Praatgroep - Seizoenen 2021

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Seizoen, altijd weer leuk wat mij betreft.

    Maar hoe zat het nou ook alweer met die seizoensbeker van vorig jaar? Zou die het 1e seizoen van 2021 nog extra ep geven?
    Ik dacht dat dat toegezegd was, omdat anders het behalen van de upgrade het laatste seizoen weinig zin zou hebben.
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die beker geeft alleen tijdens een seizoen de buffs, dus van 15 januari 14:00 t/m 11 februari 14:00 als het goed is.
    Zo te zien gaat de nieuwe beker dezelfde buffs denk geven dit jaar als die we nu nog hebben (dus daarvoor hoeven we onze voorraden niet te dumpen) -.-xD
     
    Laatste bewerkt: 12 Januari 2021
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik snap die seizoen beker niet helemaal...wat doet deze? ik heb hem ook ....maar geeft deze punten of kisten? tja....
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit seizoen krijg je een nieuwe beker voor alle seizoenen voor dit jaar. De basisbeker geeft 2.500 EP/TEP en tijdens het seizoen 1 kist vol EP II
    Na upgraden geeft hij tijdens de seizoenen extra.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/seizoenen-2021.37869/#post-787499
     
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ach zo dacht dat de bekers van vorig jaar meededen....dank je enk
     
    Sintra98 en suuske1960 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens de faq van het laatste seizoen, zou de seizoensbeker van 2020 ook het komende seizoen nog actief moeten zijn.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/seizoenen-2019-2020.34334/#post-778993

    .
    Seizoensbeker IX
    [​IMG] [​IMG]
    Duur: 23 uur

    Geeft: 8.000 EP/TEP

    Extra werking alleen tijdens seizoenen in 2020:

    10 Kist vol mest IV
    Gedurende 4 uur 600% EP/TEP bonus bij het oogsten van alles

    Plaatsbaar op: 0,1,2,3,4,5,6,9,13,14
    .
    N.B. dit is het laatste seizoen van het jaar, de beker zal nog 1x het extra effect geven tijdens het eerste seizoen van 2021
    .
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Verder heb ik ook nog een Seizoensbeker I in mijn inventaris staan. Is dat de allereerste seizoensbeker van het allereerste seizoen?o_O
    Seizoensbeker IX heb ik klaar staan. De nieuwe seizoensbeker krijg je dus zodra het nieuwe seizoen start?:music: Die kan ik namelijk niet vinden in mijn inventaris...:oops:
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, de nieuwe seizoensbeker (dus voor het hele komende jaar) krijg je morgen.
     
    Borkie en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt mikkie:inlove: was te moe om het nog uit te zoeken:sleepy: Nu eerst weer aan het werk en mss na mijn avonddienst nog ff inloggen:p
     
    Roadrunner14 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Volgens mij kloppen de aantallen niet die ingeleverd moeten worden bij level 3 moeten er 250 seizoenpunten ingeleverd worden maar in de FAQ staat 230 seizoenpunten.
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee dat klopt zeker niet lever net 450 punten in en krijg de beloningen
    van level 9 waar 370 punten staat in de FAQ.
    Zo is er niks meer te plannen.
     
    Sintra98 en suuske1960 vinden dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Exuus dat is mijn fout, ik had gemist dat ik deze lijst nog een keer moest bijwerken voor plaatsen. Het zou nu goed moeten staan.
     
  14. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Bedankt voor het aanpassen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    o_Ok maar weer meedoen met het winterseizoen.
    Maar kijk wel of de prijsjes leuk zijn , dus deze keer de Gekko .
    Daar ga ik voor is nog niet op mijn boerderij aangekomen dus......
     
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik doe ook mee. De Gekko was hier ook nog niet aangekomen. :)
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe altijd mee xD

    Gekko heb ik er al twee van maar ik kan er altijd nog eentje gebruiken.
     
  18. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    ikke niet altijd hoor..daaarvoor zit ik na het oogstfeest niet goed genoeg in de voorraad:oops:. Dus events met een hoofdprijs die ik al heb, sla ik over.
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh maar ik lever ook niet alles hoor. De gewassen wel, die koop ik gewoon bij het rode mandje. Behalve die van Van Vliet dan want die zijn me te duur xD Voor de rest lever ik wat ik missen kan en de rest vul ik aan met de seizoenspunten die uit de events komen, en dan ben ik meestal nog ruim een week voor tijd klaar.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Dat is normaal ook mijn tactiek;) Maar ik heb met mij zelf afgesproken dart ik alleen mee doe als ik een stal of boom nog niet heb. Eens kijken hoe lang ik dat dit jaar vol houdt xD Mijn ervaring is dat ik er van zelf meer krijg in de loop van de tijd

    ps! niemand vertellen maar ik probeer te sparen voor een volgend oogstevent8)
     
    Sintra98, Boeretrien1, vinc05 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.