Praatgroep Schoon schip maken

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier het 2e sieritem binnen. Nu op naar nr 3. xD Nu 7 kamers schoongemaakt. Ik zit weer in de wachtkamer voor 7 uur en een klein beetje. Ik heb op dit moment geen idee hoeveel kamers ik nog moet doen. Aan gewassen weet ik het ook niet meer. Ik doe maar kamer voor kamer en zie wel waar ik vast kom te zitten.

2. kereltje113

kereltje113 Gevorderde

Daar had even niet bij stil gestaan, je moet ook zoveel onthouden tegenwoordig. Dan zijn de paasjam en de lentekrans beter voor je EP's

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Met nog 74 gewassen over en meer dan 100 DI heerlijk het hele event uitgespeeld :)

blackscorpion64, lonnie57, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Event gehaald en al ruim 100 drops over . Nu maar weer eens ombouwen . Het griezelevent gaat toch plaatsvinden op zijn eigen veld .Dus maar weer eens voorraad opbouwen

5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nog steeds ff wachten......:p

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Toch mee gedaan. En het event afgerond

-Coco1968-, Daxter1966, sproetje06 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Samen in de wachtkamer nog ff te wachten. xD Het wachten wordt wel steeds lastiger :wuerg:, ben geneigd om de wachtkamer uit te lopen. :oops: Zo lang wachten in die kamer, alle streepjes, steentjes, pluisjes geteld en opnieuw geteld. xD

owl., -matthias1952-, Daxter1966 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

wacht, kom ik bij jou zitten....:)..gezellie.....zullen we dan meteen de wachtkamer ook onderhanden nemen?.....xD
    trouwens nog 3000 pruttelzooi nodig

9. schaapje52

Ah gezellie....welke kleuren nemen wij en wat breken wij letterlijk af.xD Ik heb nog voor de wolk en 1 sieritem 6400 pruttel nodig. Voorlopig zit ik nog wel ff in de wachtkamer. :wuerg:xD

Zullen we een zeepsop festijn gaan geven. xD

10. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 910 prutjes nodig voor de voorlaatste kamer. Ik heb nog 1 veld gezaaid, dat is dan waarschijnlijk nog een 100-tal tekort, maar die heb ik dan morgenochtend wel. Drops voor de laatste kamer heb ik al genoeg.

11. schaapje52

Hier het 3e sieritem binnen, jippie. xD Nu doorstomen naar de wolk.:music:Nog 4500 prutteltjes voor de wolk nodig. :music:

12. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Hier 10 kamers schoon en 2 sieritems binnen, nog 4000 plakdingen om de staak met 3e item te hebben, doe het rustig aan. Niet echt een spannend event:sleepy:

In dit tempo kan ik net het gehele huis schoon krijgen;)

13. voesje

voesje Oudgediende

nog 2100 prut nodig voor de wolk....gaat goed komen deze keer

14. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

zo ook afgerond was echter met mijn lagere level karakter eerder klaar dan de vaste karakter de andere had geluk met 200% bonus

15. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Ik vind jou bericht heel leuk.

Ik snap nog steeds niet hoe ik dat moet melden, hier boven ging het fout
    zoals je ziet, sorry:cry:

Laatst bewerkt door moderator: 9 Juli 2017
  16. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

als je iets leuk vind kun je geoon op leuk klikken rechts onder en als je wilt reageren klik je op reageren en tik je bericht erna dat gaat je wel lukken

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

je heb voor totaal 11.400 prut nodig

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. voesje

voesje Oudgediende

Ja hoor, voesje is klaar met het event nog voor het afgelopen is. Dat is nog niet vaak gebeurt.
    Op naar het volgende....

19. thea63

thea63 Gelegenheidsauteur

Voor al mijn buurtjes succes verder met de schoonmaak ga morgen op vakantie

20. -mikmak-

yes...nog 60 prutzooi voor de wolkenrij....komt vanavond goed :p...nu de wachtkamer maar weer in..schaap waar ben je..xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.