Praatgroep - Sheldons grote plannen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    nog 15 plankjes op voorraad. Twe velden veredeld gewas nog 30 minuten.
    Moet nog 2 kistjes en gewas op voorraad. Ik denk ........
     
    Sintra98 en Rnsgbrs vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat voor gewas? Het maakt wel wat uit of je veredelde worteltjes neerzet of veredelde anjers xD

    Voor het geval dat je worteltjes hebt staan heb ik je maar een plankje gestuurd.
     
    Sintra98, Rnsgbrs en Margreeth vinden dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Inmiddels heb de 1600 punten gehaald en 50 TG als toegift ontvangen
     
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Nee kakelot grapjanus .
    Anjers natuurlijk maar ben erg blij met je plankje,
    Nu nog 1 bakje maken en nog 6 plankjes daarvoor nodig ,
    dus nog maar zes velden anjers met alles en over 45 min hoop ik klaar te zijn.
    Iemand nog DI nodig???
     
  5. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik kwam maar tot 80,vond het wel een aardig event.
    Had verder kunnen komen maar in het begin foutje gemaakt met bonussen en oogsten en moest keuzes maken ivm real life en slapen, volgende keer beter.
     
    Sintra98, Rnsgbrs en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Helaas voor mij ook niet de wolkenrij. Te weinig tijd om kleine akkers te gebruiken handmatig, ben gekomen tot 25. Toch wat leuke prijsjes binnengehaald.
     
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Gehaald en heel blij met de prijsjes.
    behoorlijk met de SM enz gestrooid maar moet ook eens kunnen.
     
    Sintra98, farmermikkie, Margreeth en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier gestrand op nr 87 en 2puntjes tekort voor nr 88 was voor mij 2009000 Ep vind ik wel zonde
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Heeft er nog iemand drops over?

    Edit: dank jullie wel. Gehaald
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2019
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb in totaal 51 x gespeeld en daarbij 995 punten verzameld. Een paar keer 17 en 1x 13 punten gekregen. Max. was 21 punten meer dan ik nu heb. De laatste stap die ik heb gehaald was stap 69. Sinds gisteren liep ik iets achter met de drops. Had gehoopt vandaag nog 1 x erbij te krijgen om te spelen voor het einde maar daarvoor niet genoeg drops bij elkaar kunnen sparen. Ben wel blij met waar ik ben gekomen en de leuke prijsjes die ik onderweg ben tegengekomen. Alleen stap 59 klopte niet. In de FAQ staat dat je daar 5 PPP krijgt maar in het spel en wat ook bij geboekt is dat is er maar 1. Die ligt nu wel op de grote hoop bij de rest.
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het hoogste aantal punten heb was 20 en een paar keer 17 punten 13 punten heb ik niet gezien.
     
  13. farmhouse10

    farmhouse10 Junior expert

    Allemaal bedankt voor de inbreng misschien is mijn drang naar snel vooruit wat te hoog en zou ik wat dichter bij de mogelijke
    doelen voor mijn level moeten blijven .
    Maar het is een prestige punt zoveel mogelijk alles halen met beperkte middelen.
    Ga vanmiddag weer fris verder met kruiden event
    Veel succes en bedankt
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Hoy sintra , ik kom niet veel op het forum . Maar nu zag ik een bericht staan van 1 van mijn buren !!! Dat is wel leuk , ik denk dat best af en toe wat meer op het forum kom kijken !! Weet je wat ik nu niet snap op een ander draadtje spreken ze al over het nieuw event !!! die begint toch pas deze middag rond 14u of heb ik het mis :( :( . grtjes carine
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben sintra niet maar wil je toch dit meegeven ja, begint pas op 14 uur, maar een goede voorbereiding betekent meer drops. dus best altijd de tips lezen die gegeven worden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.