Praatgroep Sapkraam Kalender

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nate4

    Nate4 Forumbeginner

    Wat zat er in het eerste extra cadeautje? Ik heb niet alle cocktails geopend.. Dus voordat ik mijn tulpguldens in zet wil ik wel weten of het de moeite waard is.
     
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    ep bonus van 100% voor 24 uur
     
  3. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Toch per ongeluk één cocktail gemist. Elke dag meerdere keren online maar toch aan de aandacht ontsnapt. Dacht echt dat ik het drankje al gedaan had, maar goed. Even afwachten wat het eind-cadeau wordt (en of dat de moeite waard is om mijn paar TG die ik heb hieraan te spenderen).
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het Orakel heeft iets interessants gezegd over de laatste 2 'extra' kado's.

    Het weekkado begrijp ik, maar dat allerlaatste kado: moet naar het nest..... zou het een ei zijn dat we moeten uitbroeden?

    Hoewel: "stuit tegen de borst" en "een rode plek", zou het dan om de mysterieuze Wenen stal gaan?
     
    schaapje52 en nientje1950 vinden dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Speculatie naar wat we krijgen? Ik zou gewoon zeggen wacht nog een 7 uur en je ziet/leest het van zelf denk ik!;):p

    Ik maak me er nu in ieder geval niet druk om, eerder wat te gaan eten. Tot later!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tikt tegen het raam misschien. xD
    Alleen jammer dat je het week cadeau tot uiterlijk donderdagavond op kan halen. Vrijdag hele dag werken en dan mis ik de hele dag van het mooie cadeau. :oops:
     
    LucieSchreurs en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als ik de aanwijzing zo lees denk ik dat het geen myst. wenenstal is maar een roodborstjes stal :music:
     
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    ik denk dat het gewoon een roodborstnest is en geen myst stal
     
    janniekwak, slakje64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    En het rode cadeau werkt volgens het Orakel op alle velden,
    o_Ok het event veld ???
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vermoed van niet.
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zeker niet, daar werkt niets dat de oogst versnelt of vermeerdert behalve als dat bij het event hoort.
     
  12. bepsels

    bepsels Forummeester

    Leuk hoor die sapkalender! Erg blij met alle kado's.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. Viba

    Viba Forumbeginner

    Elke dag keurig een cocktail gevuld. En nu op de laatste dag blijven de 2 pakjes onder slot !!! Ik krijg ze niet open - heb vandaag al 6x geprobeerd !
     
  14. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dan is er ergens nog een glas niet open, kijk naar een glas waar een plusje bij staat die is niet geopend. Voor TG kan je deze openen.
    Is mij ook een keer gebeurd maakt niks uit of je nu wel of niet gelijk heb je zal een screenshot nodig hebben anders is het gewoon pech hebben helaas.
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet of ze nu nog bij BP aanwezig zijn, maar je kunt hiervoor beter een support naar hun voor dit probleem. Misschien lukt de oplossing nog binnen 54 minuten! Alleen zij zouden daar naar kunnen kijken en niet via het forum/de mods dus. Of zoals hierboven door een andere speler aangegeven even zelf bij je cocktails controleren of alles wel open is.

    Succes ermee.
     
  16. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    zonder screenshot om te bewijzen dat je ze open hebt gemaakt.... kost het je gewoon tulpenguldens.
    ( ik zou ze er wel aan spenderen, laatste kadootjes zijn de moeite waard;))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.