Praatgroep - Sheldons grote plannen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    • off-topic. Feedback kan op de daarvoor bestemde plaats
    *knip*

    Om on topic te blijven, ik ben benieuwd naar de hoeveel gewassen en drops die er geleverd en gevraagd moeten worden? Misschien hebben wij een keer geluk...met de aantallen en het aantal uur gewas...
     
    Laatst bewerkt door moderator: 13 Februari 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    over het eerste potje 1.17 gedaan. En daar kun je echt een heel aantal stukjes opnieuw voor leggen zo blijkt:music:. 424 drops van chrysanten en fabrieken en wat bomen.
     
    boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier 345 drops.....nog niet gespeeld.....:p
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    521 DI...nog niet gespeeld...

    Edit:
    1ste puzzel in 18 sec....20 punten
     
    Laatste bewerkt: 13 Februari 2019
    boermars, -mikmak-, jolanda13 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    427 drops

    2 keer gepuzzeld
    1 keer 20
    1 keer 17
    zeer goed te doen dus
     
    boermars, -mikmak- en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    hier 425 di's gekregen van me 3 velden kwartakkers edelweiss
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik heb me niet goed voorbereid en zag niet helemaal wat er gebeurde. Ik kreeg twee keer 20 punten dacht ik. Maar rechts onderaan zie ik dat ik 20/24 punten heb. Waarom zag ik dan 2x 20 punten voorbijvliegen?

    En ik had 505 drops... maar ik had m'n droprat een duwtje gegeven en ik had m'n middelste bonbon van de linkerkant opgesmuld. Dat wil wel...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    353 drops van hortensia.
    Paar slapende accounts wakker gemaakt.
    1x13
    2x20
    Leuk spel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. marliza1

    marliza1 Forum prof

    470 drops.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Deze "Tactiek" komt mij heel bekend voor, oetelen noem ik dat. Die puzzels zijn niet zo moeilijk als het er uit ziet, mijn eerste was zo klaar.
    Ga er van uit dat de anderen niet moeilijker zijn bovendien kun je er alle tijd voor nemen en opnieuw proberen. Dat is fijn :)
     
    jolanda13, _Jeanie_, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    nou de eerste was niet zo klaar de 2e wel en met de 3e was ik aan het oetelen en dat oetelen ging mij niet goed af xD wel een heel leuk spel meer kans om dat je het zelf in de hand heb. Beter dan het snake eyes die lui spelen allemaal vals >:(
     
    jolanda13, _Jeanie_, catootje65 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de sticker xD

    Op dit ogenblik heb ik de hele farm ramvol staan met stallen, en als ik die vanavond geoogst heb ga ik mij eens beraden of ik niet toch stiekem een beetje ga eventen. Ik vind het wel een heel leuk spelletje namelijk.
     
    Margreeth en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

    lol oetelen ja die houden we erin!!!!!!
    Ga ik zo mee beginnen.
    ik had 418 drops, niet slecht.
     
    jolanda13, LadyFamerieke, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had maar 185 drops. :oops: Maar we gaan maar weer vrolijk verder. >:(xD Eigenlijk wil ik handdoek in de ring gooien. 8)xD

    Volgens mij oetel ik met van alles en nog wat. xD
     
    boermars, jolanda13, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    oetelen hihihi ook nog nooit van gehoord. Bij ons heet het een beetje aanklooien xD maar volgens mij is dat het zelfde ;) NU spreek ik vanuit het Westen
     
  16. henny

    henny Actieve auteur

    Ik lees hier veel en ja ik heb ook een mening, ik ga me er alleen niet over uitlaten. Wel ben ik zo stom geweest een mand te kopen, doe het meestal omdat ik net als HJ zo mooi schreef, heel veel vertik.....alleen ik had moeten kijken dat ik moest puzzelen. Het lijkt wel Tetris en dat heb ik ook nooit gekund. Ik snap er helemaal niets van, bah bah .... ik zie het gewoon niet....verder wil ik zoveel zeggen maar doe het maar niet.....
     
    Boyshioya, jolanda13, _Jeanie_ en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb mij gewaagd aan een puzzel. 7 punten gekregen. xD Nou dat schiet lekker op zo. :p Ik heb de rechterkant maar afgeplakt, lijkt mij beter. Ik ga alleen voor links. xD
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  18. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Het is een puzzel ik ben hier ook niet goed in maar je kan het zoveel mogelijk resetten . Hoe meer je vol krijgt des te meer punten zo zie ik het . En niet alles vol zo snel mogelijk versturen binnen de kortste tijd zo denk ik er over . Zie ik het mis dan hoor ik het wel van de hulp troepen :inlove:
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is maar een puzzel en ik kan daar heel makkelijk afstand van doen. xD Ik heb wel de sticker gehaald met mijn puzzeltje. :music:
    Ik ga echt niet xxxx keer resetten hoor om dat puzzeltje in elkaar te zetten. :oops: Ik kwak ze op het veld en klaar is Klara, ik bedoel Schaap. xD Kan ook nog openen en weer afsluiten. :pxD Lol. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je kan de minigame ook vroegtijdig beëindigen, dit doe je door een puzzelstukje neer te leggen en dan rechtsonder op versturen te klikken, bij 40 keer heb je dan gewoon de wolkenrij + items
     
    jolanda13, henny en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.