Praatgroep - Sheldons grote plannen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :) En snap ik het event niet, vraag ik het hiero gewoono. xD
     
    Katinka1700, Errim, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor de minigames heb ik soms wel iets wat op tactiek lijkt, maar voor het zaaien en oogsten ook niet hoor.
     
    Katinka1700, jolanda13, bepsels en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De tactiek voor de minigames is bij mij overslaan. xD Ik ga heel veel plantenbakken maken vol met bloemen. :music:
     
    Katinka1700, jolanda13 en -tonio76- vinden dit leuk.
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ga die in RL maken :) Al druk aan het voorzaaien in de hoop op een heel bloemerige tuin dit jaar, speciaal voor de bijtjes, hommeltjes en alle andere insecten! Op Farma heb ik blompjes genoeg dus doe lekker niet mee haha.
     
    Katinka1700, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik heb dan we
    ik heb wel bloemen voor je, zijn bij mij deze week in de aanbieding
    dan verdien ik ook nog wat extraas
     
    _Jeanie_, Katinka1700, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik edelweiss op kwartakkers staan, gemiddeld hebben we elke dag 314 di's nodig voor de wolkenrij (40 spelletjes)
    en 13 oogsten eventgewas

    als je voor de 1600 punten gaat moet je minimaal 80 spelletjes spelen en heb je dus gemiddeld elke dag minimaal 628 di's nodig en 26 oogsten eventgewas
     
    Katinka1700, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    euhh 26 oogsten??? ik val nu spontaan van mijn stoel........
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou, schaap gaat voor minder. xD
    Eerst 5 plantenbakjes halen en dan nog 15 bakjes voor de 20.
    Effe rekenen.
    20 x 580 gewas= 11.600
    20 x 55 di= 1100

    :music:

    Iedereen veel plezier en succes.:music:
     
  9. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    je kent toch wel het spreek woord
    als 1 schaap over de dam volgt de rest ook. dus eerst 1 plante bakje en dan volgt de rest van zelf wel :p
     
    Katinka1700, Margreeth, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ken wel 1 plantenbakjes over het hek bij de buren neerzetten. xD
     
  11. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    Ojee schaapje heb je iets goed te maken met Valentine xD
    Maar weer een Super leuk event kan ik mooi spelletjes spelen in de tijd dat me gewassen groeien :p om nu heel de avond te zitten kijken tot me gewassen weer gegroeit zijn gaat me ook vervelen.... :cry: daarom juist super blij met de mini games die er telkens bij verzonnen worden dan blijf ik te minste op de farm actief:D en kan ik weer wat levels gaan stijgen... al zullen mijn boeren-buren daar na de laatste 14 dagen anders over denk .....xD
    die zaten namelijk al te klagen of ik wel gewassen op me farm had staan en niet alleen maar sieritems..... :D maar wees gerust boeren-buren en forum boer(in)en.... ook ik heb gewoon gewassen gezaait en geoogst

    maar die nieuwe questen zijn zo heerlijk groot lekker veel ep`s en andere dingen te winnen... dus eindelijk kan ik gewoon door blijven zaaien en oogsten tot ik met Pensioen mag....xD

    zet hier de Hortensia erop lekker voor de drops... alhoewel ik over de drops van de klavertjes 4 ook geen klagen mag hebben... me toverbomen die oogst ik morgen na start event ( 14 uur) dan kan ik die mooi elke avond rond de zelfde tijd oogsten.... start event met kastanje wolkenrij... stol .... witte onschuld en wac aan zodat ik snel op kwartjes kan gaan zaaien en oogsten
     
    Katinka1700, Errim, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    8) xD
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Staat er hier opeens een plantenbakje in mijn tuin, waar komt die nou vandaan??? 8)
    Wel gezellig, denk dat ik er zelf toch ook maar wat ga maken. Alleen net als het vorige event zonder ombouwen, dus alleen op hoofdakker en woelige weide op kwartjes met de hand.
     
    Katinka1700, schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  14. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Zo even 4 pagina´s terug gelezen maar geen nieuws over het event,

    Heerlijk de hele middag naar mijn echte tuin geweest in het zonnetje stukje omgespit de bramenstruiken ( zonder doornen )
    en de kersen boom gesnoeid zelfs de jas uit het leek wel voorjaar,

    Wat het event betreft we beginnen er gewoon aan en
    alleen 3 nachtdiensten en een dagdienst van de week, dus zoals gewoonlijk zullen we het event wel halen net als met de dobbel steentjes
     
    _Jeanie_, Katinka1700, Errim en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    Mijn tactiek is nu voortaan : starten en rustig aan kijken hoever ik kom.
    Ik ga alleen nog maar voor leuke prijsjes en misschien ooit eens voor de eindstreep.

    Het ziet er weer heel leuk uit, zeker dat puzzeltje!
    Ben benieuwd.
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Merk dat ik minder uit het spel haal dan ik eerder deed en dat ik behoorlijk event moe aan het raken ben, maar gezien ik niks wil missen probeer ik alles nog steeds te doen en te halen. Hierdoor gaan de KC er wel een stuk sneller doorheen de laatste tijd. Gelukkig met het draaien aan het rad ook weer een paar 12uurs KC gewonnen.

    Alles weer omgebouwd, bomen er stallen er grotendeels af, kwartveldjes liggen. Zie morgen wel hoe het gaat en lees mij donderdag wel volledig in.
     
    boermars, jolanda13, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. winny1988

    winny1988 Gelegenheidsauteur

    Goede avond allemaal , als ik dat hier zo allemaal lees lijkt het mij wel moeilijk om als leek aan dit event mee te doen . Veel succes allemaal :) :) Grtjes winny
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  18. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Valt best mee hoor Winny.
    Als je voor de wolkenrij gaat dan kan dat goed lukken. Helemaal uitspelen is bijna onmogelijk, dus daar zou ik niet de focus leggen.
    De truuk is om eerst op grote velden te zaaien totdat je genoeg hebt voor kwart veldjes, zoals met ieder event.
    En snachts een lang gewas als een roos, met een hoger level een anjer (en daarna krijg je nog meer gewassen).
    Veredel de rozen en anjers, dan kost het je veel minder tijd om ze te laten groeien.
    Je krijgt meer drops met deze gewassen.

    Het event zelf is niet zo moeilijk, zaaien en spelen.

    Ken je de pagina van Miekje? Daar staat hoe je door een event heen komt. Dit event staat er niet bij, maar het komt op hetzelfde neer. Staat heel veel info op deze site dankzij Miekje :D

    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/#Miekje9

    succes en je kan me altijd om tips vragen of hier een vraag stellen. Gewoon proberen als je het leuk vindt om te doen.
     
    jolanda13, lach67, Margreeth en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi Mikkie zo doe ik het ook
    S6 met dit event
    Gr Tineke
    En inderdaad heerlijk weer net even 5 km ;) gelopen n nu weer wachten tot het event begint
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Anrah

    Anrah Gevorderde

    4 pagina's alleen over dit event, best veel te lezen, ook ik ga gewoon beginnen, al begint er wel veel tegelijk.
    Gelukkig ( was er aan toe) ben ik met pensioen en heb de tijd aan mezelf.
    Voor hen die meedoen, succes en voor hen die overslaan, geniet gewoon van het farmen.
     
    boermars, jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.