Praatgroep - Slaapfeestje tijdens spooknacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Oktober 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wel als je supermest op je eventgewas doet.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  2. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    ja, ik ook, maar als je dan naar beneden scrolt zie je de faq van slaapfeestje
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het enige dat niet werkt is de VM-oogstbooster en griezelwild, voor de rest kun je alle boosters, bonussen en ambachten gewoon gebruiken.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  4. Dylanemmer

    Dylanemmer Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    heb de link van jou aangeklikt maar die gaat ook naar dol op dieren .raar hoor

    ja gevonden inderdaad doorscrollen dank je wel
     
    Laatst bewerkt door moderator: 6 Oktober 2021
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    waar haal ik zeisgras vandaan staat in de gewassen lijst VM
     
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Denk dat deze te vroeg is aangekomen. In de geruchtenkalender staat voor de 27e een uitbreiding van Volle Maan. Dan zal het gewas wel te zaaien zijn.
     
  7. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    okido
     
  8. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    ook op 13 oktober staat een uitbreiding voor volle maan volgens de geruchten kalender;)
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Zooo..de wonderen zijn de wereld nog niet uit....heb in 11 jaar voor het eerst een oogstbonus 200% voor 24 uur......8)..wow
     
    Kabouter_1, vinc05, bjorke-annika en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    het event loopt lekker. Heb de piccolokist al binnen en geplaatst. Kijken wat daar uit komt
     
    -mikmak- en Dorette58 vinden dit leuk.
  11. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    ik heb gisterenavond ook een oogstbonus 200% 24 uur gedraaid. Bleek vanochtend niet meer te werken, en ik weet zeker dat er 24 uur stond en geen 12. Maar ik kan niet nakijken of ik me vergist heb.
    Hoop dat die van jou echt 24 uur werkt!

    Bij mij ook. ;)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 Oktober 2021
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    waar ik normaal 4 vruchten van de bomen krijg is het nu 8...lijkt dus op 100%...en dat is het ook....:wuerg:..stond toch echt 200%....ze nemen ons in de maling denk ik:oops:
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  13. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Snap het nog niet, maar mede door oogstbonussen te draaien ben ik klaar. En een paar oogsten met supermest.
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    In het rad zit geen oogstbonus van 200% van 24 uur.
    Het is óf een oogstbonus 100% voor 24 uur óf een oogstbonus 200% voor 12 uur.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  15. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Dan had ik 200% 12 uur. Kreeg bij stallen 6 dieren en bij bomen 12 vruchten.
    Maar volgens mij stond er toch echt 24 uur bij, want knipperde met m'n ogen en dacht nog....wow, een dag lang!
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    klopt, stond er ook bij...zal wel een foute weergave geweest zijn...vandaar dat ik zei....in 11 jaar voor het eerst..;)
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  17. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Hm, foute weergave...dat ligt niet bij ons.
    Als je zoiets in een winkel zou tegenkomen, zou de winkel je die prijs moeten leveren.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hai Mikmak,
    Ik snap de verwarring. Heb me er wel eens over verbaasd. Het ene heet zoiets als +100% en het andere heet 200%. Dat is dus eigenlijk hetzelfde. Als je bij je bomen er 12 kreeg, zou ik denken aan +200%, maar dat is dan dus 300%-00gst.

    Wat de duur ervan betreft, had ik pas hetzelfde. Ik schrijf altijd meteen op een kladje de tijdsduur, dan kijk ik op m’n klokje en zet de tijd van ingaan erbij. Heb 24 uur opgeschreven, maar was eerder klaar. Oftewel, bij mij klopte de tijdsduur ook niet.

    Ik ga voortaan toch maar even onder het klokje nakijken, maar dat duurt vaak zo lang als er al van alles loopt door je wolkenrijen.
     
  19. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Zo, de wolkenrij zweeft dromerig rond.

    Ik houd meer van dit soort events dan waar je overgeleverd bent aan wat je wordt aangereikt, of hoe handig je in iets bent.
    Maar goed, zo is er voor ieder wat wils.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier gisteren klaar gespeeld.......:music:
     
    janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.