Praatgroep Schat van de Knokenkoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ken hem niet vinden :eek: of is dat pas morgen ...allememachies zelfs dit lukt niet :wuerg:xD
     
    rikmark, charme63, knoepertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    de balk staat bij waar je met dat event mee kan doen
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Owhhh xD in event klokje ..bij blauwe munt ...zat heel ergens anders te zoeken :wuerg:xD
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ben ik gelukkig niet de enige die hem dit keer niet doorhad xD
    Nu 3x gespeeld en steeds in 4 beurten gehaald. :D
     
    Daxter1966, Huhmmie38, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje ook blij ..dat zij niet de enigste is xD ....Had 16 kisten ...met mooie prijzen ..en allemaal gratis xD
     
    BoerAnnelies, owl., Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Inderdaad fijne prijsjes, ook 16 kistjes. Een mogelijke cavia:inlove: en een pecan, supervoer, wac-jes, een octopusverblijf en wat andere dingen.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    18 kistjes, geen enkele stal, alleen 1 mysterieuze waar een roodborstje uit kan komen :oops:
     
  8. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    18 kistjes, een pottenbakkerij en een raadselstekje voor iep, en 1 vervloekte munt. 8 kistjes, waarin weer 1 vervloekte munt. Dus het eerste upgrade-gordijntje is al binnen.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Wat ik wel heel leuk vind is dat je de sieritems die je vrij kunt spelen met muntjes voor een wiel en dan kan inleveren.
    Dit sieritem kan je naar eigen smaak samenstellen door de te kiezen voor een optie die jij leuk vind. Hup dan wiel erin en kiezen maar.
    Leuk gedaan BP. Nu snap ik ook waarom je meerdere van deze wielen etc kunt winnen want je kunt minimaal 4 versies maken.

    4 wielen voor 4 sieritems
    4 flesjes met doodskop voor 4 sieritems
    4 haloweenkisten voor 4 sieritems
    4 soort lolly's voor 4 sieritems.

    Dus totaal 140 vervloekte muntjes leveren je 16 sieritems op plus bij mij nog 14 upgrades voor het sieritem dat je gekregen hebt. (ik heb al 4x gespeeld)

    Heel gaaf gedaan, moet ik dan ook wel weer toegeven. ;)
    Hoop wel dat ze op het spookhuis van volle maan kunnen anders verdwijnen ze waarschijnlijk in mijn inventaris. Zou jammer zijn zien er wel leuk uit.
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2018
    farmermikkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    Tja ik had al zo een vermoeden.
    Heb mijzelf voorgenomen geen stress meer te willen in het afmaken van events.
    Ik ga starten en zie wel.
     
  11. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    ik zie de balk niet staan

    gr tulpboer
     
  12. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    In het eventklokje op de blauwe munt klikken.
    Succes
     
  13. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Bij dit event gaat het ook voorspoedig nu 9x de schat gezocht en 48 van die kistjes bekomen,
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier snapte ik het ook al niet, maar inmiddels is het kwartje gevallen.Ja, ja, dat krijg je met die oudjes;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    dank je wel voor je antwoord ik heb het gevonden

    gr tulpboer
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  16. *knorretje*

    *knorretje* Forumleerling

    Gekke vraag misschien, maar wie zijn (en waar vind ik) Betsie, Bella en Bertha??
     
  17. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik kwam er nu pas achter dat ik die balk dus elke 20 uur moet oogsten, zucht....
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik probeer bij te lezen, maar ik kan er geen hout meer van bakken. :oops:
    Ik lees dat sommige al xxx keer gespeeld hebben. Moet je hier ergens ook nog spelen dan?
    De andere events doe ik ook al niet aan mee, ik kan het even met mijn werk het niet meer bij houden met lezen en mee doen al helemaal niet meer.

    Nou maakt ook niet uit, sla alles wel over en ga maar gewoon mijn eigen ding doen.

    Iedereen succes met ...... ja wat weet ik effe niet meer. xD
     
    rikmark vindt dit leuk.
  19. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Hoi schaapje, je hoeft alleen iedere 20 uur 3 muntjes op te halen en dan per munt 1 minigame spelen- schat zoeken. En dan lekker kistjes openen die je uit de minigames krijgt, er zitten leuke cadeautjes in. Zonde om het niet op te halen.
     
    -matthias1952- en rikmark vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, je moet met de muntjes iets doen, pfff. Ik zit steeds op die 4 vierkantjes klikken. Dank je wel hoor. :)
     
    -matthias1952- en Huhmmie38 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.