Praatgroep Schat van de Piratenkoning

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Meedoen met de quest en niet met het event kan ook nog. Dus geen wolkenrij en sieritems en wel bomen en stallen. Ik mis er 4 van de 6 die te verdienen zijn in de quest. Dus morgen maar een goed begin maken met de gewassen, en dan eerst voor de quest en daarna pas voor de wolkenrij en sieritems.
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo ga ik ook doen. Zo veel veldjes heb ik niet op Baha, en met een beetje stevig doorspelen krijg ik de gewassen voor de rij nog wel bij elkaar maar of het ook gaat lukken met de DI is nog maar de vraag. Dus eerst die bomen en stallen van de quest, en hoe ver ik dan kom voor de rij zie ik wel. Een paar gezellige kistjes zal het allicht opleveren xD
     
    _Jeanie_, LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb alles al voorbereid... saguaro op kwartveldjes, maar wel alle arboreta, menagerieën en fabrieken op Kristalwatervallen staan met daarin wat ik nodig heb voor quests.
    En op de farm heb ik eerst zoveel mogelijk stallen en bomen gezet. Zodra ik een WAC heb aangezet voor het eventgewas ga ik daar ook wat extra gewassen zetten op kwartveldjes voor quests of gewoon voorraad.
    Vandaag verder ff lekker vrij en genieten van de zon8)
     
  4. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning


    Okay??? Als jij aan ouderen denkt, denk je dan aan fokken??

    Bij het vorige event heb ik saguaro gebruikt en kreeg iets van 30 pucks na die 24 uur (nu ja iets minder ivm water en zo) Maar van de honingmeloenen kreeg ik altijd rond de 35 pucks en dat is minstens 10 uur minder.
    Ik heb eigenlijk (alweer) bewezen dat het langste gewas niet altijd het meeste geeft.
    Maar de keus is aan jou natuurlijk. :)
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2018
    Borkie, katbla en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij ouderen niet, bij ouders wel xD
     
    Borkie, LadyFamerieke, katbla en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die saguaro geeft gemiddeld echt veel meer drops dan honingmeloen. Het kan een keer gebeuren dat het anders is, omdat het iedere keer 'een kans op' is. Dus hier gaat echt de saguaro er weer op.
     
    Borkie, kakelot69 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  7. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    [​IMG]
     
    Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  8. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    ben al oma en 65, maarre....het oefenen blijf ik leuk vinden
     
    knoepertje, Borkie, boemer49 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Supermooie prijzen zeg! Ben van de partij, kan alleen pas veel later starten maar de ervaring leert dat het wel te halen moet zijn
     
    Borkie, -Coco1968- en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Deze keer een moet ik BP toch even een enorme pluim geven weet niet of het zo bedoeld is omdat dit event zich alleen op
    Bahamarama afspeelt kan iedereen die het nog niet heeft gedaan de gewone farm benutten om beren,katten en muizen te
    kweken voor het daarop volgend " neon " fok event (heb ergens gezien dat het deze keer om beren,katten, muizen zou gaan weet
    het niet 100% zeker maar kweek ze zelf ook .)
    Zie post 7935 Katbla (pag 397 )

    Verder is er deze keer een hele mooie prijzen pot ook al is het random vrij grote kans dat je een mooie stal of boom scoor

    iedereen veel suc6 ik ga er vol voor .;)
     
    Borkie, -Coco1968-, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de open plek vol gezet met koekoeken, voor de mest want die wil ik dit keer op grotere schaal gaan inzetten. En een voorraad koekoeken voor de fok kan ook nooit geen kwaad.

    Ik heb mezelf trouwens nog even hartelijk uitgelachen net. Ik wilde saguaro neerzetten op kleine veldjes, bleek ik zo ongeveer mijn hele voorraad te hebben leeggegooid in een arboretumquest xD. Dus het event begon al goed, met een rondje over de markt.
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2018
    Borkie, Reggaefeeks en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Compliment hoor, zo mooi gemaakt.:music:

    Ik ga als eerste voor de quest want een neushoorn, kamerden, apenboom heb ik nog niet. Een 2e roodborstje is welkom. Zijn supermooie prijzen te winnen. Daarna ga ik wel verder met het schatgraven en zie wel in welk gat ik blijf hangen. xD Ik doe gewoon met 2 velden mee want ik ga toch echt mooi niet al mijn schaap sieritems verwijderen. Die kan ik echt niet missen dus die blijven lekker staan. :music:

    Morgen begin ik zoals gewoonlijk weer later, laat even weten waar jullie gegraven hebben. :p

    Iedereen veel schatgraaf plezier.
     
    Borkie, boemer49, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. vinc05

    vinc05 Forum freak

    ik begin ook later moet terugkomen van 3333 kilometer. komt vast weer goed aan het eind van het spel.
     
    Borkie, _Jeanie_, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Leuk ben een tijdje erg druk geweest en niet actief meegedaan op Farmerama. Nu ga ik proberen deze quest te halen, lijkt me leuk met mooie prijzen. :D
     
    Borkie, -Coco1968-, herma1234 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo de tip is aangepast
    Het doen van de support zorgt dat je minder drops en gewas nodig hebt voor het hele event.
    En dan hebben we het nog niet over de mooie prijzen uit de support quest:oops:
     
    Borkie, voesje, -freedom5555- en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik heb mij deze keer met een makkie van af gemaakt twee velde saquaro en een veld half bomen half stallen xD;)
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tsss blommie moet toch niet gekker worden
    Geen nw grond erop gegooid dan.
    Gewoon je oude akkertjes gebruikt
    Kijk dan gaat het nooit goed komen8)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ja miekje zelfs geen mest er op enkel water :oops:8)
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tja dan moet ik je toch vertellen dat je het dan weeral niet zal halen kanjer.......
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    xDweet het miekje ik blijf het proberen ;)
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.