Praatgroep Schat van de Piratenkoning

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Volgende keer echt verse grond doen blom dan krijg je veel meer drops....:music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. rikmark

    rikmark Forum freak

    En niet te vergeten heel diep omploegen, mesten, inzaaien en glad trekken....dan vliegen de drops je om je oren.xD

    Kan morgen niet om 14.00 uur starten, moet morgen mijn hondje om 13.00 uur naar de dierenarts brengen dan wordt ze geopereerd :oops: mijn hoofd staat dan even niet naar de farm.

    Anders start ik een dag later, ga eerst even de faq en alle draadjes doorlezen.
     
    Borkie, dutchboy en gelderblom vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Sterkte met je hondje Rik *knuffel voor jou en het beessie*
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Bij gewassen gaat het om de basis EP-waarde en niet zoals met bomen om de tijdsduur.
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  5. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ziet er geweldig uit!
    ik ga er weer voor!
     
  6. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Mooie prijzen zijn er te winnen.
    Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen met het gewone event en het ondersteunende event. Heb nog maar 1 klein stukje vrij van de kristallenwatervallen.
    Wel het regenwoud en de plantage volledig vrij. De gewassen moeten ook met deze hoeveelheid veldjes te doen zijn dus we hopen maar dat de berekening op papier net zo goed werkt als de berekening in het echt :D

    En nu met smart wachten tot 14.00 uur want om met een kleine variatie op Pauw te zeggen. Het is "bijna"14.00 we willen beginnen.xD

    (onzin want dat zijn mijn bomen en mijn lange gewas nog niet klaar.)
     
    Borkie, voesje en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    @-matthias1952-
    je schrijft bij speculaasjes: "ik vind het ook heel veel. en wat we kunnen verdienen met het support event ? we zijn meer kwijt dan we kunnen halen. het wordt dus kiezen, ofwel de wolkenrij ofwel de stallen uit het 2e event".

    Dit klopt niet.
    Bij de ondersteunende quest lever je 3.300 eventgewas en 75 boomtakken (dropitem).

    Je krijgt hiervoor terug: 3 toortsen (3 x 800 gewas en 3 x 55 drops) en nog eens 1.000 eventgewas en 35 drops.

    Je levert bij de ondersteunende quest dus 3.300 eventgewas en 75 drops
    Je krijgt uit de ondersteunende quest als prijs terug: 3.400 eventgewas en 200 drops.

    Het is dus juist zeer interessant om wel de ondersteunende quest te doen!
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2018
    .Fisherman., boermars, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Rikmark sterkte en succes met je trouwe viervoeter brengt toch altijd extra spanning mee

    [QUOTE="rikmark, post: 563353, Anders start ik een dag later, ga eerst even de faq en alle draadjes doorlezen.[/QUOTE]

    Kan morgen niet om 14.00 uur starten, moet morgen mijn hondje om 13.00 uur naar de dierenarts brengen dan wordt ze geopereerd .

    Zelf heb ik Saguaro staan op Baha met wat bomen en stekjes dus vanmiddag kijken van mij mag het beginnen. ;)


    Veel succes iedereen
     
    Borkie, rikmark, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    @farmermikkie jij hebt gelijk. ik had niet goed geteld, ik had de toortsen verkeerd ingeschat. dank voor je reactie
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zit er net zo voor (nou ja vooruit, ik heb twee stukjes watervallen vrij). De gewassen gaan wel lukken met een beetje bikkelen, maar de drops zouden nog wel eens een probleem kunnen worden. Wij hebben immers minder veldjes waar drops uit kunnen komen, en minder tijd om tussendoor lange gewassen te zaaien als de drops achter gaan lopen. Maar een paar sieritems en een stel mooie kistjes moeten we er toch uit kunnen slepen :D
     
    Borkie, -Coco1968-, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je zou ook pas morgen kunnen beginnen met gewas kweken als je kan inleveren bij de steunquest en dus nog een keer lang gewas of bomen neer kunnen zetten voor de dropitems. Morgen krijg je genoeg uit de quest om al je velden te vullen op kwart akkers met eventgewas en hoef je dus niet druk bezig te gaan met supermest en susimest om het eventgewas op te hogen.
     
  12. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Sterkte met je hondje, hoop dat alles voorspoedig verloopt..
     
    Borkie, rikmark en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  13. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Ik ga er weer voor de bomen in de quest heb ik al maar een 2de van de apenboom is niet verkeerd. De den heb ik al 2 keer.
    Ik ga voor de neushoorn en het roodborstje die heb ik beide nog niet dus zeer welkom. Verder kijk ik wel hoever ik kom en welke leuke prijzen ik nog binnen sleep. ik weet niet of ik de wolken rij ga halen maar dat zien we vanzelf.

    @rikmark heel veel sterkte toegewenst en hoop dat de operatie van je hond goed zal verlopen!
     
  14. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    De EP waarde van een honingmeloen is 222 en die van een Saguaro is 397!
    Misschien ben je in de war met een boom die bijna dezelfde naam heeft (sequoia)? :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. voesje

    voesje Oudgediende

    Als ik het dus goed begrijp kan je beter eerst de quest doen omdat je daar gewas en drops mee krijgt.....???
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik begin vandaag gewoon met verbouwen zoals ik dat altijd doe, maar morgen ga ik inderdaad daar beginnen met leveren. Wanneer je morgen de hele quest kunt inleveren, heb je inderdaad meer voorraad dan waar je mee begon.
     
    Borkie, rikmark, omahenny en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. arno70

    arno70 Forumleerling

    nog geen eventplanten gekregen
     
    Borkie en omahenny vinden dit leuk.
  18. voesje

    voesje Oudgediende

    even refreshen, opnieuw opstarten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. walter25000

    walter25000 Forumleerling

    Ik ook niet.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 265 di's van me saguaro, de eventplanten staan op dit moment tussen de andere gewassen op baha en niet zoals gewoonlijk links bovenin :)
     
    Borkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.