Praatgroep SantaCon 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Goeiemorgen, nog 1 ronde oogsten, die staan nu op en dan is het eventgewas in het schuurtje. Ik blijf hangen op de DI, ik moet nog 220 mutsen en 200 cadeautjes. Ik heb t/m fase 3 alles ingeleverd. Fase 4 en 5 alleen nog de mutsen bij diamant en fase 6 de mutsen bij goud en diamant helemaal. Het gaat wel lukken met die staak al valt het met de DI toch wat tegen. Het event krijg ik wel af we hebben nog 3 dagen.

    Als alle gewas binnen is bouw ik mijn velden weer terug en met de stallen, werkstallen, bomen en lang gewas er op komt het dan weer helemaal in orde met de DI hoop ik. Anders moet het gek lopen wil ik het event niet afkrijgen, weer een keertje van de trap afduiken bv. net als 2 weken terug o.i.d. laat ik het hopen van niet want mijn ellebogen zijn aan het beteren en ik loop weer normaal.
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Jeetje Jokertje wel een beetje rustig aan doen hoor.
     
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Mag niet klagen qua DI met de oogst vanmorgen...145 kerstcadeau's (nog 75 nodig) en 100 kerstmutsen (nog 73 nodig).
    Nog 2x jute oogsten (1x 550 en 1x 400 kwartakkertjes) rond 19.00/19.30 uur klaar vanavond, ben benieuwd of ik het vandaag ook red met de DI :music:
     
  4. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    ben klaar met de jute nog 161 cadeau en 68 mutsen
     
  5. .TomPoes.

    .TomPoes. Forumleerling

    o_Ok hier wat achterop met de mutsen en cadeaus. Heb voor alle zekerheid op één landje grote velden gemaakt en daar suikerbieten op gezet met water, mest en supermest (zo ongeveer binnen 4 uur klaar). Knollen gezaaid en 27 mutsen gekregen (en cadeaus ook zoiets). Goed om te weten mocht het spaak lopen met die kerstmutsen. Met rozen, zonder veredeling e.d. was dat niet zoveel.
    Het zit 'm in de mest denk ik.
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 78 cadeautjes en ik heb alles voor de staak en de staak binnen. Inmiddels zoals gepland voldoende jute voor fase 1 en 2 goud en diamant. Dit weekend gaan er lange gewassen op comfortvelden op. Hoop dat ik maandag voldoende DI binnen heb gekregen om het event volledig af te sluiten.

    Iedereen succes.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor fase 1 en 3 diamant ben ik nog kippen en schapen en alle drops nodig. Nog een paar gewassen omdat ik zo dom was om gauw weer te zaaien. Gelukkig alleen op het hoofdveld.
     
  8. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    alles ingeleverd op de drops na ....bij mij zijn de drops ook achter gebleven....
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier de drops ook nog niet binnen, maar ja met een wac en kleine veldjes is dat natuurlijk ook geen eerlijk vergelijk.
    Op deze manier vliegen de plantjes binnen.En sloffen de drops er zachtjes achteraan.
     
  10. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Wat doet / is een kaasmakerij? Ik kan het in de faq niet vinden.
     
  11. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    De kaasmakerij is de werkstal van de muis.
    Je kunt hem niet zelf bouwen. Hij was al wel een keer eerder te winnen bij een event.
    Hij eet muizenvoer en muizen.
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nog 26 kadootjes en ben er dan ook klaar mee

    Hier inmiddels ook klaar met het event.
     
    Laatste bewerkt: 5 December 2014
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Stand van zaken: fase 1,2,5 alleen zilver ingeleverd.
    Fase 3,4 helemaal ingeleverd, fase 6 zilver + goud ingeleverd.
    Als ik alle fases uit wil spelen, moet ik nog 3850 jute, 270 kerstmutsen en 363 cadeau's.
    Ik ben al tevreden als ik fase 5+6 helemaal kan uitspelen, dit zijn nog 150 kerstmutsen, 288 cadeau's en 1929 jute.
     
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik had een klein rekenfoutje gemaakt met de jute...maar gelukkig zag ik het op tijd en kon ik toch nog wat extra akkertjes inzaaien waarvan ook een aantal met susi supermest. Nu ben ik rond het klokje van 20:00 uur klaar met het hele event. De DI moeten volgens mij ook wel lukken voor die tijd...ik heb nog 35 kerstcadeau's en 22 kerstmutsen nodig.
     
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De wolken rij staat er inmiddels op ik moet nog fase 1 en fase 2 Diamant en dan is het event voor mij weer voorbij
    Die zal ik vandaag waarschijnlijk nog wel oogsten :pxD
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  16. Ledne

    Ledne Forumbeginner

    Wie heeft er nog kerstcadeaus voor mij? Ik denk dat het net, of net niet gaat worden. Ik ga iig voor de sieritems en msischien de kaasmakerij en de bonestaaklijn, maar ik kan dus nog wel wat DI gebruiken!

    Ik heb er ook nog wat te vergeven, dus stuur me maar een duifje als je er een wil.
     
  17. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De jute is klaar. Wel nog 200 kadoos en 160 mutsen nodig, maar die haal ik ook wel.
     
  18. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Nog 36 kerstmutsen en dan ben ik ook klaar. Dat komt morgenochtend wel, de uien staan er al op.
    De winterpiramide is supermooi!
    De kaasmakerij heb ik er ook maar weer even opgezet, gezellig met z'n tweeen nu.
     
    Laatste bewerkt: 5 December 2014
  19. FarmPiet

    FarmPiet Gelegenheidsauteur

    Goedenavond boertjes
    Zijn hier nog mensen die geen cadeautje in hun schoen hebben gekregen?
    FarmPiet
     
    hendrika73 en eevee60 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De winterpiramide is binnen, wat is die mooi. Mijn 1e doel is bereikt. Nu verder met de andere sieritems.
    Fase 2 en 3 zijn klaar en de rest al het zilver ook. Nu weer jute kweken en mutjes en cadeautjes sparen.
     
    langeveentje, buikie1512 en .babouska. vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.