Praatgroep Snake Eyes 4

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    445 DI uit hortensia op kw. akkers en toverbomen :)
     
    jolanda13, catootje65 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dan mag ik je de hand schudden. Hier precies hetzelfde. Ohnee.. ik had nog wel een paar bomen en enkele stallen en een fabriek en een menagerie hahaha.... Bijna hetzelfde dan. Wel 445 uit hortensia en (op m'n siertuin) nog wat toverbomen.
     
    jolanda13 en lonnie57 vinden dit leuk.
  3. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Gelijk een flush bij de eerste worp. Dat is nog eens een goede start.
     
    jolanda13, hendrika73 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier valt DI tegen (154 anjers tegen 134 DI's bomen en stallen 'nog niet allemaal' mee geteld,) maar daar staat dan wel na 2 pogingen een grote straat tegenover.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. katbla

    katbla Forum freak

    ik had een veld vol met bomen (van vooral 21 en 22 uur ) en een veld chrysanten (22,5 uur) op kwartjes om te testen wat beter dropt.
    Nou, de winnaar is overduidelijk het gewas, 120 di tegenover maar 59 van bomen, zo'n groot verschil heb ik niet verwacht.:wuerg:

    bomen maar gelijk gekapt :p

    succes allemaal;)
     
    herma1234, jolanda13, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    399 bekers uit kwartjes hortensia en op de hoekjes de eeuwige bomen die er nooit af gaan :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Frodootje

    Frodootje Forumleerling

    290 drops uit sneeuwballen...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    wat valt tegen dan?
    je hebt maar 11 per keer nodig
    dus 65 x 11 =715
    je hebt dus al meer dan 1/3 bij elkaar !!

    Volgens mij ga je goed zo, 12 oogsten, 40 per oogst.... mss nog 1 keer een lang gewas, maar dan ben je er echt wel.

    Het is soms inderdaad verwarrend, bij veel events heb je veel meer drops nodig en dan valt het tegen idd...;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. HendrikHaverkamp

    HendrikHaverkamp Forumleerling

    Het nieuwe spel begon om 14.00 uur. Hoe kun jij, en een aantal anderen ook, dan vóór twee uur al dropitems hebben gescoord? Heb ik iets gemist?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Misschien staat je tijd op het forum niet goed?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. HendrikHaverkamp

    HendrikHaverkamp Forumleerling

    Ik heb het nu 16:57 uur
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Dat is je tijd thuis.
    De tijd van het forum kun je aanpassen door bovenaan op het forum op je eigen naam te klikken en dan op het tabblad voorkeuren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. HendrikHaverkamp

    HendrikHaverkamp Forumleerling

    Okee.......... nu snap ik het echt niet meer. Ben al jaren boer maar nog niet lang forumboer, misschien is dat de oorzaak. Wat is in boerennaam een logische achterliggende gedachte dat ik op het forum een andere tijd zou willen aanhouden dan thuis? Mijn events beginnen altijd op de thuistijd.
     
    jolanda13 en lovely vinden dit leuk.
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je forum tijd niet ingesteld staat op je thuis tijd dan zit er een uur verschil in. Dan lijkt het dus wat jij nu hebt dat dingen om bijvoorbeeld 13.15 zijn gepost terwijl ze om 14.15 zijn gepost. Dus wat doppie al zegt even bij voorkeuren de tijd een uurtje later zetten.
     
  15. HendrikHaverkamp

    HendrikHaverkamp Forumleerling

    Nou, weer wat geleerd... Dank jullie wel. Heeft zeker te maken met het internationaal karakter van Farmerama. Moet ik straks de zomertijd zelf aanpassen of gebeurt dat dan wel automatisch? Ik zit nu op de Midden Europese tijd (UTC+1:00). Moet lukken..... ;)
     
    jolanda13, nenek43 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  16. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    heb nu 18 keer gedobbeld en 3610 punten. Gaan zien waar we eindigen
     
    _Jeanie_, jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had de hele middag gezeur met de wifi, dus uiteindelijk had ik best bomen neer kunnen zetten xD

    In ieder geval: van mijn anjers had ik zo'n 270 dropjes, dus dat is een mooi begin. En de eerste volledige oogst staat nu op kwartveldjes.

    Oh dan ben ik toch maar blij dat ik geen bomen heb neergezet xD
    Zo is het mij trouwens ook altijd vergaan als ik eens een veld bomen probeerde dus je observatie verbaast me niks.
     
    Laatste bewerkt: 6 Februari 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dat doe je goed bij mij staat de teller pas op 3160 na 18x gooien. Heb aardig wat rommel gegooid.:cry:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    DI ging lekker hier, heb 336 DI binnen gehaald. Het veld bomen deed het wel een stuk minder goed dan de velden vol kwartveldjes met mijn langste gewas. Een verschil van rond de 80 en 120.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Bij mij droppen de bomen meestal belabberd ten opzichte van langste gewassen. Daarom bijna alleen maar naaldrozen neergezet en kreeg zo'n 440 drops 8)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.