Praatgroep SantaCon 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Dan is dat gedoe over het onkruid waarschijnlijk opgelost. En over premium boeren hoe dat nu precies zit ben ik helaas van niet op de hoogte.
     
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb inmiddels fase 1 zilver, 2 zilver en 3 helemaal ingeleverd.xD
    Nog over (alle velden gezaaid) 233 jute, 111 kerstcadeau's en 58 kerstmutsen.
    Volgens mij gaat het goed.
    Ik ga eerst voor de items en dan pas voor de wolkenrij.
    Mocht ik het niet halen, heb ik in elk geval geen lege wolkenrij waar ik tegenaan moet kijken.;)
     
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Alle levels zilver ingeleverd. Nu bezig met level 6 goud. Ik heb besloten om niet voor de bonenstaak te gaan. Ik haal de sieritems binnen en ik prop ze ergens op een sierveld voor de ep. ;)
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb 1 t/m 5 zilver ingeleverd. xD

    Nu nog aan gewassen in de schuur 470 en 135 mutjes en 304 cadeautjes.
     
    tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De drops zijn bij dit event wel erg veel .Is ook wel eens leuk dat je daar weinig moeite voor hoeft te doen:)
     
    tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als ik een event niet haal is het meestal door de di. Tot op dit moment gaat het wel lekker. Ik zie wel of ik alles kan halen zo niet dan gewoon pech gehad. Ik ga eerst voor alle zilver en dan voor de sieritems en als laatste de wolkenrij. Haal ik het niet heb ik toch de leuke items :D en niet te vergeten de sticker xD. We gaan gewoon vrolijk verder.
     
    tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb op dit moment meer dan de helft van de drops binnen,Drops zijn behalve bij het wasbeer event nooit een echt probleem bij mij.
    Maar zoveel zo snel heb ik ook nooit.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb nu fase 4 ook helemaal klaar. De jute voor fase 5 heb ik morgenvroeg binnen. DI gaat redelijk.Ik hoop vrijdag klaar te zijn
     
    schaapje52 en langeveentje vinden dit leuk.
  9. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier fase 1 t/m 5 zilver en fase 6 diamant klaar, ik heb nog 6760 jute, 399 kerstcadeau's en 330 kerstmutsen nodig.
    Nu staan er rozen op voor de nacht, morgen hopelijk weer 3 oogsten jute binnen halen!
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  10. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Zo, alle zilver gedaan, 1 en 2 goud en bijna alle jute voor goud 3 en nog mutsen. Er staat nu jute op en morgen de hele dag ook jute verbouwen dan heb ik meer dan de helft van de jute binnen en ingeleverd hoop ik. Morgenavond gaan er lange gewassen op voor de DI
     
  11. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    1, 2 en 3 volledig klaar. Mijn voorraad dropitems is nu wel bijna op, dus vannacht maar eens lange gewassen zetten.
     
  12. Twissie1999

    Twissie1999 Forumleerling

    hier een groot gebrek aan kerstmutsen , de kadootjes komen veelvuldig uit de grond maar die mutsen erg magertjes
     
  13. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Het gaat lekker voorspoedig.
    Zilver en goud is helemaal klaar. (Nou ja, een paar kerstmutsjes nog).
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik moet nog 60 jute voor 6 diamant. De rest van goud en diamant moet ik allemaal nog.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. truus1949

    truus1949 Forum prof

    bezig met face 6 3,4,5,af dan alleen nog de 1,2 goud en diamant
    maar de di komen hier weinig op dit moment ,zal wel goed komen
     
  16. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Nog 5 en 6 goud en nog alle diamant. o_Ok hier zijn de mutsen op. De pakjes moeten alleen worden ingeleverd in diamant. Vannacht nog mijn mysterieuze stal opgezet. Vergat het steeds. De uitslag was boeiend..........een beverstal++ ben er dan ook zeer blij mee, niet dus.
     
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    De laatste planten staan erin als ik goed heb geteld. De drops moet ik er nog wel heel wat.
    Wel alle zilveren en gouden klaar maar de mutsen zijn nu ook echt op.
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier gaat het redelijk goed. Was alleen iets te voorbarig met het inleveren en ben zo door gegaan met het inleveren van fase 5. Dat terwijl ik geen lege staak wil en ik 4 goud en diamant nog moet :wuerg: Hoop dat ik het allemaal ga redden. Vandaag kan ik nog 2 keer oogsten (oogst 4 keer per dag :)) Maar of ik het dus ga redden is de vraag. De mutsen komen bij mij minder uit de grond dan de cadeautjes dus als er nog iemand een mutsje voor mij over heeft.. ze zijn van harte welkom.
    Morgen kan ik nog 2 keer oogsten en dan ga ik echt dat weekendje weg. Voor de nacht zet ik comfortvelden met jute, sm, water en mest op 2 velden en op 1 veld en de over gebleven kwartveldjes rozen. Op zich komt er dan per veld hetzelfde uit. Dus heel veel maken die rozen niet uit als ik het op die manier doe. Vergeet elke keer mijn potten te doorzoeken op een mooiere veredeling :sleepy:.

    Stand van zaken:
    Alle zilver af. fase 3 en 6 volledig (op 50 mutsten bij diamant na). Fase 4 staan goud en diamant nog open en bij fase 5 diamant nog.

    Fase 1 en 2 laat ik goud en diamant voor wat het is.
     
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Aangezien je van plan was om tijdens je weekendje weg toch alle dagen een half uurtje in te loggen voor de sokken.Zou je er ook voor kunnen kiezen om bij gebrek aan drops dan lange gewassen te zetten en vlot te oogsten.Met puffin en knechten (coupon) is dat zo gepiept Uiteraard zou ik zelf er dan wel voor kiezen om de gewassen af te hebben .
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoi Daxter1966, wat betreft de gewassen kan ik vandaag nog 2 keer oogsten en morgen nog 2 keer. Dat komt neer op 4 x 1692 Jute = 6.768 Jute (natuurlijk op kwart veldjes met WAC en in de nacht zet ik comfortvelden dus dan is het ongeveer, want dan krijg ik er 17 per veld en anders 16 per 4 kwartveldjes). Ik heb nog nodig om de staak compleet te krijgen 3.160 (dus als het goed is heb ik dat vanavond binnen). Dan kan ik er nog voor kiezen om fase 1 en 2 af te maken en dan heb ik nog 1850 extra Jute nodig. En natuurlijk nog een heleboel DI. Als ik dit zo zie kan ik vannacht op alle velden rozen zetten, daarna nog een keer Jute op kwartveldjes en dan heb ik alle gewassen binnen.. hmm dank je voor de hulp. Door jou ben ik gaan rekenen en kan ik er nog wel eens helemaal uit komen haha.

    Van het wekend uien enz er op, want die heb ik veel nodig en kan denk ik dat het wel goed komt met mij. Al zou het fijn zijn om alles voor vrijdagmiddag af te hebben, zodat de druk in het weekend er niet meer is.

    Weet iemand tot hoeveel % je de vroegtijd van rozen kunt veranderen. Ik heb er nu 1 van 7,5% en die van 6% op water (kan ik pas over 24uur activeren). Rozen staan nu weer in de potten. Over 6 uur kan ik ze weer doorzoeken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.