Praatgroep Schatrijk event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    moet nog de 2 sieritems van vak 44 en 47 dat zijn 20 geschetste kaarten gewas is er al en bijna de flessen maar foto's nog 900 heb nu gewas dat langer duur opgezet hoop meer drops te krijgen en dan nog foto's want bouten van ander event heb ik veel over (misschien maar als oud ijzer verkopen)xD
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  2. marian50

    marian50 Forumbeginner

    waar moet ik beginnen ik snap het niet
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]
     
  4. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Heb het gevonden. Begin wel steeds meer te twijfelen of dit wel haalbaar is, gezien de enorme hoeveelheden landkaarten die nog nodig zijn.Zit nu weer vast op de 300 die nu weer gevraagd worden. Een lang gewas maar even gedaan afgelopen nacht en nu omdat ik pas laat in de middag terug ben. Kom denk ik straks weer in de knijp met de hoeveelheden gewas die ook gevraagd worden. Bij het andere event heb ik bouten genoeg maar loop vast op een tekort aan gewas.
     
    boermars vindt dit leuk.
  5. boermars

    boermars Forum-hertog

    hey dankjewel, dit had ik niet meegekregen nog, ik wacht wel af, sieritem komt dus later aan!
    nou dan ga ik zo weer oogsten voor de derde etage te doen de pawpaw binnenhalen;)
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    De wolkenrij + sieritems gisteren binnen gehaald. Nu verder met verdieping 3 waar ik nog 2700 van de 4000 gewassen voor nodig ben, 225 van de 300 kaarten en de flessen zijn ruimschoots binnen. Grootste gedeelte al vrij gespeeld van verdieping 3. En dan terug naar 2 voor het sier item mode plezier. Ik vind het best een pittig event, vooral de gewassen en kaarten is het lang wachten op :).
     
    Huhmmie38, sprookje en boermars vinden dit leuk.
  7. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Wat een aantallen! Ik weet niet of ik het ga halen. Heb nog lang niet alle deuren/poorten open.
     
  8. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    gaat vakje 47 pas open als ik de 10 landkaarten heb gemaakt? heb alles open 2 de veld ook bijna alles op 47 na.enop + verdieping nog 4 te gaan.
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daarvoor moet je eerst de gele sleutel halen op de laatste verdieping en inderdaad heb je ook de 10 landkaarten nodig.
     
  10. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik geef op. Habanero vrijgespeeld, gekocht op de markt voor een deel, nu bijna blut en nog 1700 stuks nodig.
     
  11. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Tip verkoop de lagere gewassen, zoals sla, tuinkers, tarwe en hooi, heb je zo genoeg BD om habanero te kopen.
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  12. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    ik heb de items chillen op het strand vrijgespeeld maar kan het niet plaatsen in de wolkenrij
    hoe kan dit ? en wat eventueel te doen?
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je de rij zelf ook vrijgespeeld?

    En zo ja: heb je het item per ongeluk ergens op een sierveld gezet?
     
  14. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    ik heb volgens mij die rij vrijgespeeld moet alleen nog gooi de bal ook op mijn ander naam is precies hetzelfde aan de hand en ik zet deze nooit op een veld neer omdat dat alleen maar verwarrend kan werken en weer moet zoeken ik laat deze dus altijd staan maar kan chillen op
    het strand nergens vinden hoe wordt deze nu opgelost ?
     
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier zijn de gewassen over een paar uur klaar. En dan is het ombouwen voor de drops..moet echt nog veel kaarten, bijna 700 kaartitems nodig
     
  16. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je probleem heeft te maken met wat in deze aankondiging staat: https://board-nl.farmerama.com/inde...ritems-van-schatrijk-event.32514/#post-635022

    Als je niks doet dan wordt het vanzelf opgelost door een script wat BP nog laat lopen (ik ga er van uit dat dat morgen zal zijn), stuur je een ticket naar support dan kunnen wij de items handmatig op de juiste plaats zetten.

    edit ik zie stiekem wel dat je 1 item nog echt moet behalen, je hebt een vakje overgeslagen namelijk (vakje 44, 2e verdieping).
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2019
    LucieSchreurs en Paddington28b vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo ik ben er klaar mee:wuerg:
    Alles af en geleverd over tot de orde van de dag:music:

    stekjes en stallen zetten8)
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet er nog 350, maar ik heb vanmiddag een beetje met de supermest gesmeten. Ik wil namelijk per se morgenavond klaar zijn, want dinsdag moet ik ook werken en een event afmaken op een werkdag vind ik niet prettig.
     
  19. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    oke nu lange gewassen dan heb ik genoeg om event af te ronden dank je
     
  20. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    hoe kom ik op de kleine verdieping?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.