Praatgroep Schoon schip maken

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsels

    bepsels Forummeester

    toevallig draaide ik gisteren ook de extra bonus! BP is aan het uitdelen lijkt wel.
     
  2. thea63

    thea63 Gelegenheidsauteur

    Heb ook even aan het rad gedraaid en een mooie score volgens mij een bonus van150 %
    op een gewoon akkertje op dit moment met Wac dertien dus 6 extra
    bomen leveren 8 stuks op en neon stallen 8
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    geen bonus...wel 7 kamertjes schoon...pfff...even met de voetjes in een koud bakkie water...:p
     
    bepsels, kereltje113, riekje111 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heb ook een paar keer aan het rad gedraaid, maar geen bonus gehaald. o_Ok een aantal kistjes geopend voor de gewone draaien en daaruit wel zaaiknecht gekregen (spaart weer couponnetjes uit, moet nu wel met het handje eerst oogsten)
    Zonder bonusoogst gaat gelukkig ook goed. Heb al 9 kamertjes schoon, vanavond even rekenen hoeveel oogsten nog nodig zijn.
     
  5. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ik houd bergen drops over, nog nooit meegemaakt:wuerg:
     
  6. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Zo event klaar
    alle kamers schoon kan dit weekend weer openen
    voor B en B,:p
     
    bepsels, kereltje113, riekje111 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Schiet ook al aardig op
    Vanavond ook even tellen hoeveel nog daarna niets meer terugzetten dus moet te halen zijn.;)
    S6 verder all
    Gr Tineke;)
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    elk geeft 29 ep en 20 bd dat tikt dan op einde fijn aan toch
     
  9. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Hier nog maar 42 drops, maar wel nog 5000 gewassen.
    Gaat heel goed:)
    Van het weekend kan ik het zeker afronden en dan met alle aandacht beginnen aan het vleermuisevent.

    Voor mijn dochter is het een stuk lastiger met een beginnend account, dan duren de gewassen toch wel lang!:oops:
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier 5 kamers schoongemaakt. xD Zien er weer spik en span uit. Nu eerst weer plakkerige prutje verzamelen. 1 sieritem is binnen op naar de andere 2 en dan door naar de wolk. :music:
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 850 gewassen en dan ben ik helemaal klaar. Heb zojuist de staak binnen kunnen halen en kunnen activeren. Ik laat mijn kwartveldjes nog even liggen en morgen bouw ik op mijn dode gemakje de velden weer om. Scheelt wel hoor die bonus die ik heb gedraaid, erg fijn!

    Dit event heeft mij 1 KC van 1 uur gekost omdat ik 1 keer geen tijd had om alles (snel) met de hand te oogsten, voor de rest dus alles met de hand gedaan.
     
  12. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier het event compleet uitgespeeld.
    Mede dankzij de 100% bonus.
    Opa kan weer rustig slapen gaan ;)
     
    voesje, BoerAnnelies, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier nog 3 kamers te gaan, wolkenrij is geactiveerd. Met dank aan de 200% bonus! Morgen oogsten en dan ombouwen..
     
  14. valsspeler

    valsspeler Actieve auteur

    ooo kijk een aan dat ging sneller dan verwacht kon em net al helemaal afmaken klaar dus ....beter...ginglekkerdus...dank
     
    daisy17858, kereltje113 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vanmiddag nog 1x oogsten, denk dat ik er dan ben. Zo niet dan nog maar zo weinig gewassen nodig, dat ik wel alvast weer ga ombouwen en op de open plek de beren erop ga zetten. Event is zeer goed te doen dit keer :music:
     
  16. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Lees even de reacties door maarre waarom zet je op de gouden slots dan geen cat en een paasjam of lentekrans? Dan heb je ipv 60% 90% bonus op je velden. Ieder doet het natuurlijk op zijn eigen manier maar is toch 30% meer EP.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    11 kamertjes klaar...nog 5 te gaan...:p maar weer ff wachten
     
  18. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hoi buur, wij lopen gelijk op hier ook 11 kamertjes schoongemaakt:)
     
    daisy17858, -mikmak-, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Hiep hoi de wolkenrij is binnen :)
    nou nog 4 kmrs en dan is alles binnen
    Fijn weekend allemaal
     
    blackscorpion64, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De CAT werkt alleen op gewassen.
    Ik haal de meeste ep en tep uit mijn sieritems, daardoor is het voor mij veel gunstiger om niet de cat, maar de lentekrans en paasjam in de gouden slotjes te zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.