Praatgroep SantaCon 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is rustig dit keer op het forum. Normalite moet ik hard mijn best doen om alle blz bij te houden.. Maar ja de helft zit nog elders een boekwerk vol super mooie ideen te schrijven en te lezen ;)

    Hier gaat het ook redelijk goed. Vanancht ik 1 veld kwart veldjes veredelde rozen gezet, bijna 2 velden vol met comfort velden jute, sm en water. Vanmorgen alles geoogst met WAC en nu alles omgebouwd naar bijna alleen maar kwart veldjes met jute en water. Heb hier en daar nog een dier staan (5ofzo) die zijn nog niet klaar en een paar XXL bomen laat ik staan voor de EP en voor de vruchten.
    Mijn sm staat nog op ruim 2.000 (die 344 in mijn eerdere bericht was mijn event gewas). Schuur met event gewassen leeg maar zilver van 1, 2 en 3 al ingeleverd. Drops: 214 cadeau's en 76 mutsen (75 al ingeleverd). Volgens mij ga ik dan redelijk met de drops en de event gewassen. In ieder geval ga ik vandaag fase 3 binnen halen en dat was mijn minimale doel.

    Op baha nu druk bezig met party in paradys. Als ik toch de WAC en knechten aan heb staan kan ik daar ook mooi wat quests af maken :D WIN-WIN!

    Iedereen succes
     
    -mikmak-, tinus138 en bassiefarmer vinden dit leuk.
  2. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier t/m fase 4 zilver ingeleverd, op voorraad 66 mutsen en 186 cadeau''s . Tot nu nog maar op 2 velden gespeeld, want heb 1 veld vol staan met lieve kerstkonijntjes, (had niet 1 meer), maar gaat lekker zo z''gangetje.

    succes iedereen.
     
    schaapje52, Daxter1966 en -mikmak- vinden dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Vakantiemodus is alleen bedoeld om te zorgen dat je metertje niet zakt en je buren daardoor kwijt raakt. Het helpt niet om onkruid te voorkomen.
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2014
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ben je misschien een premiumboerin Truus...ook dan heb je geen last meer van onkruid. ;)

    Nog een klein uurtje en dan mag ik m'n jute weer van het land halen...
     
  5. GI-Frank

    GI-Frank Gelegenheidsauteur

    Ik speel ook met 2 velden, zal het lukken het zo te halen of moet je echt met 3 velden spelen? Ik kan 2 keer oogsten per dag.
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Yes, :D heb de winterpiramide binnen:p wat mooooooi !!
     
    schaapje52, stien56 en tinus138 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De beide grote velden zijn samen 400 kwartveldjes, met wac is dat 1200 per oogst. Bijna 12 oogsten nodig in die 6 dagen, zou net moeten kunnen. Ik betwijfel alleen of je daarmee de drops red. Dus met comfortvelden werken is dan handiger. Met in het weekend 1 dag 3 oogsten op kwartveldjes.
     
  8. GI-Frank

    GI-Frank Gelegenheidsauteur

    Bedankt voor de berekening Coco, ik ga het zo proberen!
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier heb ik fase 1t/m6 zilver en 6 goud af. Nog 382 cadeautjes en 70 mutsen in de schuur.
     
    schaapje52, tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier fase 1 t/m 4 zilver af en fase 3 volledig. Oh wat staat hij al mooi op mijn landje :music:

    Nu nog in de schuur: 148 cadeautjes en 48 mutsen.

    Om 18.00uur kan ik nog 1 keer oogsten en dan vanavond weer als ik thuis kom. Heb vandaag 3 keer geoogst en ben mooi opgeschoten.
     
    tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    met premium worden de bomen automatisch geoogst maar je voorkomt er geen onkruid mee
    als je een paar dagen weggaat kun je of een lang gewas zaaien met comfort akkers of de akkers leeglaten
    en ook als je knechten hebt, gaat het oogsten niet automatisch, je moet dan nog inloggen en de op de knechten klikken om te oogsten
     
  12. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik zit inmiddels in level 66, vanavond voor het eerst rozen maken. Van het event heb ik 1 t/m 3 zilver af en voor zilver 4 moet ik nog 314 jute. 154 mutsen en 260 cadeautjes liggen in de schuur. Ik ga het redden Coco, mijn dropitems lopen per uur terug. Dus is een event haalbaar met 18% levende legende, je was iets te voorbarig wellicht.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Je hebt niet alleen het voordeel van automatische bomenoogst, o.a. Nooit meer last van onkruid staat toch echt in het lijstje van premium zowel bij zilver, goud en diamant. Ik ben zelf een premiumboerin ;)
     
  14. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik ben premiumboer en heb geen last van onkruid ;)
    maar ja oogst ook dagelijks dus heb daar zoiezo geen last van.....
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had inderdaad niet verwacht dat je 186 drops zou halen in iets meer dan 24 uur, terwijl je bij de eerste oogst met lange stallen en gewassen maar 76 had. Je hebt na ruim 24 uur bijna een derde van de drops, dus dat is inderdaad geen probleem meer.
     
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Volgens mij had nootje 2x 76 drops Coco,misschien een leesfoutje?

    Edit: Even opgezocht 70 en 76.
     
  17. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik had er 76 na de eerste oogst, dus 1 minuut na de start van het event :-D.
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    70 en 76, en 700 en 800 nodig. Maar het is inderdaad wel een beetje een leesfoutje. Ik dacht aan de langste gewassen en bomen op het land, en op een paar ezelwerkplaatsen na, die allemaal om 2 uur oogsten. Maar N00tje was die ochtend een level omhoog gegaan, dus had om 2 uur geen hazelnoten op alle velden waar geen langere (werk) stallen stonden.
     
  19. truus1949

    truus1949 Forum prof

    dat zal het dan wel zijn was tot oktober premiumboerin nu niet meer dus dan moet ik met de camping straks oppassen bedankt daar voor dat wist ik niet
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
  20. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Volgens mij had ik er koolraap op staan, enkele simpele bomen en wat beesten, de 6 kookpotten gingen er inderdaad later uit. Vannacht de eerste rozen, ik ben nu al benieuwd hoe de stand morgenvroeg is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.