Praatgroep Schat van de Knokenkoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

dus die kan ik gewoon verwijderen en dan verplaatsen?

Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ja hoor, ik heb het vanmorgen zelf ook net gedaan.

Borkie vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

mooi...kan die ook naar het huisdier eiland.........;)

Borkie vindt dit leuk.
  4. jolanda13

jolanda13 Teller

Borkie vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

90 keer gespeeld, heksenhuisje 5 :p

Borkie vindt dit leuk.
  6. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Zodra die EP geeft kan de heks naar het huisdiereneiland. Net zoals met die fabriek/pakhuis

Borkie vindt dit leuk.
  7. kakelot69

Ik doe het nog steeds met één sierveld. Wel heb ik er wat rommel verwijderd, zoals reusachtige vulkanen die 30 EP geven of zo xD

Borkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

140 keer munten binnengehaald.

Borkie vindt dit leuk.
  9. kakelot69

Hier dezelfde cijfertjes, maar in andere volgorde: 104. Mijn ene sierveld begint nu toch echt aardig vol te raken :D

Borkie vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

hier nu 139.......:p

Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

140 x gespeeld . Nu dus alleen nog spelen voor de kistjes :p

12. Roos

Roos Forum-baron

Dit soort zinnen lees ik regelmatig. Informatie wordt zéker uitgebreid... de komende dagen....
    Ik zit nu 8 pagina's door te lezen om geen vragen te stellen die een ander al heeft gesteld, maar had liever dat de informatie de kwamende dagen zeker uitgebreid waren. Dit soort toezeggingen komen bij mee steeds ongeloofwaardiger over :cry:
    En dan heb ik het nog niet eens over dat de belofte niet bij de FAQ's staat, maar alleen bij de eventaankondigingen, maar dan wel inmiddels op bladzijde drie... Behalve een spel ben ik ook nog een forumzoektocht aan het houden.

Dan wat mij onduidelijk is. Bij het knokenkoninginscherm heb je rechts de 4 items staan. Met ieder een eigen 'ontwerp' die je kan sparen door te spelen. Dat is mij duidelijk. o_Ok dat het gaat om een item dat ik zometeen als sieritem neer kan zetten.
    Als ik op het item linksboven klik (de pompoen met het vaasjesontwerp)... dan krijg ik twee keuzemogelijkheden. Die veranderen het uiterlijk van het item. Dat is dan definitief neem ik aan. Dat klopt ook? En wat heeft dat dan met dat inwisselen te maken? Ik kan er nu 1 inwisselen. Als het goed is moet ik er 2 (bijna 3) hebben nu (van de 4). Kan hier meer uitleg over komen? Of een verwijzing naar waar ik het kan vinden, want ook dat is me niet duidelijk. Behalve dan op de plek waar de informatie beloofd werd, maar daar kon ik het nu nog niet vinden.

Als er geen informatie geleverd wordt, zou zo'n faq misschien aangevuld kunnen worden aan de hand van ervaring...

Borkie vindt dit leuk.
  13. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Je hebt 4 keuze mogelijkheden . Als je dan het ontwerp inlevert krijg je het sieritem .
    Je hebt ook 4 ontwerpen dus als je alle 140 vervloekte munten wegspeelt heb je uiteindelijk 16 sieritems. Mits je alle 16 ontwerpen inleverd

Borkie vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld maar ga een poging wagen om het te verhelderen

Er zijn vier verschillende sieritems te winnen met elk weer vier verschillende ontwerpen
    Elk ontwerp is eenmaal te verkrijgen zodat je als je 140 spelletjes hebt gespeeld 16 verschillende sieritems hebt in de opslag die je op de verschillende siertuinen kan zetten.
    Het kiezen van het ontwerp is vooral van belang als je niet aan de 140 spelletjes denkt te komen, je kan dan het voor jou leukste ontwerp als eerste kiezen.

Zodra je een ontwerp hebt gekozen , klik je op de inwisselen en het sieritem zal in jouw ontwerp terug te vinden zijn onder het vaasje en plaatsbaar op een siertuin

ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is

Borkie vindt dit leuk.
  15. Roos

Roos Forum-baron

Ah... jaja.... Als ze dit nou nog effe bij de uitleg erbij zetten :D
    Dan ga ik meteen aan de slag, want dan kan ik al 8 items neerzetten..! :p
    Ik dacht dat ik dat cijfertje eerst op 4 moest zien te krijgen en dan 1 item kreeg (totaal 4 items). De 140 ga ik wel redden, dus dan maakt het niet uit wat ik nu kies (maar kies natuurlijk wel de leukste eerst). Dank Daxter en Lucie..!

Borkie, LucieSchreurs en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Graag gedaan, Veel plezier met je itemsxD

Borkie vindt dit leuk.
  17. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Zomaar klaar met het event, krijg nog steeds muntjes en leuke prijsjes, dus je kunt gewoon doorspelen:)

Borkie, LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

als je de 140 haalt, dan krijg je zelfs 4 x 4 sieritems. 16 dus.

Borkie vindt dit leuk.
  19. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

140 keer gespeeld.Het staat aardig vol op het vollemaan sierveld

Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  20. kakelot69

122 keer gespeeld. Met een beetje geluk ga ik die 140 nog halen ook, terwijl ik ruim een week later begonnen ben dan de rest xD

herma1234, Borkie, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.