kom net 120 punten tekort voor de kraanvogel. Gelukkig heb ik er al wel 1 maar had een 2e ook best leuk gevonden :). Maar al met al weer leuke prijzen binnen gehaald en ik vind het dobbelen echt leuk om te doen, stukken leuker dan met die bijl gooien.
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijn, leuk, ik heb niet alles gehaald, was ook niet de bedoeling. ik heb alles gehaald tot en met de 12 TG. echt heel fijn om al die tussenprijzen te bekomen. super event mag wel dikwijls komen. al wat we krijgen is graag meegenomen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    leuke prijzen net de fabrieksupgrade niet gehaald en dus ook niet die bijzondere stallen.
    wel uit de stekjes 2x bonte wilg en een tulpenboom:inlove:
    en uit de stallen een oranje leeuw en roze panda heel blij mee
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.