Praatgroep - Snake Eyes #3

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 36 keer gespeeld, nog ruim 6500 eventgewas staan, en over een half uurtje weer oogsten. Dan ga ik stoppen met eventgewas en mijn +1 bonus van de sapkraam die ik gisteravond geactiveerd heb gebruiken om mijn voorraden gewas op te krikken.
     
    pino460, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah op die manier, dat is wel handig idd! :)
     
    pino460 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier 31 keer gespeeld en al 5600 punten. Geen drops en nog 2350 gewas, ga er voor de nacht dit keer hele lange gewassen opgooien.
    Wolkenrij en salamander moeten gaan lukken. Als die binnen zijn ga ik weer verder met een aantal questen en het aanvullen van mijn voorraden.
     
    pino460 en Borkie vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu 17 x kunnen spelen. Sieritem nr 15 :D is binnen. Nu zien dat ik bij de 40 kom. xD
    Punten 2500 :music:
     
    pino460, Borkie, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Tot nu toe 55 gespeeld de staak is binnen en we dobbelen vrolijk verder zie wel hoever ik kom stenen zijn bij mij niet zo goed gegund .
     
    Borkie, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gewassen zijn binnen voor de 55keer. Morgenvroeg zijn de knechten en de bonus op, dan gaat de boerderij weer op stallen en lange gewassen. De missende DI hoop ik dan binnen te halen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Wel leuk dat er een flush optie met zes dobbelstenen bij staat voor vijf dobbelstenen om mee te gooien...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er zijn 6 opties om te gooien en daar heb je 5 keer hetzelfde aantal ogen voor nodig
    WorpCombinatieBeloningBonus 1e keer
    deze combi
    Flush[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]300100
    Flush[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]300100
    Flush[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]300100
    Flush[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]300100
    Flush[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]300100
    Flush[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]300100
     
    Gert-Jannetje, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gewas is royaal binnen . Nu nog 162 drops . Punten vallen me tegen ik ben duidelijk geen dobbelkoningin .
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Gewassen zijn ruimschoots binnen voor 55keergooien. Nog 314 dropjes bij elkaar harken. 34 keer gegooid en 6270 punten. Leuk om wat prijzen mee te pakken
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik deze keer ook niet ... al 85 keer gespeeld en maar 11000 punten gaat hem echt niet worden helaas.:cry:
    s6 verder all Gr Tineke
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 32 x gespeeld en 4450 punten. Nog 8 te gaan voor het 2e sieritem. Alleen de di is nu op, dus eerst weer sparen. xD
     
    Borkie, -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Voor de nacht knolraap op kwartjes gezet, hopelijk komen daar morgen heel veel drops uit. Nu 47x gespeeld en nog maar 360 punten nodig voor de salamander. Daarna nog even doorspelen om de wolkenrij binnen te halen, dan stop ik met het event.
     
    Borkie, -matthias1952- en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    wolkenrij is binnen. heb 7420 aan punten gehaald in 55 keer gooien
     
  15. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Ik kan soms best wel rekenen maar na 39 spelletjes heb ik 6850 punten. Wil ik het halen tot het einde van het event (dus tot de 100e level) dan zou ik minimaal 140 keer moeten spelen. Dat is dus niet te doen en niet halen welk ambachtsproduct je ook inzet. Dus waarom er zo ontzettend veel opties zijn om voor te spelen? Geen idee maar het is iets met een worst voorhouden en weten dat je die niet krijgt.

    Helaas maar waar...
     
    boerin5260 vindt dit leuk.
  16. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nee inderdaad ik heb nu al 90 keer gedraaid en heb 12020 punten en nummrtje 48 is echt niet leuk ....niet te halen krijg heel veel 40 punten nix krijg ik 1 keer fluch in 90 keer erggggggggggggg
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Kan me van vorige dobbelevents herinneren dat de hoge prijzen, in ieder geval voor mij, niet realistisch/ haalbaar zijn. Ik hoop op 14750 (prijs 59) uit te komen want de salamander rood vind ik een leuke prijs.
    Met nog iets meer dan twee dagen op de klok is het nog een aardige weg die ik af moet bobbelen. Ik sta nu met 48 gespeelde potjes op 7730.
    Mijn doel wordt nog een flinke dobber; dropitems zijn nu het knelpunt. Als ik goed kijk waarschijnlijk niet haalbaar aangezien we al over de helft van het event zijn en ik pas net over de helft van de score (14750) zit. De meeste bonussen zijn er al uit dus puntengroei gaat ook nog eens langzamer (zoals anderen ook al schreven).
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zit nu met 93 keer gespeeld op 14.260 punten.
    Het hele spel is alleen haalbaar als je met supermest op veredeld gewas gaat werken of zoiets.
    Ik ga nog voor de rode schrijfveer, daarvoor heb ik (als ik een optimistisch gemiddelde ga halen van 140 punten vanaf nu) nog 942 drops nodig en 9.000 gewas.
    Ben dus maar mijn veredelingen aan het veranderen, zodat ik drops kan bijmaken op de laatste dag, als het nodig blijkt te zijn. Dat vermoed ik dus wel.
     
    Borkie, Daxter1966 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nu 54 keer gespeeld en 8.370 punten.

    Ga hier niet met me SM smijten omdat BP dit keer de droprate zo laag houdt :sleepy::wuerg: , heb nog 6.014 eventgewas en hier staan nu s'nachts anjers en overdag rozen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ga ook echt niet smijten, maar het zal misschien gaan om 100 sm of zo. Dat heb ik dan wel over voor die rode schrijfveerwerkstal.

    Ik heb net (ben al maanden bezig) weer een veredeling van valeriaan binnen. Dus die gaat er vannacht op, ben benieuwd hoe lang hij er nu over doet. Ik had hem al terug naar 11.26 uur.
     
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.