Praatgroep Schatrijk event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    ja dat vind ik dus ook hel erg jammer, baal enorm!

    heb nog lang niet alle kamers open, ik dacht dat je per kamer eerst alles vrijspelen.
    Dus het gaat hem echt niet worden.:oops:

    volgende x dan maar, als het komt. moet dus eerst mijn kamers open spelen. Toch weer wat geleerd;)
     
    Laatste bewerkt: 21 Maart 2019
    kakelot69 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hoeveel bananen moet je nog om de habanero te kunnen openen?
     
  3. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    172 bananeno_O
    kamer 8,9 en 10 en dan nog het gewas zelf van 42 bananen.

    dus dat is echt niet te doen
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee, daar kunnen een paar chocoladepannenkoeken je ook niet helpen. Jammer.

    Maar troost je: het komt vanzelf goed. Het is even stevig doorwerken, maar op een goeie dag heb ook jij alles open.
     
    Margreeth en gj1234 vinden dit leuk.
  5. marian50

    marian50 Forumbeginner

    waar moet je beginnen ik weet het niert welk vakje
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je start bij 3 op de 1e verdieping

    [​IMG]
     
    boemer49, -matthias1952- en boermars vinden dit leuk.
  7. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Kijk, dat doet me deugd. Ik heb ook nooit oogstbonussen, ook niet als ik hele bergen partytickets gebruik:pxD
     
  8. thefirstjojo74

    thefirstjojo74 Junior expert

    hoi hoi,kan iemand mij vertellen hoe en waar ik aan habanero kom ??
    ik zit toch zelf op level 92 ,raar dat ik dat nergens voorbij heb zien komen .
    hoop niet dat ik no g meer rare dingen tegen kom tijdens dit event .
    lijkt me echt een leuk event ook.
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/plattegrond schatrijk.pdf

    Er zitten nog vele rare dingen in het event
    En het is vrij te spelen in de apentempel op bahamarama
     
  10. thefirstjojo74

    thefirstjojo74 Junior expert

    geld voor mij hetzelfde ,terwijl ik toch level 92 zit en bahamarama level 202.dit blijk je te kunnen kopen in de apentempel maar wel helemaal achter aan .. het laatste veld . geld ook voor de helicona bloem .
    dus helaas voor mij strand dit event .
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh, toen ik op jouw levels zat (nog niet eens zo lang geleden) leek het bij mij ook nergens op hoor. Aan events zoals dit begon ik meestal niet eens.
    Het enige wat erop zit is zo vaak mogelijk zien te levelen op baha, met ep-boosters. Verder kun je kijken in de vaste quests, daar zijn vaak ook bananen te verdienen. En events waar veel bananen te verdienen zijn zonder dat je uit Baha-voorraden hoeft te leveren: altijd uitspelen al is het het laatste wat je doet.
    Inmiddels zit ik op 102-329 en kan ik vol trots zeggen dat ik alle gewassen, bomen en stallen heb vrijgespeeld, maar het was wel een rotklus xD
     
    Laatste bewerkt: 22 Maart 2019
  12. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Als je snel wilt levelen om zo wel die gewassen binnen te halen, zou ik zeggen blijf wel zo veel mogelijk de eventgewassen verbouwen. Die geven veel meer ep dan de gewone gewassen die even lang duren.
     
  13. henny

    henny Actieve auteur

    Ik zit vast, wie heeft voor mij de oplossing. Ik heb geleverd tot en nu kan ik niet verder terwijl ik wel alles in huis heb. Er komt geen mogelijkheid tot leveren meer....wie weet....
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    een beetje moeilijk adviseren als we niet weten waar je staat. Waarschijnlijk moet je een trampoline gebruiken om op een andere verdieping te komen of je hebt een sleutel nodig.
    Ik geef je de link van de plattegrond van miekje. Misschien kom je er daarmee uit
    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/plattegrond schatrijk.pdf
    Natuurlijk staan de verdiepingen ook gewoon in onze eigen faq op het forum
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/schatrijk-event-taskmap.32485/
     
  15. henny

    henny Actieve auteur

    Ik heb alles gedaan tot en met 15, 16 en 17 kan ik niet leveren maar heb wel alle goederen en 18 en 19 zijn wel geleverd en hebben een groene vink. Ik zie wel een vakje met een sleutel, heb de goederen t.w. fotoaanwijzingen, ik heb 361 en ben er 300 nodig, dus weet niet wat te doen.....
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik volg netjes de mooie tabel van Miekje9, maar nu heb ik vakje 20 gespeeld, dus een opening trampoline, maar waar gaat deze naar toe?
    Ik probeer op de verdieping+ te komen, maar er blijft een slotje staan terwijl ik wel voldoende dieren heb en de blauwe trampoline weg is.

    Heb het al gevonden. Ik mis nog een oranje sleutel en daardoor een trampoline.
     
    Laatste bewerkt: 21 Maart 2019
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    16 en 17 kan je alleen bereiken via een andere verdieping. Als ik het goed heb moet je dan via de 2e verdieping
     
  18. henny

    henny Actieve auteur

    Ik dank je heel hartelijk. Ik heb geen idee wat ik doe, want de logica ontgaat me volkomen, maar het werkt. Dank je wel.
     
  19. farro

    farro Forumkenner

    Die is vrij te spelen in de tempel op de bahamarama in kamer 10 achteraan denk ik.
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik vind dat er een probleem is met de droprate
    Voor de wolkenrij moet je 2100 foto aanwijzingen hebben en 850 aanwijzingen in de fles
    Nu is de droprate voor beide gelijk afgesteld
    Je krijgt van beide ongeveer evenveel.

    Ik heb nog 8 nodig uit de molen
    Ik kan er 2 per keer maken en ik oogst 3 keer per dag

    Dus de indicatie gemiddeld voor de wolkenrij vind ik niet terecht
    Er is geen goede verhouding tussen de 2 dropitems


    Voor het andere event vallen de bouten in een belachelijk hoeveelheid

    Dus ergens zou ik bijna zeggen is er een foutje gemaakt:oops:
     
    Laatste bewerkt: 22 Maart 2019
    meggy1960, nenek43, Huhmmie38 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.