Praatgroep Schat van de Knokenkoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dit stukje ontgaat mij nog even, maar misschien komt dat nog.

    het schat zoeken gaat mij erg goed af en de prijzen die er uit komen zijn erg mooi. Zeker de moeite waard!
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je maar vaak genoeg speelt krijg je een leuk schaapitem
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Dat zijn de taartjesbaksters.
     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Nu net pas de achterstand weggewerkt met lezen. Lees ik hier net over muntjes binnenhalen. Ben dus al 6 muntjes misgelopen (of 9 als je stipt op tijd binnenhaalt) in die tijd. Nu maar goed bijhouden. Gelijk events even op papier uitgewerkt. Morgen lijstje voor de taartenbakkers uitprinten en dan een beginnetje maken. Natuurlijk ook gelijk een beginnetje maken met de muntjes. Nu eerst maar eens gaan slapen.
     
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Klik eens op zo'n vierkant in het beginscherm van vervloekte munten, dan zie je een sieritem met daaronder vier bolletjes die je aan kan klikken, hierdoor veranderd het sieritem van uiterlijk, dus dat betekend dat je 4 combinaties hebt. Om zo'n sieritem te krijgen moet je dus een item inleveren (zie onderin pop-up). Deze items zijn te winnen/krijgen door inleveren van vervloekte munten. Ik denk dus dat je omdat je meerdere items (4xwiel, 4xkist, etc ) kan winnen 4 keer een sieritem kan winnen per item uit de vervloekte munten. Dus totaal 16 stuks (16 verschillende of 16 keer dezelfde dat is aan jouw) mits je alle munten inlevert (140).
    Het eerste item krijg je bij 15 x vervloekte munt inleveren. Vaas met doodskop erop. Deze kun je denk ik hoogstwaarschijnlijk inleveren bij vierkant met dit item erop.
    Hoop dat het nu duidelijker is ;)
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2018
    Borkie, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Klopt helemaal,
    Dat 1e item is binnen en staat op het spookhuis.
    ps, Als je 1 item hebt gemaakt komt er uitverkocht doorheen te staan,
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2018
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Mooi ze kunnen op het spookhuis, daar heb ik nog heel veel ruimte komt mooi uit. :p
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    die van de gebakjes kunnen ook op spookhuis (magische muffens)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Das ook gaaf, eindelijk eens items voor spookhuis. :music::inlove:

    Copyshasta kun je per sieritem alles maar 1 keer maken , dus 4 verschillende of kun je ook 4 x dezelfde maken dit wist/begreep ik nog niet helemaal?
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2018
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan van elk sieritem 4 verschillende versie`s maken, als je er een hebt gemaakt dan kan je die versie dus niet meer maken. In totaal kan je dus 16 items maken.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Bedankt Theav71 voor je antwoord. :D
     
  12. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Een vraagje;
    wanneer je weer 2 taarten hebt gebakken krijg je dan van de gezusters ook niet een blauwe munt?
    Of wanneer geven ze die anders?:(
    Wie weet dat en wil het mij vertellen:music:
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Die vervloekte munt zit er tussen als beloning bij de Gebakjes in de mist.
     
  14. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ahh, dank je wel Hetty, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de meiden ze ook zelf cadeau gaven, bv na elk level taartbakken:eek:
    Groetjes van Susan
     
  15. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi

    zelfs met verhoogde di is het nog niet doen.
    Krijg bijna geen di uit bomen en de di uit de gewassen vallen ook tegen en een ander gewas plaatsen heeft geen zin van dan heb ik die weer te kort straks.
    mvg john-j
     
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    Als je kan fokken zeker doen nu babyboom 2 flesjes en munten
     
  17. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Uit de doosjes komen leuke prijzen vind ik :)

    @john-j Met een lang gewas krijg je best veel flacons. o_Ok uit bomen en stallen krijg je er. Heb je er daar wel genoeg van neergezet?
     
  18. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Fazanten en lynxen geven hier 100% drops( Zwarte band-maker ook). Met ambachtsproducten zijn ze vrij snel klaar en gaan op de markt ook voor een goede prijs weg. Eventgewas lijkt nu beter te droppen dan in het begin. En fokken uiteraard, mits je genoeg supervoer hebt.
     
  19. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    hehe nu snap ik het pas:p
     
  20. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Leuk hoor! Schatgraven... kistjes binnenslepen... mooie prijsjes ontvangen... en op de koop toe nog een paar leuke sieritems voor het Spookhuis!:p
    Jammer dat ik het de laatste tijd zo druk heb en dit allemaal ff tussendoor moet doen:music: heb tot nu toe 1 sieritem kunnen maken... 30 keer gespeeld.
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.