Praatgroep Snake Eyes 4

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik had iets van 220 drops maar ik laat deze keer bijna alles lekker staan, ik heb er geen zin meer in elke keer alles te slopen en weer op te zetten. Ik vind het wel een leuk spelletje, al heb ik er meestal niet heel veel geluk mee. En alles wat ik win is toch weer mooi meegenomen ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu op nr 8 beland....morgen weer verder.....:p
     
    _Jeanie_, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Vanmorgen pas begonnen en start met 454 drops :inlove: Ik had lang gewas gezet, heel veel stallen, werkplaatsen en in de hoeken bomen.
    En nog mazzel aan het rad draai 1 keer en een oogstbonus voor 6 uur, daar gaan we maar even gretig gebruik van maken.
     
    BoerAnnelies, Margreeth, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Wauw rikmark, dat is een mooi begin, succes:)
     
    rikmark en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Gister rond 17.00 200% oogstbonus gedraaid maar die is toch meestal voor 24 uur?? Kan dit nml niet terug lezen bij het rad alleen 200% maar niet voor hoe lang..... Reden voor de vraag de oogstbonus is nu al weg ??
    Zou toch nog tot 16.52 uur moeten werken? Zijn er ook 200% oogstbonussen die niet voor 24 uur zijn?
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ja de 200% is volgens mij maar voor 12 uur.
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    oke kon het bij het rad niet terug zien (geen tijd) Bedankt......
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan het wel altijd bij je buffs terug zien hoe lang het nog loopt.
     
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all .
    Gaat lekker zit nu op 68
    De wolkenrij binnen maar wordt wel spannend om alles te halen hard hoofd in
    S6 All Tineke
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nu 20 keer gedobbeld, als je de 25.000 punten wilt halen denk ik dat je tussen de 130 en 200 spelletjes moet gaan spelen

    stel je haalt gemiddeld 200 punten (bijna onmogelijk) dan moet je al 125 spelletjes spelen tot de 25.000 punten
     
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Oke dat lukt inderdaad niet 200 per keer waarom doen ze dan zoveel helaas we zien wel hoever we komen ?
    S6 dank je wel
     
  12. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Dat is wel heel snel zeg dat je de wolkenrij al binnen hebt :). Ik heb 21 x gespeeld en heb rechts 3490 punten. Ga gewoon door tot de wolken rij binnen is, dan zien hoeveel punten ik heb om te besluiten of ik door speel of niet.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  13. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Het spel is nog geen 24 uur bezig, je zit al op 68 en hebt er een hard hoofd in om alles te halen o_O
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik had 200% oogstbonus ep/tep voor 24 uur
     
    -matthias1952-, _Jeanie_ en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier nu 40 spelletjes gedaan, vanmorgen 200% voor 12u gedraaid. Zit pas op 5.530 rechts. Merk dat ik vooral goed ben in pairsxD
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 19 x gespeeld en zit pas op 3240.......:p...en weer door
     
    rikmark vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    28 spelletjes gedaan, en ik zit op 5270 punten dus dat gaat best goed. Met de drops gaat het helemaal fantastisch, die lopen alleen maar uit terwijl ik niets anders zaai dan eventgewas xD
     
    -matthias1952- en -mikmak- vinden dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ze heeft vast mandjes, bonus gedraaid, supermest of jack`s cadeaus gebruikt en in het begin krijg je de bonuspunten nog binnen. Deze zijn op een gegeven moment op en dan haal je maar langzaam punten binnen. Hier ga ik door tot de wolkenrij en dan vind ik het wel weer genoeg.
     
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nog helemaal niet zoveel bonuspunten binnen, ik gooi namelijk hoofdzakelijk vieren xD

    Maar met ruim 5000 punten in één dag lig ik toch aardig op stoom voor mijn persoonlijke doel: de paddenpoel (en de daarvoor liggende zwartebandmaker en kraanvogel natuurlijk). Alles wat ik daarna nog haal is mooi meegenomen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier gaat het toch slecht met dat dobbelen :oops:
    Ze zitten echt vals te spelen hoor.
     
    herma1234, _Jeanie_, bjorke-annika en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.