Praatgroep Schoon schip maken

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Me net helemaal suf gepoetst voordat het warm wordt in het huis.
    Acht kamers gedaan ik ga nu op rust:music:
     
    kereltje113, riekje111, sproetje06 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ow dat is lekker, dat zal zeker hard gaan.
     
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Op dit moment heb ik 1500 plakkerige prut en 140 drops op voorraad .
    Vanmorgen nadat de puber naar school ging weer terug in mn mandje gedoken en daarna me grandioos verslapen :sleepy:dus kan ik nog maar 1 keer oogsten vandaag . Het zal wel goedkomen maar het was niet slim:oops:
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ben te lang aan het shoppen geweest vanmorgen......
    o_Ok niet slim:music:
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Red je anders 2 keer per dag? Ik was vanmorgen niet heel laat maar ook niet heel vroeg. Mijn gewas is pas over 2uur klaar :(. Kan het gewas wel uit de grond kijken zeg, schiet voor geen meter op. Nu is het gelukkig mooi weer en zijn we druk buiten bezig, maar af en toe even wat doen op het spel vind ik altijd een heerlijke afleiding.
    Vanavond maar een korte gewas er op, om toch nog gebruik te kunnen maken van de WAC en de tijd.

    Heb inmiddels 5 hokjes schoon.
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Wat een mazzel eindelijk een keer, ik draai twee keer +1 bonus voor 24 uur dat schiet lekker op. de een is nog 15 uur geldig de ander 24 uur. Krijg gelijk 8 oogst per kwartveldje. Dit is mooi kan ik eerder met de berenstallen beginnen. :inlove:xD
     
    Laatste bewerkt: 6 Juli 2017
    kereltje113, sproetje06, bepsels en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu 143 schrobbertjes en aan die prut zooi 1506 in de schuur. xD Schoonmaken doe ik lekker nog niet. 8)

    Eerst even print van miekje9 opgeslagen, dan bewandel ik de juiste weg voor de wolk met sieritems. Daarna komt de rest dan wel mits ik nog zin heb om te poetsen, schilderen en behangen. Wat een werk zeg, al die kamers schoonmaken. :wuerg:
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier ook aan de schoonmaak.....pfffff...en dat met die hitte..:sleepy:..nu 5 kamers klaar..even weer nieuwe verf en behang op de kop tikken
    wat een zooi....die prutzooi....8)
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    haha mikmak je moet ook wachten tot het een beetje afgekoeld is
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    helpt niet..staat ook nog een hele strijkmand....:wuerg:
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    het is hier al wat afgekoeld raam open en strijken maar ;)
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Tuurlijk lukt me dat mits ik me niet verslaap , zeker als ik 1 oogst met mest en water doe .
     
    kereltje113, sproetje06, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De laatste gewassen staan erop. Nog 4 kamers schoon te maken.
    Nog 2000 gewassen nodig en nog 26 borstels.
    Door die bonus ging het deze keer razend snel.xD
    Vanavond kunnen de berenstallen weer op het veld.
     
  14. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    hier nog vandaag oogsten en mischien nog de volgende nacht en nog 50 drops nodig dan hier klaar viel mee was goed te doen
     
  15. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Zo dat was het event klaar met 2x +1 oogstbonus gaat het snel. Nu gauw de beren het land op.
    Succes iedereen met de laatste loodjes.;)

    En iedereen die op vakantie gaat fijne vakantie.xD
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Had hier ook de mazzel 200% oogst (helaas maar voor 12 uur) te draaien dus nog 1x oogsten en ik ben ook klaar :) 200% oogst was ook fijn voor de beren want daar ben ik nog wat voorraad van aan het maken.
     
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Toch maar gezwicht om het event mee te doen. Heb 2 velden met kwartakkertjes liggen, denk dat de wolkenrij nog wel te halen moet zijn
     
    kereltje113, daisy17858, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. voesje

    voesje Oudgediende

    Hier nu 7 kamers schoon, genoeg schrobbers voor de wolk nu maar wachten op het gewas.....3 landjes met kwartjes vol staan en een WAC-je aan.
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Na de volgende oogst verwacht ik het event af te hebben. Misschien net niet genoeg gewas, maar zeker geen 3 velden meer nodig.
    Dus vanmiddag kan ik ombouwen. Op het andere account zal ik nog een keer moeten oogsten, en misschien nog 2x.
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zie ik hier al die mensen die een mooie bonus draaien, was er stiekem wel jaloers op. Daarom zelf ook maar een paar keer het party rad gedraaid en je raad het al: hop ook die mooie bonus. Nu dus 8 gewassen terug per oogst, dat tikt lekker aan.
    Heb nu 1 veld met eventgewassen, 1 met zonnenbloemen en die ander moet ik nog zaaien. Maak nu even tijd voor het korte gewas waar je anders in de avond tijd voor hebt. Ik hou de tijd wel in de gaten.

    Om ook wat dieren extra te krijgen heb ik mijn paarden verwijderd uit de fabriek en mijn kippen er in gezet. Dit levert mij er 2uur 69kippen op, en dat op een veldje van 2x2 xD. Perfect die bonus!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.