Praatgroep Schatrijk event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb al baha-gewassen wel op voorraad maar de gewone niet, gelukkig is de markt gewillig. Zou graag een pawpaw-boom willen hebben.
     
  2. boermars

    boermars Forum-hertog

    Qua voorraad heb ik alles genoeg.
    Spel is lastig met die etages, lift was makkelijker geweest.o_O
    30 landkaarten staan te draaien en ik zit ergens op de tweede en zie nu net dat er voetstappen zijn waar je geweest bent, lastig te zien op tablet....
    nog even door voor de volgende 10 kaarten dus.
    Ik ga het net redden denk ik. moet 1 of 2 oogsten gaan missen dit weekend.
    Geen partytickets meer helaas, of ze moeten nog als prijs vallen.

    ja die pawpaw wil ik ook en chinchilla en zeepony
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik denk dat het er aan ligt wat je op je landjes hebt staan. Bij mij wat ik gisteren tot bedtijd had staan was de verhouding 2 : 1. Ik heb dus het dubbel aantal van Foto aanwijzingen ten opzichte van de Aanwijzingen in een fles. Om van die laatste meer te krijgen heb ik het vermoeden dat ik er wat bomen bij moet gaan zetten. Heb ik een keer juist meer veldjes liggen dan normaal. Vanwege een vorig event juist wat bomen weggedaan, omdat het toen meer op gewassen dropte. Normaal verbouw ik het niet en dan haal ik meestal een paar hokken even tijdelijk weg. Nu bij deze wel makkelijk. Weet ik als het goed is dat ik wat bomen bij moet gaan zetten. Dat wordt vanavond voor de nacht en kan ik morgen zien of het inderdaad daardoor komt.


    Ik zie dat dit nog steeds zo staat in het event FAQ.

     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb alleen maar event gewas staan dag en nacht
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  5. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    o_Ok hier een scheefgroei in drops, moet nog 917 foto aanwijzingen en nog 120 aanwijzingen in fles.
     
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    de Drops gaan hier wel goed
    Moet totaal nog 5100 gewas moet hier dan nog 10 landkaarten van maken en 1 vakje op de verdieping+ van 4000 gewas
    inmiddels 310 flessen dus al 10 over en 724 foto's moeten nog 76 foto's bij.....
    Heb alleen maar eventgewas staan (dag en nacht) en in regenwoud nog een paar bomen (nou ja paar blijken er toch totaal 91 te zijn)
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het gaat best lekker hier. Nog één keer oogsten en dan is de rij binnen :D

    Dan heb ik nog ruim twee dagen voor de bovenverdieping, je zou toch zeggen dat dat moet kunnen xD
     
    Margreeth en boermars vinden dit leuk.
  8. aagje14

    aagje14 Forumleerling

    heb jij het lijstje van miekje9 erbij gehad
    helemaal haal ik niet waarschijnlijk
    dus als ik de nummers gebruik die miekje9 in haar tabel heeft staan voor de wolkenrij moet ik de wolkenrij halen
     
  9. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Wolk is binnen. Nu verdieping + afwerken.
     
    herma1234, hendrika73 en kakelot69 vinden dit leuk.
  10. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Goed ik heb met Miekjes lijstje tot kamer 19 gedaan, hoe kom ik nu verder?
    Er gebeurt niks dus doe waarschijnlijk iets niet goed.
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan ga je verder op de 2e verdieping
     
  12. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Uiteraard, op deze manier kan ik mijn voorraden toch dagelijks een beetje aanvullen:)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. kolibrie

    kolibrie Gelegenheidsauteur

    ik sta voor de wolkenrij heb genoeg spullen maar kan er niet in hoe kan dat
     
  14. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Heb je de sleutel van vakje 26 wel geactiveerd?
     
  15. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    klopt! 103 tg. ook niet te doen dus. blijf het jammer vinden.
    maar ik ben niet de enige zo te lezen.
     
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Bijna klaar met dit event, alleen nog het laatste sieritem met lading (mode-plezier) morgen ochtend laatste gewas oogsten, en dan alleen nog drops. Denk in de avond klaar te zijn. Iedereen nog veel succes met dit event.

    Vond het een leuk event zeker ook omdat ik alles flink in voorraad had.:p
     
  17. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Het blijft spannend voor mij of ik alle sieritems en de bonenstaak haal maar we doen ons best.
    Vind het een leuk event.

    Eindelijk eens een keer een event waar de verder gevorderde iets aan heeft en niet zoals altijd
    alleen voor iedereen en alleen de basis dat gevraagd werd. Nu weten we dat het zinvol is om niet
    alleen voor de questen de hogere gewassen te sparen maar ook dat ze wel eens gevraagd worden
    in een event. (en ook ik heb het wel eens gehad dat ik ondanks dat ik ver gevorderd ben op BH de
    nieuwste niet vrij had kunnen spelen dat wat gevraagd werd tijdens een event maar dat was dan een
    extra uitdaging om de nodige gouden bananen vrij te spelen met de questen om op het laatste ogenblik
    toch nog een paar extra bonussen te behalen van het event)

    Snap het dat de beginners het jammer vinden maar daar heeft iedereen mee te kampen gehad dus probeer
    zoals elders hier ook al staat, dmv produkten te maken zoals chocoladetaart etc, questen doen en dan af en
    toe een event overslaan om zo snel mogelijk alle produkten en dieren te kunnen neerzetten op je land. Zo heb
    ik (en denk velen met mij) gedaan. Succes iedereen.
     
    hendrika73, farmermikkie en -Angelgurl- vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, de rij staat. Voor het extra sieritem moet ik nog 5500 gewassen en 680 kaarten. De gewassen gaan nog makkelijk lukken maar die kaarten konden nog wel eens een probleempje worden.
     
  19. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik heb ook de wolkenrij vrijgespeeld, maar het sieritem “verfrissende wateren” staat niet in mijn schuurtje......wel groen v-tje dat ik hem moet hebben.....heb jij dit ook toevallig?
     
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wolk geactiveerd. Nu nog even verder sparen voor het extra sieritem. En ook een tweede Pawpaw heb ik nog wel een plekje voor.

    Hier ook alle items binnen. Er is een klein probleempje geweest met de sieritems.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...ritems-van-schatrijk-event.32514/#post-635022
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.