Praatgroep - Septemberfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    aangezien mijn zangtalent bar en boos is en ik ook geen noot kan lezen ga ik zelf maar niet meezingen ik playback wel een eindje weg .met het juiste achtergrond koor komen we ook een heel eind .met een beetje geluk scoren we ook nog wat en loopt het uit de hand hebben we nog oordopjes .zitten mooie prijzen tussen en de honingpot staat klaar . of we nu vals zingen of niet een paar prijzen halen we altijd en met een beetje geluk hebben we de hoofdprijs .ziet er weer super gezellig uit
     
  2. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    succes allemaal, het word vast leuk,[hoop ik ....]:D
    en bedankt alvast voor de oordopjes ....aan het eind zullen we ze nodig hebben ....:music:
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk uit! Ik ga in ieder geval voor de wolkenrij, raadselbomen en stallen.:D
    Maar eigenlijk ook voor supervoer (bijna op na vorig fokevent), gouden bananen (nog steeds niet alles vrijgespeeld op Baha), supermest, sterretjes, knechtencoupon en party tickets:p
    Volgens mij had ik beter kunnen opschrijven wat ik niet hoefxD
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik wil graag de helft van de diversen. Van de eerste rij hoef ik de sticker niet en van de onderste rij alleen de knechtencoupon. En verder dus de wolkenrij met sieritems, en eventueel dubbele sieritems.
     
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ziet er weer leuk uit. Ga eerst maar eens munten sparen maar ga zeker voor de stallen/stekjes.;)
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit al klaar. xD Morgenavond vol aan de bak met gewassen.

    Natuurlijk ga ik weer voor de verblijven/stekjes/wolk met items/sterren en de rest. xD

    Iedereen veel succes en speelplezier.:music: Ik start zoals altijd weer wat later.xD
     
    blackscorpion64, Borkie, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hallo allemaal,

    ik heb ook een foutje in de FAQ ontdekt: in het plaatje van de winkel zie je de stal Jade, met een hertje, in de lijst onderaan zie je wel de tekst stal Jade staan, maar het plaatje is van de Ruby stal!

    Ik weet niet, waar ik dit moet melden, dus doe het maar hier :) :)

    Veel suc6 allemaal!!
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dank je wel voor de melding. We zullen het aanpassen.
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Heb je geen popcorn in de aanbieding voor tijdens `t luisteren xD;)
    Ik heb nog wel maïs genoeg, en als dat gezang niet aan te horen is doe ik de deksel wel van de popcorn-pan :music::)
     
  10. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Wie zegt dat we de oordopjes pas aan het einde nodig zijn? Grinnik jullie hebben mij nog niet horen zingen. Mijn hele omgeving zegt dan tegen mij dat de mussen en allerlei ander gevogelte dood van het dak vallen door mijn gezang. En ik mag nog wel zo graag meezingen. Mag dus ook nooit meedoen met karaoke want dan vlucht iedereen.
     
    blackscorpion64, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Gaan er weer flink tegenaan, leuk event ;)
     
    blackscorpion64, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik neem vast kopje thee met honing om de keel te smeren;)
     
    blackscorpion64, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Speciaal voor jou dan, maar ik raad het niet aan om dit in je oren te stoppen xD

    [​IMG]
     
    knoepertje, blackscorpion64, Borkie en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 146 flacons....dat worden er nog heel veel hoop ik.....:p
     
    blackscorpion64, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier

    155
    186
    217

    Dus zeg het maar.....
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Begin is gemaakt, vanmorgen al mijn XXL bomen geoogst zodat ik die straks weer kan oogsten. Die laat ik tijdens het event meestal staan. De gewone bomen zijn over 2 uur klaar, maar toch 128 DI. En ik kon al 1 keer zingen o_O Leuk, maar dit event kost wel weer veel tijd en dat vind ik de laatste tijd wel wat jammer.

    Maar we gaan er natuurlijk weer voor!
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier 131 flacons. We zien wel hoe ver we komen. Ik vind het wel leuk. Maar morgen ben ik een groot gedeelte van de dag weg, vrijdag heb ik een bruiloft en zaterdag een reünie. Dat wordt kiezen tussen eventgewas zaaien en drops verzamelen.
     
    blackscorpion64, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. ceebee1967

    ceebee1967 Forumleerling

    waar bliiven mijn groene puntjes als ik op de koorleden druk?? er gebeurd nix
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  19. katbla

    katbla Forum freak

    hier 180 di verzameld, moet later nog een aantal mammoetbomen oogsten...
    met mijn eerste optreden 40 muntjes verdiend...niet slecht......:p
     
    blackscorpion64, Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. jolars

    jolars Gevorderde

    Nou, die 217 graag. Dankjewel!:p
     
    blackscorpion64, Borkie, vinc05 en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.