Praatgroep Snake Eyes 4

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik merk vooral dat ik te veel yahtzee heb gespeeld in mijn leven. Dat ik dan een soepie gooi en dat ik dan denk 'weet je wat, ik leg de hoogste stenen weg en ga voor de chance' xD
     
    jolanda13, harm-jan70 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Echt wel, bij mij ook, steeds maar 40 punten:cry: nu 14 keer gespeeld en nog geen 1200 punten maar ik ga vrolijk door tot de wolkenrij en dan klaar.
     
    Laatste bewerkt: 7 Februari 2019
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat probleem heb ik hier ook......
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    inmiddels 16x gespeeld en 3910 punten binnen gehaald, gaat best goed. Maar je zult zien dat het vanaf nu minder gaat gezien ik een deel van de bonussen als heb gehad.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    23 keer gespeeld en slechts 3790 punten
    het wordt weer heel hard werken om iets te halen in de rechter kolom
    succes iedereen
     
    jolanda13 en rikmark vinden dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Had inderdaad oogstbonus gedraaid gaat lekker dan
    Gr en s6 Tineke geen mandjes gekocht hoor
     
    jolanda13 en catootje65 vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nu 27 x gespeeld en 4320 punten......:p.....en weer door
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier nu 56 x gespeeld en nee geen mandjes gekocht en ja wel oogstbonus 100% voor 24 uur dat schiet op.
    Heb ook extra drops gemaakt, indien ik toevallig een oogstbonus zou draaien. Wat ook het geval was.:inlove:

    Iedereen veel succes;)
     
    jolanda13, rikmark en -mikmak- vinden dit leuk.
  9. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Zonder oogstbonussen (die zijn zo zeldzaam in mijn rad, 50 partytickets gebruikt en slechts 1x kans gehad om oogstbonus te winnen) en mandjes 43x gespeeld en 6420 punten.
    Ik vind het dobbelen heel leuk om te doen, maar weet niet hoe lang ik nog zin heb om eventgewas te zaaien.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier een keer gedraaid en weer een 200% bonus van 12u. Zit nu op 75 keer gespeeld en precies 10.000 punten. Nog 4 kansen op de bonus dan staat er overal een groen vinkje. Dus denk dat ik zeker wel 200 keer moet spelen. De wolkenrij is geactiveerd en ik heb een zebra gekregen :inlove:. Al een erg geslaagd event
     
    jolanda13, schaapje52, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben dit keer op de relax stand aan het spelen. Heb niets omgebouwd, de open plek staat vol met stallen en bomen. Op het hoofdveld en de woelige weide heb ik ook de bomen op de hoekjes laten staan, de rest zijn kwartakkers. Op deze manier is het te doen om met de hand te oogsten en knechten te besparen. Ik heb nu 28x gespeeld en 5080 punten, dus de wolkenrij ga ik zeker halen, verder zie ik wel wat ik aan prijsjes eruit haal.
     
    jolanda13, rikmark en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  12. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Alles halen lukt nooit met dit event of je moet bij elke keer supermest gebruiken op kwartakkers. Dat ga ik zeker niet doen. Zit op 5750 punten en de meeste vinkjes staan er al, behalve bij 5 dezelfde die heb ik nog geen 1 keer gescoord. Veel punten haal ik dus niet meer binnen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nu 42 keer gespeeld, zaai en oogst alleen eventgewas en heb nog 633 di's (goed voor 57 spelletjes) maar daarvoor geen eventgewas :cry:xD

    dobbelen gaat hier steeds slechter, heb nu 7090 puntjes (een gemiddelde van 169 per beurt)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Nu 31 x gespeeld en 5140 punten....ben zo voor het weekend weg en afhankelijk van de wifi......:oops:..en weer door
     
    jolanda13 en rikmark vinden dit leuk.
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier de wolkenrij binnen gehaald en rechts op 10140 punten....gaan rustig door met telen en oogsten en bekertjes maken.
    Ik wil alleen andere dobbelstenen, op alle vlakken 6 puntjes xD gooi je iedere keer 300 punten :inlove: dan schiet je lekker op....
    Oke blijf wel dromen..... :sleepy:.....
     
    jolanda13, -matthias1952- en Margreeth vinden dit leuk.
  16. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Waar kan ik de winkel vinden om geschenken te zoeken voor de munten? Paulien64
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    welke munten bedoel je?
    je krijgt wel BD maar deze keer geen stermunten.
    de farmmunten kan je opdoen bij het rode mandje
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo 96 keer gespeeld met 149 gemiddeld nu.....:music::inlove::D
     
    jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  19. GI-Frank

    GI-Frank Gelegenheidsauteur

    Ik zal wel erg dom zijn -.-er zijn 5 dobbelstenen om mee te gooien, geen 6, dan kunnen we toch nooit een flush of een full house gooien? Daar heb je er 6 voor nodig.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.