Praatgroep Schoon schip maken

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    AAH....:(..46 pruttelzooi te weinig.....:wuerg:
     
    Sintra98, simmeke54 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mooi zo, dan blijf je nog even langer. ;)xD
     
    Sintra98, Paddington28b en -mikmak- vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    schaapje..snik..ik ga je verlaten..:oops:...heb de eindstreep gehaald....wacht daar op je...:p
     
    BoerAnnelies, Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Kuch, kuch, kuch. Ik heb jou plaats ingenomen bij schaapje. Zit ze tenminste niet alleen. Wat een stof zeg. Volgens mij heeft iedereen het op 1 grote hoop gegooid voor mij. o_O Wat een werk heb ik gehad om dat weg te krijgen. :wuerg: Nu eerst maar een even goed bijkomen. Kan ik morgenochtend weer verder.
     
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    En de villa is schoon! Als laatste het supervoer binnen gehaald, is toch lekker om daar weer 35 van te krijgen.
     
    bepsels, BoerAnnelies, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Joehoe mikmak, ik kom er aan. o_Ok de eindstreep gehaald. Jippie, toch alle kamers schoon gekregen. xD

    Fairie, ik ben uit de kamer en de eindstreep gehaald. :D Vergeet je niet op tijd uit de kamer te gaan? We wachten op je bij de eindstreep. :music:
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Snik, snik, door al dat stof een rekenfoutje gemaakt (had al wat Susi's SM gebruikt want ik wou met de oogst van de nacht klaar zijn) en was vanochtend te laat om nog met water, mest en supermest de laatste gewassen bij elkaar te sprokkelen. Ik blijf dus op 2 kamers hangen. Die ene vind ik qua prijs niet zo erg maar die andere (de sv) had ik wel graag willen hebben. Ik moet nu dus wachten tot ik uit het huis vrijgelaten wordt, zucht.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.