Praatgroep - Schattenzoektocht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Pffff.... Nog iets minder dan 200 dropgevallen tekort voor de wolkenrij. Gaat em niet worden dus.
     
  2. boogschuttert48

    boogschuttert48 Forumleerling

    Wie wil/kan mij nog een geheim bericht sturen? Heb er nog 1 nodig voor de wolkenrij.
    Dank jullie allemaal. Wat fijn zulk medeboeren te hebben. Wolkenrij is binnen
     
    Laatste bewerkt: 18 Mei 2021
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  3. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    Hou niet van klagen maar als je nog extra oogstbonussen hebt gedraaid heel vaak geoogst voor mijn doen teveel susi mest en supermest hebt moeten gebruiken, in level 229 zit en dan nog ruim 400 dropitems tekort komt, dan klopt er toch iets niet en snap ik heel goed dat vooral voor de lagere levels en voor degene die overdag moeten werken het plezier in farmerama wel flink minder wordt.
     
    Peetstop vindt dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dit komt uit de FAQ over de Howie Donut. Die hoeft dus niet op elk veld te staan. Ik heb het in de boom staan.
    Heeft niet genoeg geholpen, maar dat zou dus niet uit moeten maken.
    "Voor de gevorderde spelers in de boom
    der wijsheid is er ook een rune bovenin
    de boom vrij te spelen waar je
    Howie Donut kan inleveren zodat hij automatisch deze werking heeft op alle akkers."
     
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ben het volkomen met je eens, als het enkel kan via betaling mogen ze dat wel melden vind ik
    Zit ook in level 229 heb maar 1 oogsbonus gehad en ben begonnen met 7u gewas en zit nu aan 5u gewas en nr 11 met 3250 tropische stopt het te weinig tijd gekregen want tussen in moest je veld gebruiken voor extra drop te rapen
    Echt dit is alles behalen motiverend na alle problemen van overschakeling en die nog niet allemaal zijn opgelost
    Blij word je daar zeker niet van
     
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Vanaf de Roze-Hof en dochters 3 kunnen sturen, hoop dat je de laatste 3 ook mag ontvangen :)


    Die ene Howie in de boom maakt wel iets verschil en het werkt op al je velden, maar het blijft een kans van 5%
    Met een event zoals deze helpt het dus niet zo heel veel :oops:
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Pfff, was duimen dat er uit de laatste oogst Chayotte met toeters en bellen genoeg drops zouden komen. (Lablab zou net 5 minuten te laat klaar zijn :oops:) maar het is gelukt. De wolkenrij is binnen. Ik ben het met iedereen hier eens dat de drops dit keer echt te krap afgesteld stonden.

    Ik heb je er in ieder geval nog eentje gestuurd.
     
  8. jollianda

    jollianda Forumleerling

    Hier dus 20 drops tekort voor de wolkenrij... al vanaf zondag mijn gewas binnen om verder te kunnen, maar aangezien je niet genoeg drops krijgt kan dat dus niet. Heb er al twee dagen langdurig op gehad en nog niet genoeg drops. Ik ga dit soort events niet meer spelen denk ik....
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    is opgestuurd
    Succes Lieve
     
  10. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    jammer net niet gehaald alles kwam 169 drop s tekort

    maar de wolk heb ik de volgende x nog meer mijn best doen
    :)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Net als andere spelers gewassen ruim op tijd binnen maar de drops..... Ik kwam er 200 tekort voor de bonenstaakrij. Level ligt het niet aan. Bij sommige events kijk ik al wat haalbaar is maar ik denk dat ik voortaan alleen nog maar ga spelen voor de dingen die ik graag wil en misschien dan een keer aan de questen in de cooparatie werken. Daar heb ik door al die events (en dingen in RL) zeker al 4 jaar niets meer aan gedaan.
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou inderdaad. Ik draaide per ongeluk idioot veel oogstbonussen dit keer en dan heb ik er ook nog eens zo'n 1200 SM tegenaan gegooid, dan zou je toch denken dat ik dat hele event had moeten kunnen halen. Ik vind het zelf verder niet erg hoor, er komt wel weer eens een nieuwe wonderkist en het kan nou eenmaal niet altijd feest zijn, maar ik kan me indenken dat mensen ervan balen.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Kreeg uit me wonderkist een Hamstervanger :D8).
     
    gelderblom en astrid1960 vinden dit leuk.
  14. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik heb het ook niet gehaald kwam maar tot 550 DI en toch heel hard geploegd, gezaaid geoogst en ingeleverd. eg jammer
     
  15. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Ik kreeg een plantenspuitkunst. En de boom was een regenboog eucalyptus mijn 5de.
     
    Hexia vindt dit leuk.
  16. Hexia

    Hexia Teller

    Wat moeten wij met een plantenspuit :eek:
     
    Boeretrien1 en -mikmak- vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    spuiten?.........xD
     
    janniekwak, kakelot69, molen55 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Gedurende 10 uur 20% snellere stallenMet lading:
    10.000 (T)EP*EigenLevel

    Zonder lading:
    125 (T)EP*EigenLevel

    En de hamstervanger,
    HamstervangerGeeft elke 22 uur
    200 EP/ TEP * level
     
  19. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Dankjewel, helaas heb ik deze wolkenrijen niet.
    Wel goed om in de gaten te houden.
     
  20. fred1000

    fred1000 Forumleerling

    heb het deze keer ook niet gehaald.(wolkenrij)
    had er al rekening mee gehouden.
    de vorige keer was dit het zelfde probleem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.