Praatgroep - Sheldons grote plannen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

boermars Forum-hertog

Gaat lekker hier gestaag, ook vanwege extra veld, dus gewas genoeg, DI te weinig.
    7.200 gewas en 45 DI.
    Ik heb 34 x gespeeld, 672 punten en sta rechts nu op 53 net voor de upgrade gordijn van iets
    Wolkenrij gaat wel lukken.
    Ga langdurig gewas erop doen zometeen. om wat verder te komen.
    Succes allemaal nog even!

Sintra98, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Sta hier op 27 spellen en rechts op 43, di zijn wat te kort, maar gaat op zich lekker. Gezien de tijd die er is zal de staak wel binnen komen. Vannacht maar even een lang gewas erop voor de di.

jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  3. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier is de wolkenrij binnen. 41keer gespeeld en rechts op nummer 59/792punten. ik zie wel hoever ik nog ga komen en hier lopen de drops inmiddels ook ver achter. Ik zaai nu snachts rozen

Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ikben niet goed in de puzzels. Vind sommigen best moeilijk. Ik heb nu 34x gespeeld. Wil de wolkenrij wel halen. Zie wel verder hoever ik kom. Maar had ook de eerste dagen van het event veel gewerkt. Nu lekker 2 weekjes vrij

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

je kent het trucje toch? als je de puzzel niet ziet zitten, gewoon op het kruisje bovenaan klikken en je krijgt een nieuwe puzzel die dan misschien wel lukt. je kan zo dikwijls opnieuw beginnen als je wilt. (groene vakje met wit kruisje)

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nu 28 spelletjes gespeeld. xD Nog aan gewas iets meer dan 5000 nodig en aan drops 660. Ik ga de 40 niet halen er komen bijna geen drops. Met gewas kan ik ook niet stoppen want dan haal ik het ook niet. Zit nu aan alle kanten vast zal ik maar zeggen. Vanavond de hut maar ombouwen na de laatste oogst en dan ga ik weer over tot de orde van de dag.

jolanda13 vindt dit leuk.
  7. boerin5260

boerin5260 Junior expert

Ik ben bij de wolkenrij gestopt :oops:zo kan ik ook van alles geven maar het is niet te halen Di items op de bon :cry: ik heb 51 spelletjes gespeeld en aan de rechter kant op 62 beetje erg laat aan gegeven dat er een fout in het spel zat en ook nog geen DI uitkomen Lekker bezig BP :mad:

Sintra98, boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

sprokkel ook de DI met moeite binnen. net links pas voor de 34e gespeeld en rechts nr 52 binnen. meestal
    haal ik 20 punten (+/-3x maar 17). gelukkig hebben we nog een paar dagen ook al kan ik morgen bijna de
    hele dag niet spelen. ik geef de moed niet op op de bonenstaak te halen. Dus een ieder die ook nog bezig zijn succes.

Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik sta er precies zo voor. De staak is binnen, heb 41x gespeeld en sta rechts bij 59 met 756 punten. Gezien mijn knechten de hele dag nog lopen heb ik vandaag toch nog een keer eventgewassen op 2 velden gezet. Die zijn vanavond klaar, dan bouw ik de boel om en is het klaar. DI voor de laatste molenproduct zal hier geen probleem zijn. Het is jammer van die extra fabrieks upgrate maar ja het is niet anders.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb zojuist de rij geactiveerd, joechei! Rechts sta ik bij 60. Ik heb nog gewas op voorraad voor 17 spelletjes, en gezien het tempo waarin de DI uit de grond komen verwacht ik dat dat wel voldoende zal zijn. Voor de nacht heb ik er (veredelde) anjers op gezet en morgen zie ik wel weer.

jolanda13 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

zo nog 2 puzzels en de wolk is binnen,,,, weet iemand ook of je een speciaal kado krijgt bij het bereiken van level 200:D

Sintra98, boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. enk52

enk52 Levende forumlegende

jolanda13 vindt dit leuk.
  13. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

yessss de wolkenrij is binnen...:music:....nu ombouwen om nog wat drops te kunnen scoren....

15. schaapje52

Ik heb nu 31 x gespeeld en in de schuur aan gewas voor nog 6x te puzzelen. Dan zit ik op 37, dan nog 3 te gaan voor de 40 voor de wolk. Zal weer spannend worden en op het laatste moment wel of niet gehaald. Vanavond toch op 2 velden een lang gewas en 2 velden met eventgewas.

Nog di 495 nodig en aan gewas een kleine 2000 nog nodig.

jolanda13 en gelderblom vinden dit leuk.
  16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb de wolkenrij gehaald, maar nu toch ook problemen aan het krijgen met de drops, terwijl ik de open plek al het hele event vol heb laten staan met fabrieken, stallen en bomen. Drops lopen dus inderdaad erg slecht dit event.

17. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goed bezig schaapje ik heb 38 x gespeeld als ik de wolk heb ben ik blij

18. schaapje52

Hoop de wolk ook te halen, maar twijfel of dit wel gaat lukken.

Als het niet lukt, dan pech gehad.
    Ik heb al de wolk van het fokken gehaald. de 2 mooie sieritem met schaap en lieveheersbeestje en zojuist een nieuwe boom Pawpaw gekregen. Ik ben dus heel dik tevreden en blij met alle prijzen.

Laatste bewerkt: 17 Februari 2019
    Reggaefeeks en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

jeeeeeeeeeeee ben jaloers op je schaapje die boom heb ik nog niet xD

20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

o_Oohhh, dat is nog eens een mooie prijs! Dan maar geen wolkenrij xD

jolanda13, gelderblom en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.