Praatgroep - Schattenzoektocht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    De wolkenrij is hier gehaald maar helaas niet met gewoon spelen, heb er toch maar een paar eurootjes tegenaan gegooid, heel jammer weer dit want 2e deel is niet te halen met nog meer dan 900 drops voor de eindstreep.

    Ik sluit me aan bij alle voorgaande dat zelfs events niet meer te halen zijn door de afstelling van de drops, ik ben level 228 dus zeker een doorzetter al zeg ik het zelf.
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik geef toe gaat niet makkelijk dit event
    Vanmorgen de laatste drops binnen gehaald
    En afgerond
    Maar moet echt wel ruimer afgesteld worden
    Had 5000 sm in de schuur met de nadruk op had bijna 3000 over nu
    En nee niet gekocht
    Wel tactisch de wolkenrijen voor meer drops gebruikt
    En een paar howies op mijn veld en heel erg op tijd oogsten
    Dat is voor de werkende boertjes dus niet te doen
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Vind het toch spijtig dat ze zo heel het spel naar de knopen doen
    Ergernis bij het spelen en ergernis bij dingen die het niet doen
    Nu zou voor minder de moed in schoenen laten vallen
     
  4. klakje

    klakje Oudgediende

    had 200% en dacht ga proberen alles te halen had ook bijna 10.000 supermest. Nog 2 keer oogsten met supermest en dan zal ik het net op tijd halen. Ingezet heb ik 2.500 supermest en 2 keer jack ( is 2 extra voor 10 uur) dus eigenlijk niet te doen. Dit is voor mij ook maar eenmalig
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    uhh..ben jij de enige die het gehaald heeft ?...:oops:..ik red niet eens de wolkenrij
     
  6. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Ik red de wolkenrij ook niet, die d.i. is niet te halen ik heb nu tot 1.30 gezaaid maar met een tekort van 200 d.i. kan ik het wel schudden.
     
  7. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Hier het event helemaal klaar.
     
  8. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    o_Ok hier klaar.Was zeer pittig.
     
  9. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    o_Ok event geheel binnen.
    Al zijn de hoeveelheid drops ook random maar wel te beïnvloeden met wolkenrijen, howi's en supermest.
     
  10. harriejose

    harriejose Forum freak

    o_Ok hier event afgesloten.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had gisteren alle gewassen van de tweede ronde binnen, maar die 990 drops deden me (zoals al verwacht) alsnog de das om. En om nou 600 SM te kopen voor een wonderkist vond ik nou ook weer zoiets xD

    En nu maar weer op naar het volgende event, hopelijk willen de dropjes daarvoor wat beter vallen want dit was wel heel lastig.
     
  12. doberick01

    doberick01 Gelegenheidsauteur

    helaas veel te weinig drops mogen ontvangen, de wolkenrij is voor mij onmogelijk moet er nog 170 dus laat het verder maar voor wat het is.
    Ondanks dat ik al 3dgn klaar ben met eerste eventgewas laten de DI mij behoorlijk in de steek. Wel jammer dat het bijna onmogelijk is om nog een event te halen als je gewoon moet werken en niet altijd extra kan oogsten om zodoende de benodigde di te verkrijgen. Is nu het tweede op rij zijnde event welke ik eigenlijk niet heb kunnen halen door de willekeur in DI. dat is niet wat ik voor ogen heb met het spelen van farmerama. Misschien de BP hier ook rekening mee kan houden spel tenslotte al een jaar of 10 en word danig teleurgesteld de laatste tijd en ben toch geen opgever ( speel zelf in 227)
     
    Peetstop vindt dit leuk.
  13. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Met welke wolkenrijen kun je de hoeveelheid drops beïnvloeden?
     
  14. di45

    di45 Forumleerling

    Hier het event niet gehaald, dankzij de DI. Volgens mij kun je dit soort events alleen maar uitspelen als je alles wat los en vast zit koopt. Hoe gratis spel?
     
  15. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    hier ook nog een kleine 200 drops te gaan voor de wolk, jammer hoor.. is tegenwoordig nog amper te halen zonder veel s,mest of iets dergelijks te gebruiken
     
  16. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    op alle 3 de wolkenrij binnen (daarna was het einde bij 2 van de boerderijen, domme fout gemaakt maak ik in molen zelfde gewas ipv nieuwe En dat was niet eens de 1e keer dat ik dat deed was me ooit bij een andere event ook al overkomen, niet goed opletten en oeps jammer dan Maar had dan misschien alleen nog 1x iets gehaald maar zoiezo niet alles)
    Op deze boerderij nog eventgewas staan voor 1 na laatste lvl maar daarna voor de laatste niet genoeg Di (en geen tijd meer om deze te verzamelen, wel verder gekomen dan verwacht) (was er vanaf begin vanuit gegaan dat ik NIET zover zou komen en dus snachts eventgewas op land gehad maar ja had ik dat niet gedaan had ik weer niet voldoende gewas gehad :) )
     
  17. Hetty47

    Hetty47 Forumleerling

    Hier ook de wolkenrij niet gehaald. Is tegenwoordig haast niet meer te doen. Speel nu 11 jaar dit spel maar speelplezier gaat er een beetje af. Sla de events maar eens een tijdje over,
     
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Zo denk ik er ook over ik ben het na 11 jaar op het moment even helemaal zat op mijn boerderijtje dus ik ga ook eens een tijdje overslaan
     
  19. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    vruchtenpunch, vrolijke april, farmerama op het ijs, heen en terug 2, fijne feestdagen,
    strip # 8, mysterieuze doolhof, nieuwjaar 2015, verstreken seisoenen, alice in wonderland.
    Dat zijn er al 10 met in totaal 70 % meer kans op baha drops.
    En dan ook nog huisdier krullebol 5 %.
    Enne 5 howi erbij en je hebt 100 % meer kans op baha drops.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Niet alleen voor werkende boertjes niet, ik heb nooit zoveel supermest en 1 howie en alle tijd van de wereld maar ik heb er voor gekozen om toch een kistje te kopen omdat ik anders de wolkenrij ook niet kon halen ondanks de lablab e.d.:cry:

    Makkelijk hoeft van mij niet maar haalbaar toch wel en als dit de trend wordt bij BP dan haak ik toch echt af, 2e event op rij waar de wolkenrij niet te halen is zonder idd veel hulpmiddelen, welke dan ook.
     
    Peetstop vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.