Praatgroep Schelpenschatkalender

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    je kan ook wachten tot het nieuwe event
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik dacht altijd dat je de schelpen op die dag moest openen. Heb hem open, vind het geen verkeerde bonus want mijn huur een superbuur gaf mij vanmorgen 12uur lang alle knechten. Hierdoor kan ik er super goed gebruik van maken :)
     
    eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    De extra schelpen kun je idd later openen, maar let wel op dat je ze niet vergeet! Zou zonde zijn.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    De een na laatste zou ik gewoon openen, de allerlaatste zou ik inderdaad voor een beter moment gebruiken ;)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je hebt inmiddels meer reacties, ik was even van huis.
    Maar ik doe het dus anders. Ik laat mijn stallen en bomen nu lekker staan en wanneer er voor een volgend event eventueel gewas wordt gevraagd, dan ga ik de extra schelp dan pas inzetten. A.s. donderdag begint er misschien weer een nieuw event, wie weet wordt daar gewas gevraagd.

    Het is trouwens de zeester waar deze bijzondere gewas-prijs onder zit.
    De groen-wit gestreepte schelp is ook een extra schelp, en kan je rustig vandaag openen.

    De extra schelp(en) aan het eind van de rij kan je altijd op een dag openen wanneer het jou goed uitkomt.
    De gewone schelpen moet je op de dag zelf openen. Daar kost het TG om ze op een latere datum te openen.

    Zorg wel dat alle schelpen uiterlijk 31 juli gebruikt zijn, daarna verdwijnt de schelpenkalender.
     
    eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Dankjewel voor al jullie reacties......
     
    farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  7. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Nee hè, dat overkomt mij weer. Door omstandigheden (hele dag onderweg naar huis vanaf vakantieadres) bedacht ik pas na middernacht dat ik nog niet had ingelogd om even de schelpenschatkalender te bekijken. En natuurlijk heb ik dan ook nog de "mazzel" dat ik er net achter kom dat ik 1 (!!!) TG tekort kom én de bioscoop me weer eens geen filmpjes wilt laten zien :'( . Hopelijk lukt dat vandaag, morgen of desnoods overmorgen nog wel :) .
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heb je niet een of andere quest openstaan waar je nog TG kan krijgen.
     
  9. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    De enige die ik zo snel heb kunnen vinden zijn quests waar ik fokdieren voor nodig ga hebben die ik nog niet heb :( .
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier is de kalender helemaal leeggeplunderd . Bedankt BP voor de mooie cadeautjes :inlove:
     
  11. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Hier sluit ik me volledig bij aan.:p
     
  12. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Helaas door vakantie niet alle schelpen open, zit de wolkenrij onder de laatste? Wat inhoudt dat je alle schelpen moet openmaken met TG? Weet niet of ik dat dan ga doen ;)
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, de wolkenrij zit onder de allerlaatste.
    Dus je moet echt alle schelpen van de hele maand open hebben om de wolkenrij te krijgen.

    Ik vond het weer leuk de schelpenkalender deze maand. Dank bp!
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De kalender is volledige geopend. Dank je wel voor alle mooie cadeaus!
     
    hildemarc, Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb uiteindelijk maar TG gekocht per SMS. Is er toch nog 1 voordeel van het bijna overstappen van pre-paid naar een abonnement (denk ik), beltegoed moet toch een beetje op en BP sponsoren is niet de slechtste manier om dat te doen :) .
     
    -matthias1952-, janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    ik denk niet dat het van je bel te goed ga afgaan gewoonlijk is dat apart als je iets koopt via sms

    De wolkenrij geactiveerd
    Dank je wel BP voor de cadeaux
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  17. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Bedankt farmermikkie voor je antwoord, ga er over nadenken.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK vond de kalender ook top. Heb gisteren niet kunnen openen, toch maar TG gekocht. Ik wilde de wolkenrij wel hebben:music:.
    Dank je wel BP voor de mooie kado's:inlove:
     
    Butsmuts, farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Het lijkt er inderdaad op dat het niet van mijn beltegoed is afgeschreven. Daar baal ik echt van, ik heb namelijk wel eens in een grijs verleden iets gekocht met beltegoed en toen lukte het gewoon prima, daarom had ik niet eens verzonnen dat dit problemen zou kunnen opleveren.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  20. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Heb alle schelpen open maar kan de laatste twee met slot niet openen..... help
     
    annigjen vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.