Praatgroep SantaCon 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Oh wat zien de items er leuk uit.xD
    Nu de vraag of ik het ga redden, moet de hele week werken.
    Ik weet dat andere klagen over 6 of 8 uurs gewassen, echter als je de hele dag van huis bent en geen mogelijk hebt om te oogsten en zaaien tussen door vind ik de lange gewassen een uitkomst.;)
    Ik hoop dat ik alle items en de wolkenrij haal.
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh leuk. In eerste instantie dacht ik: ik ga ervoor. Maar later werd ik weer even met mijn neusje op de feiten gedrukt. Van vrijdag middag t/m maandag ochtend/middag zijn wij er niet en hebben wij weinig tot geen internet. Ik ga de komende dag gewoon alles op alles zetten en dan kijken hoever ik kom. Als ik de wolkerij niet haal, maar de sieritems wel ben ik al erg tevreden. Extra punten is nooit weggelegt, als is die 5% sneller ook wel lekker, maar ja dat is niet haalbaar voor mij :(

    De rest van de maand ben ik wel thuis, dus dan kan ik met de andere event goed mee doen. Momenteel druk met volle maan bezig met WAC, halve velden en griezelwild (dat scheelt echt veel). Ben bezich om de quest griezelshop te halen. Denk niet dat het ik het dit keer ga halen, maar het is een mooi doel.
     
  3. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Leuk event......en fijn dat je kunt kiezen.
    Voor de boertjes en boerinnetjes die het druk hebben, zijn er dan toch wat leuke prijsjes te verdienen. Top :D
     
  4. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Zo een nieuw event gelukkig wel want ik begon me al een beetje te vervelen(grapje)
    ik ga er weer met frisse moed tegenaan want de prijzen zijn weer goed uitgekozen.
    een ieder die meedoet veel speelplezier en niet vergeten tussen door een sneeuwpop
    maken en sneeuwballen gooien denk om de ramen.:p
     
    bjorke-annika en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
  5. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    we proberen het weer leuke qwest
     
  6. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik heb de wolkenrij niet vrijgespeeld in de coöperatie quests. Als ik bij dit event die wolkenrij win, blijft hij dan bestaan totdat ik hem wel heb vrijgespeeld? Of ben ik hem dan kwijt (en is al mijn moeite voor niets geweest).
     
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hij blijft gewoon staan totdat je de bonestaak vrijspeeld


    Leuk event 14000 eventgewassen van 6 uur zijn goed te doen.Met de supermest wolkenrij probeer ik de drops direct te plussen door na start op sommige velden comfort met rozen te zetten.
     
  8. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Welke rij was het ook al weer, van de snellere supermest? Ik kan hem niet meer vinden.
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Die van het oogstfeest met die kastanjepoppetjes.Als je die activeert en je gebruikt witte onschuld en je hebt alle veredelingen zijn rozen op comfort binnen 40 minuten klaar met SM,water en mest
     
    bassiefarmer vindt dit leuk.
  10. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Ik heb geprobeerd je een pb te sturen, maar krijg de melding dat je niet bestaat!
    Stuur me even een pb
    Groetjes, -miekedo-
     
  11. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De sier items zijn te leuk om ze alleen maar op de bonenstaak te zetten,
    ik hoop dat ze nog eens voorbij komen:inlove::music:
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  12. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Leuk :) ben er klaar voor, diertjes zijn binnen.
    Advent kalender is ook leuk! Mijn eerste kerst-winter editie :) Leuk al dat sneeuw!! ik ben ergens in maart begonnen geloof ik.
     
    tooske58 vindt dit leuk.
  13. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Is goed te doen, deze keer, ok, de drops zullen voor sommige een probleem worden (lagere spelers en/of spelers die de bekerrune in de boom nog niet vol hebben)
    Wens iedereen wel heel veel succes;)
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Het ziet er weer leuk uit.En ook weer super voer daar ben ik altijd blij mee:)
     
  15. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Dank je wel voor je reactie. Ik heb de uien flink veredeld, dus ga ik het met de uien doen. (En die leveren ook nog wat op op de markt.)
    Het is een hele puzzel aan het worden, welke bonestaakrij we wanneer kunnen oogsten.

    Ik vraag me af of iedereen gezien heeft dat het eventgewas niet op Bahamarama kan. De berekeningen hierboven lijken Bahamarama mee te nemen.
     
  16. grobb

    grobb Forumleerling

    Eén van de dropitems komt van de toverboom, wat is dat? Krijgt iedereen die, of heeft iedereen die? Of als je die niet hebt, is het event dan niet speelbaar? Bedankt voor het antwoord.
    Groet, grobb.
     
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als er meerdere soorten dropitems tijdens een event zijn dan wordt er een keuze door BP gemaakt welke je van de toverboom krijgt. Dit dropitem komt dus ook gewoon van je velden af. De toverboom is een sieritem die dus dropitems geeft tijdens events. Deze kon je in het verleden uit de stekjes krijgen en vorig jaar heeft ook iedereen er een gehad uit de adventskalender.
     
  18. grobb

    grobb Forumleerling

    Dank theav71, heb een jaar niet gespeeld en daardoor ongetwijfeld veel gemist. Ik ben er vrij zeker van dat ik geen toverboom heb - dan is het event voor mij, en iedereen die dit jaar begonnen is, dus niet speelbaar. Of vergis ik mij?
    Groet,
    grobb.
     
  19. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Het is voor jou gewoon speelbaar. Alleen krijg je per dag 1 (of 2 of 3...) dropitem minder, die wij uit die toverboom krijgen.
    Succes!
     
  20. grobb

    grobb Forumleerling

    Aha, oke. Inderdaad ik dacht uit de faq te lezen dat alleen de toverboom dat ene dropitem gaf. Dank voor de opheldering beide.
    Groet, grobb
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.