Praatgroep Schatrijk event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat klopt kijk maar naar de datum van de tabel.
    IK doe 2-3 keer per jaar een update
    Dus voorlopig blijft het zo als het nu is

    @AHaW70
    Ik kom op andere totalen

    1.150aanwijzing fles
    25.000bloesem
    2.900fotoaanwijzing
     
    Laatste bewerkt: 19 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Viel alleen maar op.

    S6 ieder die er wel aan mee doet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk uit en een leuke uitdaging. :music:

    Veel nodig en dat heb ik niet. Sla dit event over en ga wel lekker verder met de quests en de verkoop van mest. :p

    Iedereen veel speelplezier en succes. :music:
     
    jolanda13, BoerAnnelies en janniekwak vinden dit leuk.
  4. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Klopt. De aantallen drops om het molenproduct landkaart te maken, zijn inmiddels gewijzigd in de FAQ. IK heb in mijn eerste post nu de juiste aantallen erbij gezet.
     
    Laatste bewerkt: 19 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tja, 2 moeilijke events en daarnaast 1000-en gewassen durven te vragen uit je schuur maar de spelers geen tijd / ruimte geven om deze bijelkaar te kunnen sprokkelen tijdens dit event omdat ze bij BP bedacht hebben om bij beide event +25.000 eventgewassen te vragen :wuerg:

    Is er dan helemaal niemand meer bij BP / Gamedesign die een beetje logisch kan nadenken? :eek:

    Hier heb ik de gewassen, boomvruchten op voorraad en bij sommige dieren als ik ze inlever zal ik er een stuk of 20 overhouden :cry:xD
     
    Laatste bewerkt: 19 Maart 2019
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Misschien kan je nog iets goedkoop op de markt kopen, maar vrees van niet. De prijzen zijn de laatste tijd al flink gestegen. Succes met je voorraad weer op peil te brengen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En dat is precies de reden dat ik deze niet mee doe, heerlijk rijk worden van de mensen die dit wel doen en verder voorraden bijhouden en aanvullen is ook weleens relaxed.
    7 uurs gewassen vind ik heel onhandig, mest te duur en je kunt net geen 3x oogsten op een dag.
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Niet om vervelend te zijn maar er is niets gewijzigd in de FAQ sinds jullie die kunnen zien ;)
     
    jolanda13 en miekje9 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga gewoon meedoen hoor, ik heb niet voor niks de afgelopen tijd zo mijn stinkende best gedaan om al die gewassen op Baha vrij te spelen xD . Mijn voorraden vallen me reuze mee, verreweg de meeste dingen kan ik zo leveren, zelfs de dieren. Alleen aan de tepelvruchten moet ik nog wat doen, daar heb ik er op dit moment precies tien van xD
     
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor de wolkenrij heb je ook nog het sieritem op vakje 44 nodig.
    Die staat niet in jouw route.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Pot jan drie dubbeltjes ben ik die vergeten had nog zo goed gekeken:inlove:

    Aangepast.
    Dank je wel Ron
     
  12. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik heb ook aardig wat voorraad dus ga het proberen..... of toch verkopen en rijk worden, ik denk er nog even over na xD
     
    jolanda13, herma1234 en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik ga niet meedoen. Heb de komende week weinig tijd dus ga maar wat op de markt verkopen.
    De prijzen zijn nu goed en verder even werken aan de questen die nog open staan
     
    jolanda13 en astrid1960 vinden dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Er stond bij mij toch echt 15 foto en 29 fles. Nu is dat 50 foto en 25 fles geworden.
    Schiet me maar lek......
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik denk dat je bij de omwisseling bij de ep gekeken hebt. Daar heb je wel die getallen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Potverd...... Je hebt gelijk. Muts die ik ben.....
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja de mest gaat weer absurd duur worden, denkt dat die makkelijk de 10.000 bd gaat halen dit event:wuerg:

    Denk niet dat BP van koers gaat veranderen qua hoeveelheid events en de hoeveelheden tijdens events,
    als ze zo doorgaan gaan ze markt / het spelletje om zeep helpen, dan kunnen spelers straks ook niet meer mee doen met events omdat ze te weinig bd hebben om wat te kopen op de markt, ik ben de laatste tijd alleen al aan mest tijdens de events tussen de 15 en 30 miljoen bd kwijt
     
    jolanda13, astrid1960 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik koop nooit mest, speel altijd alleen met water behalve om op te starten. Ben wel altijd thuis en dat scheelt een heleboel want daardoor kan ik mijn eigen tijd indelen
     
    Laatste bewerkt: 19 Maart 2019
    jolanda13 en rikmark vinden dit leuk.
  19. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik weet nog niet of k meedoe, ga eerst proberen voorraad aan te vullen en nog eens goed lezen:oops: en bij miekje9 kijken wat er voor aanwijzingen staan
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Morgen even hier inlezen, maar alles staat klaar voor de start na een werkdag ;)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.